"אני אישה עם טמפרמנט גבוה, המון אנרגיות חיוביות. אישה חזקה, עוצמתית, שמחה, קואצ'רית, עוזרת ותומכת", מספרת דר' נטלי בורכוב. "התחלתי את הקריירה כטכנאית שיניים, ולאחר מכן למדתי רפואת שיניים". יש לי ניסיון של 32 ברפואה, ועם השנים הוכשרתי בעוד מקצועות כמו דיקור יפני בשיטת Yamamoto, הומאופטיה קלאסית, לימודי NLP, תטא הילניג, טיפול בחרדה באמצעות היפנוזה, גז צחוק, אימון אישי, אסתטיקה רפואית, הזרקות בוטוקס ועוד".
1 צפייה בגלריה
נטלי בורכוב
נטלי בורכוב
נטלי בורכוב
(צילום: ענת קזולה)
את העסק במרכז דונה במודיעין פתחו ב-1998. "בהתחלה כמרפאה קטנה, ואז החלטנו ללכת בגדול. עכשיו יש לנו מרכז רפואי עם רופאים מומחים והציוד הכי טוב. נותנים מענה בכל תחום ברפואת השיניים עם הציוד המתקדם ביותר בתחום. בזכות השתלמויות ולימודים בתחומים נוספים, אנחנו נותנים מענה גם לבעיות נוספות שעולות במהלך הטיפול".
היה מנטור שליווה אתכם?
בהתחלה לא, אחר כך נעזרנו ביועצים שונים לאורך הדרך. בהמשך למדנו ניהול ושיווק מרפאות בבר אילן. אנחנו מקפידים להיות מעודכנים באופן תדיר בטכנולוגיות ובשיטות הטיפול החדשניות בעולם באמצעות כנסים, לימודים והשתלמויות שונות. אוהבים ללמוד".
מה הרעיון המנחה שלכם?
"לתת את הטיפול הטוב ביותר. אנחנו שני פרפקציוניסטים, והמוטו שלנו - אווירה נעימה ומשפחתית. קודם מסתכלים על האדם ואחר כך כל השאר. יש לנו צוות שעובד איתנו שנים רבות ומלווה את המטופלים לאורך השנים. המטופלים מכירים אותנו, באים בעיניים עצומות ויודעים שהם בידיים טובות".
הלקח הראשון שלמדו השניים היה שראשית יש לתת למטופלים מענה לחששות. "רבים מגיעים עם חרדה מרופא שיניים, לכן פיתחנו ויישמנו טכניקות שונות להקטנת סף החרדה, טכניקות מעולמות שונים של אימון, היפנוזה וכו' – יש לנו רגשיות רבה לנושא. לתת מענה כדי שהמטופל יהיה רגוע, ויאפשר לנו לתת טיפול מקצועי ואיכותי כמו שאנחנו רוצים ומאמינים שצריך לקבל. המטופל מגיע מכווץ ויוצא מחויך ורגוע. אני מורידה את הלחץ והחרדה של המטופלים בדרכים אלטרנטיביות".
המרכז הרפואי מקבל פידבקים רבים. "התגובות מאוד טובות. אנחנו נחשבים מרפאה טובה ויוקרתית. מי שמגיע אלינו יודע שיקבל טיפול מעל המצופה". הזוג מתגוררים במודיעין מ-1997, "היינו מהראשונים בעיר, וראינו איך היא גדלה, וגדלנו עם העיר, מאוד אוהבים את העיר".
מה למדתם עם השנים על לקוחות?
"אנחנו מלווים ומטפלים בלקוחות שלנו לאורך השנים, ונותנים את המענה המתאים ללקוחות לפי הגיל המשתנה, ויש כבר דור שני, באים עם הילדים. אכפת לנו מהמטופלים שלנו, וחשוב להיות ערניים לרצונות ורגישויות. כל זה לצד הטיפול הטוב ביותר".
איך התגברתם על הקורונה?
"בתחילת הקורונה הייתה אי וודאות ומעט בהלה, אך כשהבנו שזה נשאר לזמן ממושך, חוסר היכולת שלנו להתעלם מכאבם והצורך הרפואי של מטופלנו אילץ אותנו לחזור לעבוד בהתאם לנהלים של משרד הבריאות".
בני הזוג משלבים היטב את העבודה עם חייהם האישיים. "אנחנו כבר צמודים 33 שנה, ולמדנו להפריד בין חיי המשפחה לעבודה. במרפאה אנחנו קולגות. חוץ מזה יש לנו נישות שונות – דר' אלכס עושה יותר כירורגיה ושיקום, אני מתמקדת ביישור שיניים ואסתטיקה רפואית".
לוח הזמנים של דר' נטלי עמוס מאוד. היא קמה בחמש וחצי, רצה שלוש פעמים בשבוע ועושה פילאטיס פעמיים בשבוע. לאחר מכן מתחילה את היום שכולל כנסים, עבודה ומעט מאוד זמן בבית. "רק בימי שישי אני במטבח, מבשלת לילדים ולנכדים שמגיעים, ואני עושה את זה באהבה גדולה".
מה גורם לך לסיפוק בעבודה?
"כשהמטופל יוצא מחויך, והעבודה יצאה 'סופר', והיא תמיד יוצאת 'סופר' כי אני לא מוותרת. אני אמשיך עד שיהיה מושלם. חשוב לי שהתוצאה תהיה יפה-מושלמת, אני מאוד קשוחה עם עצמי".
יש מישהו שהיית רוצה להודות לו?
"מודה קודם כל לבורא העולם. למשפחתי הסובבת, וכמובן לבעלי ושותפי לעסק שתמיד תומך ועומד לצידי".
לנטלי גם יש טיפ למי שנמצא בתחילת דרכו המקצועית: "תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האיכות תמיד חשובה, והכי חשוב לתת את השירות הטוב ביותר. לתת את הטוב ביותר מכל הלב, מבלי לעגל פינות".
איפה את חולמת להיות עוד עשר שנים?
"יש כמה חלומות. ברמה מקצועית מצאתי נישה שבה אני מבטאת את הצד האומנותי והרפואי שלי, והוא תחום פיסול קווי הפנים על ידי הזרקות, מה שמשלים למטופל את האסתטיקה שאני מייצרת על ידי יישור שיניים. וברמה אישית ליהנות ולתת יותר זמן איכות עם הנכדים, ולבלות איתם".
***
הפקה: חן שקליאר ברששת - Q ELITE BEAUTY. צילום: ענת קזולה. סטיילינג: לורה פלדמן. איפור ועיצוב שיער: לירז סולומון. בגדים: רנואר. לוקיישן: Vert Lagoon Hotel
פורסם לראשונה: 10:37, 16.06.21