המוטו של "אשר לוי סוכנות לביטוח" הוא: אנשים, ביטוח ומקצוענות, "המשמעות היא שתמיד אנחנו רואים את האנשים ולא את המספרים", מסביר לוי שהחל את דרכו העצמאית ב-1998, והדרך, כמו שאומרים, לא הייתה קלה. "התחלתי לבד כסוכן עצמאי. עם רכב שהשאלתי מחברים כדי להסתובב בפגישות, טרום עידן הדיגיטל. הלכתי עם תיק ניירות, להחתים על טפסים, נסעתי לפגישות באוטובוס, ממש מדלת לדלת אל הלקוחות".
1 צפייה בגלריה
אשר לוי
אשר לוי
אשר לוי
(צילום: באדיבותו)
מה השתנה מאז?
"התחלנו בבית שמש, ומ-2007 אנחנו במודיעין. לפני ארבעה חודשים עברנו למשרדים חדשים בבניין רקיע במע"ר, ולמרות שהכל היום שונה יש דבר אחד שלעולם לא ישתנה – היחס האישי ללקוח".
סוכנות הביטוח של אשר לוי מתמחה במגזר העסקי ומוסדות חינוך, "אבל כשאנחנו מטפלים בלקוח עסקי אנחנו מסתכלים על הצרכים שלו גם כאדם. נסייע לו גם בביטוח דירה, רכב, חסכונות ועוד. בבחינת התיק נאתר גם כפילויות ומכאן נעזור לו לאורך כל הדרך. יש לו כתובת אחת לכל".
במהלך השנים פיתח לוי נישה מיוחדת בתחום גני הילדים ומוסדות החינוך, והיום הסוכנות מספקת מענה למוסדות חינוך רבים בכל הארץ, "במקביל, לכל סוגי הלקוחות בתחום, מקטן ועד גדול, לכולם יש פינה אצלנו, ואולי זה לא ממש מקובל בימים אלה,למרות שאני מנהל את החברה, אני גם נגיש בסלולאר לכל לקוח. אני מעורב בכל אירוע מההתחלה ועד הסוף, כולל באסונות כמו אסון מירון, שם יש שתי משפחות שאיבדו את ילדיהן ואנחנו מלווים אותן באופן אישי".
עם השנים התקדמה הסוכנות גם באופן דיגיטאלי, "הפכנו למשרד ללא ניירת, אבל זה לא סותר פגישות עם לקוחות - פינינו את 'זמן הניירת' כדי לתת יחס אישי לכל לקוח, להקשיב לו, לראות ולהיות איתו".
מה למדת עם השנים על לקוחות?
"הלקוח צריך אותנו בשעות הקשות. ככל שיש יותר חברות שהן ישירות, בשעת צרה הלקוח תמיד ירצה את האדם מולו. כך אנחנו מתנהלים וזו הדרך שלנו. את התוצאות רואים בפידבק שאנחנו מקבלים. אנחנו מאוד מוכרים בעיר, ואחוז גדול מהעסקים במודיעין הם לקוחות שלנוץ
איך מאזנים את העסק עם חיי המשפחה?
"בניגוד לשנים הראשונות, עכשיו אני מפנה יותר זמן למשפחה, לילדים, לנכד. אני יכול לעשות את זה מסיבה מאוד פשוטה: הקפתי את עצמי בצוות מקצועי שעוזר, כך שהדברים לא יהיו רק עליי. היום אני יכול לפנות הכל בעת הצורך למען המשפחה, מתוך הבנה שיש לי צוות גדול ואיכותי שעובד טוב ומכיר את הלקוחות, ולמרות זאת אני תמיד זמין עבור כל לקוח".
הקורונה השפיעה?
"בוודאי. במרץ 2020 נסגרו בבת אחת 6,000 מוסדות חינוך, רובם פרטיים, והיינו צריכים לתת מענה. באותו יום התחלנו לעבוד מאוד קשה, פנינו לכולם, יצרנו מפגשי זום. הקשבנו, פתרנו בעיות ונתנו הנחות מפליגות לעסקים שהיו סגורים. העסקים החזירו באותו מטבע ושמרו על נאמנות, המשיכו לעבוד איתנו ואנחנו במקביל שינינו תפיסה – למדנו להתייעל ולתת שירות אישי ומקצועי גם בדיגיטל. ניסינו לקחת את הלקוחות למקום של להסתכל קדימה, ולראות איך דואגים לעתיד. כך שהסגר הראשון היה קשה, אבל בשני ובשלישי למדנו להתנהל נכון".
איזה טיפ היית נותן למישהו בתחילת דרכו?
"בעל עסק שבונה את עצמו נכון מההתחלה יצליח לאורך שנים. גם אני התחלתי עם כלום, נשוי עם שני ילדים, משכנתא עד השמיים ובלי שקל, אבל לא ויתרתי וזה מה שעזר לנו להצליח".
מה גורם לך סיפוק מקצועי?
"כשחס וחלילה אדם עבר אירוע קשה, ויכולתי להיות לצידו, לעזור לו לקבל את מה שמגיע לו, זו השליחות שלי".
ולסיום, איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
"לצד ההתקדמות וההתפתחות המקצועית אני שואף להיות מעורב בעיקר בתחומי הקהילה וההתנדבות. אני חבר בקהילת מוריה ובקהילת קול יהודה במודיעין, והמיוחד בשתיהן זה החברתיות והנחלת המסורת לילדים. בשתיהן יש ועדות חסד שעוזרות לאנשים במצוקה, ושם הייתי רוצה לעזור יותר".
פרטים ליצירת קשר:
משרד 08-926-6926 נייד 052-4232-530 פקס 08-926-6930
דם המכבים 36, בניין רקיע, משרד 108, מודיעין

פורסם לראשונה: 10:41, 16.06.21