דיירי הבית:
דניאל (36), לובה (33), נטע (6) ותומר (1).
דניאל הוא עורך דין עצמאי זה שבע שנים. לפני כן התמחה במשרד עורכי דין בבורסה ברמת גן והיה עורך דין שכיר. בוגר יחידת 8200 בחיל המודיעין. בשנים 2007–2011 עבד באגף המודיעין במשטרת ישראל.
לובה היא מאמנת ושופטת ריקודים סלוניים ספורטיביים. ייסדה מועדון ספורטיבי והיתה חברת הוועד הישראלי לספורט הריקוד. משנת 2007 עד שנת 2018 היתה בעלת סטודיו בירושלים. כשתומר נולד החליטה לעבוד קרוב לבית ולילדים. כיום היא עובדת עם דניאל במשרדו בקניון מודיעין.
1 צפייה בגלריה
משפחת זולוטוביצקי
משפחת זולוטוביצקי
משפחת זולוטוביצקי
(צילום: אבי מועלם)

● איפה גרים:
משפחת זולוטוביצקי גרה ברחוב סיון בשכונת כרמים. דניאל עבר למודיעין בשנת 2008 עם הוריו ואחיו הקטן וגם סבו וסבתו עברו אליה ב־2010. "לובה עברה לעיר ב־2011 כשעברנו לגור ביחד. שנינו במקור מירושלים", הם מספרים. "המיקום היה נוח כי לובה עבדה בירושלים ונסעה הרבה למרכז הארץ מטעם העבודה, וגם דניאל עשה התמחות במשרד עורכי דין ברמת גן. בהמשך החליט דניאל לפתוח משרד עצמאי במודיעין. גם ההורים של לובה עברו השנה למודיעין בעקבותינו".
● על העיר: ''אני הייתי פחות מחוברת לעיר בהתחלה", אומרת לובה. "המתכונת היתה עבודה-בית ועיר שינה. אחרי שהילדים נולדים אתה מתחיל להכיר יותר אנשים, אמהות ומשפחות ולומד להעריך את מה שיש לנו בעיר. אני מאוד שמחה שעברנו לפה. עיר יפה ומושקעת. יש הרבה תכנים לילדים, פארקים, גני שעשועים ומרכזי קניות – הכל נגיש עם רכב. הסביבה והאנשים טובים. יש לנו הרבה חברים בעיר שהכרנו בשנים האחרונות. לאחרונה נפתחו יותר מקומות בילוי וזה נחמד. אתה מרגיש שמשקיעים וזה מאוד משמח.
"חסרונות: פה ושם יש בעיות עם פסולת וניקיון בשכונה והתחבורה הציבורית לדעתי צולעת. אין עיר מושלמת, כמובן בכל עיר יש בעיות כאלה ואחרות, אבל בסך הכל אנחנו מאוד מרוצים".
● על העסק:
משרד עורכי הדין של דניאל הוא 'משרד בוטיק' המתמחה בתחום המשפט המסחרי-עסקי, קניין רוחני ודיני אינטרנט. עם לקוחות המשרד נמנים בתי עסק, חברות סטארט-אפ וחברות מובילות במשק הישראלי. פעילות המשרד מתמקדת גם בשיתופי פעולה בתחום הקניין הרוחני (זכויות יוצרים, סימני מסחר, פטנטים) עם קולגות בחו"ל. דניאל מרצה גם בפורומים רבים ומגוונים בתחום הקניין הרוחני.
● על התחביבים:
"טיולים בטבע, לפגוש חברים, לבלות זמן ביחד עם המשפחה והקרובים. בינתיים התחביב העיקרי הוא למצוא זמן ללכת לישון".
● על הבישולים:
"לובה מבשלת. כשיש מוזה וזמן גם דניאל מאוד אוהב לבשל. אוהבים לאכול סושי, פסטה, דגים ומוקפץ. אנחנו אוכלים אוכל ישראלי בבית, שנינו מגיל מאוד צעיר בארץ וזה האוכל שהתרגלנו אליו ואנחנו אוהבים אותו. גם מבשלים בהתאם. כל מה שפשוט, קל ומהיר, העיקר שיהיה מזין ובריא כמה שאפשר. אין הרבה זמן לבישולים כרגע".
● מוטו משפחתי:
"ליזום, ליהנות, לחוות והכל באהבה".
● חוויות משפחתיות:
"יש המון: לאחרונה טיולים ביחד, אירועים משפחתיים, הלידה של תומר הקטן, כשכל המשפחה מתאספת ביחד – קרובים, אחים, סבים, הורים, אחיה הגדול של לובה שמגיע מארצות הברית עם משפחתו. זה הכי כיף".