נועה גביש (42) תושבת קריית השרון בנתניה, היא המאפרת הצמודה של ראש הממשלה, נפתלי בנט. לאחרונה חשפה גביש, מאפרת ותיקה ומוערכת, כי בנוסף לאיפור כלות ולקוחות פרטיים, החלה לאפר גם את ראש הממשלה.
2 צפייה בגלריה
נועה גביש עם נפתלי בנט
נועה גביש עם נפתלי בנט
נועה גביש עם נפתלי בנט
(צילום: פרטי)
בחשבון האינסטגרם העסקי שלה, בין שלל צילומים מעבודותיה, העלתה גביש, תמונה יחד עם בנט וכתבה: "לפני כמה חודשים התחלתי לאפר את ראש הממשלה נפתלי בנט. האמת שכמו כולם לא ממש ידעתי לאן נושבת הרוח ומה יעלה בגורל הממשלה החדשה. מה שכן, עם הזמן ותוך כדי מפגשי האיפור גיליתי איש חם, מקסים, נעים הליכות, מדבר בגובה העיניים, מתעניין בי ובמשפחתי כאחד האדם ובכל רגע נתון, מרגישים נינוחים במחיצתו". את הפוסט חתמה במילים: "כל כך גאה לומר שזהו ראש הממשלה שלי".

אהבה גדולה

היא עוסקת בעולם היופי ובתחום האיפור כבר 21 שנים, כשבתחילה כלל לא חשבה שזה יהיה מטה לחמה. "אחרי שהשתחררתי מהצבא, עשיתי קורס איפור אצל ירין שחף, על חשבון הפיקדון הצבאי, כי מאוד נמשכתי לתחום", היא מספרת. "תמיד אהבתי את נושא הטיפוח והיופי. את הקורס עשיתי בשבילי, כדי לרכוש עוד ידע על איך מתאפרים נכון, וכל מה שקשור בזה, לא תכננתי לעסוק בתחום".
קראו גם:
במקביל ללימודיה, החלה לעבוד בחנות של אמה בנתניה, "עיצוב ויצירה", אולם מהר מאוד החיים השיבו אותה לעולם האיפור: "אמא שלי, ציפי גביש, הפעילה חנות יצירה מאוד מוכרת בנתניה, שהיו בה גם חוגים וסדנאות. היא אפשרה לי גם להתפתח ולעשות את מה שאני אוהבת תוך כדי עבודה אצלה. סמוך לחנות שלה היה סלון כלות שם ידעו שאני מאפרת, הציעו לי לעבוד גם אצלם ובעצם 'גילו' אותי. זו הייתה הדחיפה שלי כמאפרת ומכאן התפתחתי עם זה קדימה".
2 צפייה בגלריה
נועה גביש, המאפרת של בנט
נועה גביש, המאפרת של בנט
נועה גביש, המאפרת של בנט
(צילום: יאיר שגיא)
בהיותה בת 23 אף שקדה על לימודי תואר ראשון בתקשורת במכללת נתניה, אך לא זנחה לרגע את עולם האיפור. "חוץ מהילדים, איפור זו האהבה הכי גדולה שלי, זה מה שמרים אותי, משמח אותי בבוקר אם במקרה קמתי לא טוב, זה מעיף אותי למעלה ומיד משפר את הרגשתי. זה לא רק האיפור ולגרום לאנשים להיות יפים יותר והגרסה הטובה ביותר של עצמם, זה גם השיחות עם הבנות, הקשרים האישיים שנוצרים, זה כמו טיפול פסיכולוגי לשני הצדדים".

גם לפיד

היא נשואה פלוס שלושה ( נועם בן 9.5, גילי בת 8.5, עידו בן 5.5). מאפרת עסוקה, מנחת סדנאות איפור אישיות וקבוצתיות וכעת גם המאפרת של ראש הממשלה, נפתלי בנט.
איך הגעת לבנט?
"דרך חברה שלי שעובדת במשרד ראש הממשלה בירושלים. היא שאלה אותי, קצת בסקפטיות אם יעניין אותי לאפר את ראש הממשלה, כיוון שהיא יודעת שאני מאוד עסוקה. מייד התלהבתי והשבתי בחיוב. אמרתי 'ברור', זה כבוד גדול ואני מלווה אותו כבר כחצי שנה, מאז שנבחר".
הייתה התרגשות באיפור הראשון?
"גיליתי שראש הממשלה הוא איש נעים הליכות, מדבר בגובה העיניים ונתן לי להרגיש בבית מהרגע הראשון. אני מאפרת לפעמים גם חתנים לצילומים בקטנה, ברמה של מייק אפ פודרה. המפגש עם ראש הממשלה היה מאוד מרגש, בכל זאת לא כל יום פוגשים ראש ממשלה, לאט לאט, התחלתי להתרגל למעמד, לעבודה. יחד עם זה, אני עדיין מתרגשת וזה עדיין משמח אותי שבחרו בי, זה כבוד גדול מאוד בשבילי. אני ממש אוהבת אותו, הוא בן אדם מדהים, אישיות מדהימה, נותן הרגשה טובה, מדבר בגובה העיניים. איש מקסים".
יצא לך לאפר עוד פוליטיקאים?
"יצא לי לאפר את יאיר לפיד פעם אחת כשהייתי בלשכה 'על הדרך'".
יש אפשרות שבעקבות החוויה הזו תאפרי יותר פוליטיקאים? אולי טלוויזיה?
"עשיתי טלוויזיה בעבר פה ושם. אני לא שוללת כלום. אבל האהבה הכי גדולה שלי היא קודם כל איפורי כלות ואיפורי יופי, סדנאות איפור. אני שואבת המון סיפוק מלהפוך את האנשים ליפים יותר והמשפט שמוביל אותי הוא 'אין אישה לא יפה, יש אישה לא מטופחת'. אני מאמינה במשפט הזה ונהנית ליישם אותו על לקוחות. העיסוק שלי משמח אותי, עושה לי מצב רוח, אני פשוט אוהבת את מה שאני עושה, הקשרים שנרקמים עם הבנות, השיחות הקטנות".
לדעתך, כישורי התקשורת האישית שלך הם אלה שהביאו לבחירתך כמאפרת של ראש הממשלה בנוסף ליכולותייך וניסיונך הרב כמאפרת?
"אני עושה את זה המון שנים, ומקבלת הודעות מחממות לב ומרגשות מהלקוחות שלי, מהכלות, מהנשים בסדנא. זה מעבר לאיפור וטכניקה, נוצר איזשהו קשר בין אנשים על הדרך. אני בטוחה שהאינטראקציה האישית, היא גם חלק מהעניין".