עיריית מודיעין נערכת בהתאם לגידול במספר מקרי הקורונה בעיר. מדי יום מבצעת העירייה ניתוח של תמונת התחלואה בעיר, והיא עומדת כרגע (שני) על 22 מקרים מאומתים ברחבי העיר, וקיים חשש מהרחבת מעגלי ההדבקה.
משרד הבריאות עדכן כי נמצא תושב נוסף מהעיר שנמצא חיובי לנגיף הקורונה. אשתו וילדיו נבדקו ויצאו שליליים לנגיף. החולה מתפלל בבית הכנסת 'זכור לאברהם', אשר פעילותו הופסקה למשך 14 יום. המתפללים שבאו עימו במגע עודכנו על כך ונכנסו לבידוד.
1 צפייה בגלריה
בניין עיריית מודיעין
בניין עיריית מודיעין
בניין עיריית מודיעין
(צילום: אדווה חולי)
לצד הגברת האכיפה בתקופה זו וחלוקת עשרות קנסות בגין אי עטיית מסכות במרחב הציבורי וסגירת מקומות נקודתיים בהם התגלו חולים, הוחלט גם לצמצם את אופי קבלת קהל בעירייה.
זאת כחלק מצעדי הזהירות בהם נוקטת העירייה, על מנת למנוע ככל הניתן את התפשטות הנגיף, במקומות ציבוריים בהם נחשפים לקהל רב. בין השאר לא יורשו להיכנס לבניין העירייה אורחים ותושבים, כאשר על העובדים חלה החובה לעטות מסיכה.
בעירייה מדגישים כי אגפי העירייה השונים, מעניקים מענה לתושבים באמצעות טלפונים ומיילים, ורק במקרים מיוחדים ניתן יהיה להגיע בתאום מראש בלבד.
כזכור, גם בשיאו של "משבר הקורונה" שהחל בחודש מרץ, סיפקה העירייה שירותים דיגיטליים רבים עבור התושבים ובהם שירותי אגף הנדסה, תשלומים מקוונים, פניות מקוונות לאגפי העירייה ועוד. את השירותים הדיגיטליים ניתן למצוא בנוחות ויעילות בקליק מן הבית.
היכל התרבות מודיעין, רשת הספריות העירוניות ומרכז הספורט העירוני, ימשיכו לפעול בהתאם להנחיות "התו הסגול", ובכלל זה, חובת חבישת מסכה, חתימה על הצהרת בריאות ושמירה קפדנית על מספר האנשים המותר בכל מבנה, בהתאם להנחיות.