אנשי משטרת מרחב שפלה מוטרדים בתקופה האחרונה מקיומן של מסיבות טבע באיזור היערות והחורשות מסביב למודיעין ובתוכה, וזאת מאחר שבשל המצב הביטחוני המורכב אין למשטרה כוחות לטפל באירועים אלה.
1 צפייה בגלריה
 התארגנות למסיבת טבע בפאתי מודיעין
 התארגנות למסיבת טבע בפאתי מודיעין
התארגנות למסיבת טבע בפאתי מודיעין
(צילום: באדיבות עיריית מודיעין)
תופעת מסיבות הטבע ביערות התרחבה מאוד בשנה האחרונה, שנת מגיפת הקורונה, בה רבים ביקשו למצוא דרך להתאוורר, ולכן נוצרה עלייה משמעותית במספר מסיבות הטבע המתקיימות ביערות מסביב למודיעין וגם בשטחים פתוחים הסמוכים לעיר.
קראו גם:
לדברי תושבים בשכונות הממוקמות בפאתי העיר, כמעט מדי סוף שבוע הם עדים למפגשי צעירים בטבע, בדרך כלל בשעות הבוקר המוקדמות, וגם במשטרה יודעים היטב כי באירועים אלה מבוצע שימוש נרחב בסמים ובאלכוהול ובלא מעט מקרים מסתיימים אירועים אלה באישפוזים של צעירים בגלל צריכת יתר של אלכוהול או סמים.
אלא שבשל המשימות הרבות המוטלות על השוטרים בימים אלה, מצליחים מארגני המסיבות להוציא אל הפועל אירועים רבים, במיוחד בתקופה האחרונה, כשמזג האוויר נעים ונוח.
אם בחודשים האחרונים נהגו שוטרי סיור של תחנת משטרת מודיעין לצאת מדי סוף שבוע ולסייר ביערות ובשטחים מסביב לעיר, הרי שבתקופה האחרונה הדבר כמעט ולא קורה.
"זה נראה כאילו אין מי שמשגיח שם, פשוט בלגן אחד גדול, חבר'ה צעירים שמסתובבים חסרי מעש ביער, רובם לא ממש מאופסים"
"אין לנו יותר מדי מה לעשות", מודה גורם במשטרה, "וזה כי יש עומס אדיר על השוטרים, שחלקם נשלחו למשימות בכל רחבי הארץ, ויש כוננות שעדיין נשמרת, וכמו בכל פעם שיש התרחשויות חריגות, יש אירועים שמקבלים לצערנו פחות תשומת לב".
אחד מתושבי מודיעין, שבילה בסוף השבוע שעבר עם משפחתו בחורשה הסמוכה לעיר, מספר כי הבחין בעשרות בני נוער שיכורים שבילו במקום: "זה נראה כאילו אין מי שמשגיח שם, פשוט בלגן אחד גדול, חבר'ה צעירים שמסתובבים חסרי מעש ביער, רובם לא ממש מאופסים. נאלצנו להתרחק מהמקום כי המחזה לא היה נעים וזה קורה פה לא מעט. אפשר לראות ולשמוע את זה כמעט בכל סוף שבוע".
ממשטרת מרחב שפלה נמסר בתגובה: "במהלך השנה האחרונה ביצעה תחנת מודיעין עשרות פעילויות אכיפה יזומות בנושא מסיבות טבע. תחנת מודיעין תמשיך את פעילות האכיפה בכל האמצעים העומדים לרשותה באירועים המתנהלים תחת כיפת השמיים שלא על פי החוק".
לעדכונים - חדשות מודיעין