בטקס פתיחה רשמי שהתקיים בעיר רמלה, חנכה מכבי שירותי בריאות את המרכז הרפואי החדש ברמבל"ס בעיר. המרכז החדש, ברחוב דני מס 16, מחליף את המרפאה ברחוב ויצמן 11 ואליו עברו כל השירותים אשר היו קיימים עד כה במרכז הוותיק בתוספת חיזוקים וחידושים משמעותיים נוספים.
4 צפייה בגלריה
טקס הפתיחה הרשמי במרכז הרפואי החדש ברמבל"ס רמלה
טקס הפתיחה הרשמי במרכז הרפואי החדש ברמבל"ס רמלה
טקס הפתיחה הרשמי במרכז הרפואי החדש ברמבל"ס רמלה
(צילום: דוברות מכבי)

מכבי שירותי בריאות היא הקופה הצומחת ביותר בישראל בעשר השנים האחרונות. מחוז ירושלים והשפלה הוא המחוז הגדול של מכבי ומוביל את הצמיחה של הקופה.
המרכז החדש, שנפתח כחלק מהמטרה לשיפור איכות החיים של הקהילה, משתרע על פני שטח של כ 1,700 מ"ר. הוא יספק שירותים רפואיים מקיפים הכוללים שירותי רפואת משפחה, רפואת ילדים ורפואת נשים, כמו גם שירותי רפואה שניוניים עם טובי הרופאים במגוון תחומים: עיניים, עור, נוירולוגיה.
בנוסף יפעלו במרכז הרפואי החדש 6 מכונים מקצועיים, ביניהם מרכז בריאות האישה שבו יינתנו שירותי גינקולוגיה, מעקב הריון, הריון בסיכון ופריון.
כמו כן יש במרכז החדש מכון סוכרת, מכון פיזיותרפיה המשלב טיפולים פרטניים וקבוצתיים, מכון ריפוי בעיסוק, מכון להתפתחות הילד עם צוות מטפלים מדיסציפלינות שונות - מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים, עובדות סוציאליות וקלינאיות תקשורת, ומכון לבריאות הנפש הכולל מרפאה ייעודית להפרעות אכילה.
פתיחת המרכזים הרפואיים החדשים הם נדבך נוסף בתוכנית האסטרטגית של מכבי לרשת את העיר במרכזים רפואיים חדשניים וגדולים, שיתנו שירות רפואי אישי ומתקדם בזמינות בנגישות טובה. מכבי פועלים כל העת להתאים את השירותים לקהלים ולמגזרים השונים.
טקס הפתיחה התקיים במעמד ראש העיר רמלה מיכאל וידל ונכחו בו ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל ומנכ״לית מכבי טבעי דבורה חסיד, מנהלת מכבי פארם דורית אפלר, לצד הצוותים הרפואיים שיאיישו את המרכז החדש.
רב העיר רמלה, הרב יחיאל אבוחצירא, כיבד גם הוא בנוכחותו וקבע את המזוזה במרכז החדש. רב העיר רמלה ציין כי "לרפואה יש ציווי בתורה לא רק לסמוך על האמונה, אלא 'ורפא ירפא' מכאן שניתנה רשות לרופא לרפא ומי שבא לכאן להתרפאות בא יחד עם כח האמונה. כחבר מכבי מיום היווסדה, אני מעוניין לציין לשבח את הצוותים שנותנים את השירות הטוב ביותר ודואגים שכל מי שנזקק מקבל את השירות עם חיוך במלא המסירות. אני רוצה להודות להנהלת המחוז ובראשם לד''ר חגי פרנקל על ההשקעה האדירה גם כאן ברמלה, ועל המרכז הרפואי החדש".

4 צפייה בגלריה
רב העיר רמלה, הרב יחיאל אבוחצירא בקביעת המזוזה במרכז החדש
רב העיר רמלה, הרב יחיאל אבוחצירא בקביעת המזוזה במרכז החדש
רב העיר רמלה, הרב יחיאל אבוחצירא בקביעת המזוזה במרכז החדש
(צילום: דוברות מכבי)

המרכז החדש של מכבי יעניק לחברות וחברי מכבי, תושבי האזור, גישה נוחה למגוון רחב של שירותים רפואיים במקום אחד מרכזי ונגיש ומרפאה תורנית בכל ימות השבוע כולל שישי ושבת.
בנוסף, יכלול המרכז החדש בית מרקחת גדול ומרווח של רשת מכבי פארם, סניף של רשת מרפאות השיניים 'מכבידנט' אשר התרחב משמעותית ובו שבעה חדרי טיפולים וכן מרפאה חדשה של רשת מכבי טבעי - כולם באותו המתחם לנוחיות חברי מכבי ברמלה ובאזור בכלל.
ראש העיר רמלה מיכאל וידל בירך על הפתיחה וציין : "רמלה ממשיכה לשנות את פניה - גם בתחום הבריאות. אני שמח על הקמתו של המרכז הרפואי החדש והחדיש של קופת החולים 'מכבי'. מדובר במרכז גדול ונגיש, שיעניק מגוון רחב של שירותים רפואיים לרווחתם ולבריאותם של תושבי רמלה. הקמת המרכז מתווספת למרכזים רפואיים וחדשניים נוספים שהוקמו בעיר ולגולת הכותרת - מעבר בנק הדם של מד"א לעיר והבניה של הקריה הרפואית שתכלול תעסוקה, טכנולוגיה מתקדמת ומעבדות בתחום הביו-טק, תעשייה עתירת ידע, מסחר ועוד".

