מכבי שירותי בריאות חנכה לאחרונה את מרכזה הרפואי החדש בשכונת מורשת במודיעין. המרכז הרפואי החדש הינו התשיעי במספר בעיר מודיעין והראשון להיפתח בשכונה החדשה. במהלך הטקס הפתיע ראש העיר ביבס את הנוכחים בהצהרה מעניינת במיוחד.
2 צפייה בגלריה
פתיחת הסניף החדש בשכונת מורשת במודיעין
פתיחת הסניף החדש בשכונת מורשת במודיעין
פתיחת הסניף החדש בשכונת מורשת במודיעין
(צילום: דוברות מכבי)

שכונת מורשת, אחת מהשכונות הגדולות והחדשות במודיעין, החלה להתאכלס לאחרונה וכבר מונה כ-2,000 תושבים, עם תוכניות להגיע ל-4,200 יחידות דיור, בתי ספר, גנים ושירותים נוספים.
במרכז הרפואי החדש יינתנו שירותי רפואה מגוונים – בשלב הראשון יינתנו שירותי רפואת משפחה, ילדים, נשים ובריאות הנפש ובהמשך מתועדים להיכנס גם שירותי מעבדה, סיעוד ושירותי רפואה נוספים.

2 צפייה בגלריה
רב חב''ד מודיעין בפתיחת הסניף
רב חב''ד מודיעין בפתיחת הסניף
רב חב''ד מודיעין בפתיחת הסניף
(צילום: דוברות מכבי)

ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ציין במעמד הפתיחה: "האחריות שלנו במכבי כארגון בריאות מוביל הוא לא רק להמשיך לחיות, אלא להתפתח ולגדול עבור החברים שלנו. הפתיחה של המרפאה החדשה בשכונת מורשת במודיעין מייצגת בדיוק את גישה זו. המרכז החדש הוא עדות להתאמה שלנו לקהילה להשקעה העצומה שלנו בעיר ולנחישותנו להביא את השירות המצוין של מכבי לכל מקום שיש צורך. אנו החלוצים בשכונה הזו, ונמשיך להשקיע, להתפתח ולהביא את שירותינו עד לפתח ביתם של התושבים".

בקרוב גם בית חולים?


ראש העיר חיים ביבס, אשר נכח באירוע הפתיחה, ציין כי "המרפאה החדשה מהווה בשורה משמעותית ביותר עבור תושבי שכונת מורשת שיקבלו שירות קרוב לבית, שירות לו הם ראויים ואני מברך את הנהלת מכבי על פתיחת הסניף. שכונת מורשת מתאכלסת בקצב מואץ ובקרוב נתחיל בהקמת עוד שני מעונות יום בשכונה, לצד מרכזי עסקים ומבני ציבור נוספים. לפני כשנה קיימנו סקר בריאות, בקרב תושבי העיר. מהסקר שעסק במנעד רחב של תחומי הבריאות בעיר עלה כי-82% מכלל התושבים רואים בעיר שלנו עיר בריאה ובת קיימא וכמעט 60% מהמשיבים על הסקר מעידים על כך שהם מבצעים מדי שנה בדיקות סקר תקופתיות".
ביבס הפתיע את הנוכחים והוסיף: "בימים אלו אני פועל מול משרד הבריאות להקמת בית חולים בעיר, שימוקם ברובע העסקים החדש המתוכנן בשלב השני של העיר. זאת לצד מרכז הרפואי החדשני שנבנה בימים אלו במרכז העיר".
עדי נווה, מנהלת מרחב מודיעין במכבי, הוסיפה: "אני נרגשת לפתוח את המתקן התשיעי של מכבי בעיר מודיעין. למרות התקופה הקשה אותה אנו עוברים מאז ה-7 לאוקטובר היה לנו חשוב לציין את הפתיחה של המרכז החדש המציין המשך פיתוח והתקדמות. במודיעין כל תושב שני הוא חבר מכבי ובהתאם לכך, מכבי מתפתחת ודואגת לתת לתושבי העיר את השירות הטוב ביותר. אנו מוסיפים שירותים, פותחים סניפים חדשים בשכונות החדשות ומסתכלים קדימה אסטרטגית על הפיתוח העתידי של העיר לכיוון צפון מערב".


מוגש מטעם מכבי שירותי בריאות