תושבים בשכונת נופים במודיעין פנו לאחרונה לעירייה בבקשה לדעת מתי ייפתח מחלף הכניסה לשכונה מכיוון מערב, וזאת מאחר שהמחלף היה אמור להיפתח כבר לפני כמה חודשים.
1 צפייה בגלריה
שכונת נופים
שכונת נופים
שכונת נופים
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
נכון להיום, כדי להיכנס לשכונה, שחלק גדול ממנה כבר אוכלס, יש לנסוע על כביש 431 מכיוון מערב למזרח, לחלוף על פני השכונה ולפנות ימינה לכיוון רחוב יהודה המכבי, ומשם לנסוע לעבר הכניסה המערבית לשכונה.
אפשרות נוספת היא לפנות שמאלה בצומת כביש 431 ורחוב יהודה המכבי, ואז לעשות סיבוב גדול ולהקיף את שכונת מורשת הנבנית מצפון לשכונת נופים.
"כל פנייה שתבחר תיקח אותך לעוד עשר דקות של סיבוב, וזה ממש לא לעניין", אומר אייל ששון, תושב השכונה.
לטענת תושבי שכונת נופים, כביש הגישה לשכונה חייב להיפתח בהקדם.
"אם המחלף שכבר קיים ממערב לשכונה ייפתח, יהיה לא רק לנו הרבה יותר פשוט, אלא גם לכל הנכנסים לעיר, כי יירד העומס של אלפי תושבי נופים", אומרים התושבים. "קנינו פה דירות בכסף רב, ואנחנו רוצים לשפר את איכות החיים שלנו, או לכל הפחות לקבל את מה שמגיע לנו. אי־אפשר שנהיה 'בני ערובה' עד שתושלם בניית הדירות סביבנו".
מהעירייה נמסר בתגובה: "העבודות להסדרת הכניסה לשכונה מכיוון מערב הינן באחריות משרד הבינוי והשיכון. על פי לוח הזמנים שהוצג לעירייה, הפרויקט נמצא בעיצומו וצפוי להסתיים עד חודש אוקטובר השנה.
"במקביל, מתארגנת החברה הכלכלית להתחיל בביצוע העבודות להרחבת כביש הגישה לשכונה מכיוון רחוב יהודה מכבי. תחילת העבודות צפויה להתחיל בתוך כשלושה‑ארבעה חודשים, בכפוף להשלמת עבודות חברת 'מקורות' להעתקת קו המים לאורך כביש 431".