אישה נשואה מהאזור חשה לאחרונה כי משהו משובש בקשר שלה עם בעלה. בנוסף, ההוצאות החודשיות שלהם עלו משמעותית, והיא לא הבינה למשל מדוע התשלומים לסופרמרקט הכפילו את עצמם. כמו כן, הוא נהג להיעלם לשעות ארוכות ולעיתים שוחח בטלפון בקול ילדותי וניתק מייד כשהבחין בה. כשנודעה לה האמת לבסוף היא מיהרה להגיש בקשה לגירושים.
1 צפייה בגלריה
בני זוג אישה בעל
בני זוג אישה בעל
בני זוג אישה בעל
(צילום המחשה: shutterstock)
כדי להבין מה קורה מתחת לאפה לקחה על עצמה האישה את תפקיד הבלשית והתקינה במכשיר הטלפון הנייד שלו אפליקציית "מצא אותי" שתציג בפניה היכן הוא נמצא בכל שעות היום. האיש עובד כעצמאי ומתוקף תפקידו מסתובב בערים שונות, אבל במקומות קבועים. ביום הראשון היא הבחינה כי אותם מקומות מוכרים לה ולא מחשידים.
אלא שלמחרת היא בדקה שוב את מיקומו ונדהמה לגלות כתובת שאינה במסלולו הקבוע. בהמשך השבוע היא גילתה כי בעלה נמצא באותה הכתובת כמה שעות ברציפות במשך כמה פעמים בשבוע. היא הגיעה לכתובת בעצמה והופתעה לגלות כי מדובר בבניין מגורים.
כעבור יומיים הבחינה האישה שבעלה נמצא באותה הכתובת, והפעם החליטה לעשות לו מארב. היא חיכתה לו בחוץ ולתדהמתה ראתה אותו יוצא מהבניין עם ילד קטן על כתפיו ואישה לצידו. באותה שנייה היא יצאה נסערת ממכוניתה, פסעה לכיוון בעלה, עמדה מול השלושה ושאלה את בעלה, "מי זאת האישה והילד?".
קראו גם:
הבעל לא איבד את קור הרוח ואמר לשתי הנשים, "הגיע הזמן שתכירו". לאשתו הוא הוסיף, "לא ידעתי איך לספר לך עד עכשיו, אבל כנראה שהגיע הזמן ואין ברירה. אני לא יכול יותר לחיות חיים כפולים ולהמשיך לשקר. אני מבקש ממך, אשתי היקרה, להירגע ולחזור הביתה ושם ננהל שיחה שבה אסביר לך את הכול".
ואכן, כשחזר הבעל הביתה הוא הסביר לאשתו, "האישה שראית היא החברה שלי והילד זה הבן שלי. לא ידעתי איך לספר לך את זה. באמת שזה לא מגיע לך, אבל החיים הובילו אותי לרומן עם האישה האחרת. לפני שנתיים נולד לנו הילד. היא ידעה עלייך, אבל את לא ידעת עליה. אני מקווה שתגלי הבנה ותסכימי שנמשיך את חיינו המשותפים ביחד.
"עד עכשיו זה לא הפריע לך כי לא ידעת, ואין סיבה שעכשיו זה ישתנה. נמשיך לחיות ביחד בדיוק כמו קודם ומעכשיו אספר לך כשאבקר אותם. הכול יהיה בהסכמה".
האישה ההמומה אמרה לו שמבחינתה הקשר הסתיים והיא לא מעוניינת לחלוק אותו עם אישה נוספת. כבר באותו הערב היא "זרקה" אותו מהבית, והוא עבר להתגורר בבית משפחתו השנייה, ולמחרת היא פתחה בהליכי גירושים.
כל העדכונים - חדשות ראש העין