טוביה רוזמן, אחד מוותיקי התושבים של מודיעין ומי שבמשך שנים עמד בראש העמותה למען הקשיש בעיר בהתנדבות, הלך בסוף השבוע שעבר לעולמו.
1 צפייה בגלריה
טוביה רוזמן ז"ל
טוביה רוזמן ז"ל
טוביה רוזמן ז"ל
( צילום באדיבות המשפחה)
קראו גם:
הלוויתו של רוזמן התקיימה בבית העלמין העירוני ביום ראשון השבוע ומאות בני משפחה, אנשי ציבור, חברים ומכרים, הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה.
רוזמן היה מוכר כמי שפעל לקידום מעמד הגמלאים בעיר, והיה מבין יוזמי ומקימי מועדון הגמלאים הראשון במרכז מודיעין.
"טוביה היה איש יקר ומיוחד, ובמשך שנים רבות תרם מזמנו וממרצו למען הגמלאים בכל העיר ובמרכזי היום לקשישים", מספרת חגית הרוש, שפעלה לצידו בעבר. "זו אכן דמות מיוחדת ויקרה ועצוב להיפרד ממנו".
מאז תחילת השבוע פקדו מאות מנחמים את בית המשפחה.
אחת מנכדותיו, שי אופק, ספדה לו בהודעה מרגשת ברשתות החברתיות.
"אני מניחה שכולם יודעים עד כמה אוהב אדם היית, איש רציני, איש של עבודה, של לקיחת יוזמה ומוכנות לשאת באחריות לטובתם של אחרים, אדם עם הומור וחיוך ששמור רק לך", כתבה אופק. "אני בוחרת לדבר עליך מנקודת המבט שלי, של הנכדה הבכורה, ובשם כל תשעת הנכדים הנוספים שלך - סבא שלנו היה איש חם, הוא אהב לחבק אותנו חזק חזק וכשאני אומרת חזק אני מתכוונת שהוא עטף אותנו בחיבוק. סבא אהוב שלנו, למרות שאתה כבר לא פה בדמותך הפיזית, תמיד תלווה אותנו ותהווה מגדלור אדיר של אור, וכמו שאתה היית ועודך גאה בנו, השבט שלך שישמור ויעטוף עכשיו את סבתא – גאים בך, מוקירים, אוהבים וכבר מתגעגעים המון".