בואו נודה בזה: לפיצוץ הנוצץ השנתי שנקרא אירוויזיון איך שום סיכוי להתמודד מול הפיצוצים האמיתיים מהשטח - עזה, לבנון ויתר הזירות שישראל מתמודדת בהן. אז איך לצפות בעדן גולן שלנו בצורה רגועה בחצי הגמר מחר (יום ה') ובתקווה גם בגמר?
2 צפייה בגלריה
עדן גולן והמשלחת הישראלית לאירוויזיון
עדן גולן והמשלחת הישראלית לאירוויזיון
עדן גולן והמשלחת הישראלית לאירוויזיון
(צילום: אלון טלמור)

קבלו 8 דרכים איך ליהנות מהתחרות בלי להשתגע:


  1. קוד פיג'מה: אין קוד לבוש לאירוויזיון, פשוט תרגישו בנוח להתכרבל בפיג'מה האהובה עליכם, גם טרנינג ישן עושה את העבודה. זה לא שמישהו רואה.
  2. תרדו על האופנה: בואו נודה בזה, האופנה באירוויזיון יכולה להיות 'קצת' משוגעת, וזה בסדר גמור לרדת על המתחרים בכל רשת חברתית אפשרית. היי, את ביקשת את זה, גברת בשמלת צלופן כסופה עם נצנצים בטורקיז.
  3. נשנושים וצ'ייסרים: צלחת נשנושים מרגיעה עושה את כל ההבדל, ולא צריך להציק לוולט - תה צמחים, עוגיות, פירות חתוכים, ואולי גם קצת שוקולד ברגעים קשים.
  4. חברים מחבקים: חיית מחמד, כרית או שמיכי - מה שעושה את העבודה ומרגיע אתכם, בעיקר במהלך ההצבעה. אל תשפטו.
  5. תנו פה ושם במיוט: זמרת שמזייפת? להקה שמעצבנת אתכם במטאל נורדי? כפתור המיוט בשלט עושה פלאים.
  6. תזוזו: בין ההופעות, אל תתביישו לקפץ בסלון ולשחרר לחצים. זה קרדיו, וקרדיו שווה אנדורפינים, ולגבי השכנים מלמטה - הם יקבלו בהבנה, האירוויזיון זה חג לאומי שלנו.
  7. לחובבי הז'אנר, אפשר מדיטציה קטנה: נשמו עמוק בקצב עם המוזיקה. נשימות עמוקות תוך כדי זמזום יכולות לעזור לכם למצוא את השלווה בתוך הכאוס האירוויזיוני. אגב, גם סתם ככה בחיים.
  8. כיף יותר עם חברים: צפייה משותפת תמיד כיפית יותר, כשמריצים בדיחות ודאחקות מול המסך. ויש שיוסיפו אלכוהול בשעות הקטנות.

2 צפייה בגלריה
טלי גולרגנט, במהלך ההופעה אמש
טלי גולרגנט, במהלך ההופעה אמש
טלי גולרגנט, במהלך ההופעה אמש
(צילום: EBU)

קראו גם:

וזכרו - כולנו שונאים אותנו, אין לנו סיכוי והעולם כולו נגדנו.
בואו עם ציפיות נמוכות, תזכרו שיש לנו גם את טלי גולרגנט הירושלמית בתור נציגת בקאפ מלוקסמבורג, ובואו נקווה שנופתע לטובה. יאללה עדן, תני בראש!