4 צפייה בגלריה
טקס הפתיחה הרשמי
טקס הפתיחה הרשמי
טקס הפתיחה הרשמי
(צילום: דוברות מכבי)

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל ציין: "אנו במכבי ממשיכים בתנופת ההתפתחות ומייחסים חשיבות רבה להקמת מרכזים רפואיים חדשים המותאמים לצרכי הקהילה בכלל ולתושבי העיר רמלה בפרט. בחרנו להשיק את המרכז הרפואי החדש בימים לא פשוטים אלו, בהם התנועה וההתפתחות הן חשובות והכרחיות.
"פתיחת המרכז החדש היא אבן דרך נוספת במסע התמידי שלנו להבנת צרכי הקהילה, ומבטאת את ההתחייבות היומיומית שלנו לשיפור איכות החיים של הקהילה. תוצאות השירות המקצועי של הקופה ניכרות היטב ברמלה ומכבי היא הקופה הצומחת ביותר בעיר כבר למעלה מעשור. אני גאה ביכולתנו להמשיך להשקיע ולהתאים את עצמנו לצרכי הקהילה ואנו מחויבים להמשיך להעניק למטופלים שלנו את השירותים הרפואיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולהמשיך לגדול, לצמוח ולהוביל את הבריאות הקהילתית".

4 צפייה בגלריה
"לרפואה יש ציווי בתורה לא רק לסמוך על האמונה, אלא 'ורפא ירפא' "
"לרפואה יש ציווי בתורה לא רק לסמוך על האמונה, אלא 'ורפא ירפא' "
"לרפואה יש ציווי בתורה לא רק לסמוך על האמונה, אלא 'ורפא ירפא' "
(צילום: דוברות מכבי)

במסגרת המתחם של קבוצת מכבי בקניון, נפתחה בנוסף מרפאת גדולה ומרווחת של מכבי טבעי, המציעה לחברי מכבי שירותי בריאות, מגוון טיפולי רפואה משלימה המאפשרים לשמור על שגרת חיים בריאה ומאוזנת. הטיפולים ניתנים על ידי צוות מטפלים מקצועי ומנוסה במגוון תחומים: דיקור, שיאצו, טווינא, אוסטאופתיה, רפלקסולוגיה, נטורופתיה ועיסוי רפואי.
בשנים האחרונות, הולך וגובר הביקוש לרפואה משלימה. עם תחילת מלחמת "חרבות ברזל" והעלייה בתחושות של הלחץ והחרדה הביקוש לטיפולי גוף ונפש גדלו משמעותית.
מנכ"לית מכבי טבעי, דבורה חסיד: "אנחנו שמחים להציע שירותי רפואה משלימה קרובים לבית גם לתושבי רמלה. אנו במכבי טבעי רואים מדי יום את יכולות הרפואה המשלימה במתן כלים להתמודדות עם האירועים הקשים שמטלטלים את הגוף והנפש ופועלים כל העת למען הרחבת השירותים אשר יאפשרו ליותר מטופלים מענה גופני, רגשי ונפשי".
מנהל מרחב רמלה במכבי אלון שוורין הוסיף: "המרכז הרפואי החדש של מכבי מייצג את עוצמת מכבי וחברות הבת. אנו שמחים ונרגשים על פתיחתו הרשמית של המרכז החדש ברמלה שבאמצעותו נוכל להמשיך ולהעניק שירותים מתקדמים ומקצועיים לתושבי רמלה והאזור. עם המרכז החדש בשילוב צוות רפואי מקצועי, נשמה רחבה, והתמדה לשירות מצוין אין לנו ספק שנוכל להעניק לחברינו את השירות הטוב ביותר ולהמשיך להיות חלק בלתי נפרד מהקהילה המקומית".
בקרוב, יפתח סניף חדש נוסף בשכונת נאות שמיר ברמלה. גם מרפאה זו מתוכננת להיות גדולה, חדישה ולהעניק שירותי רפואה רבים, מתקדמים ומקצועיים לתושבי השכונה והאזור.


מוגש מטעם מכבי שירותי בריאות.
פורסם לראשונה: 17:10, 25.01.24