הרגע שריסק את הלב של כל הצופים: אחרי הקשיים באי בזוגיות בין מאיה קיי וטל מורד, מועצת השבט האחרונה העלתה את היחסים ביניהם על שרטון. במועצה האחרונה, הצטרפה מאיה קיי לחברי המושבעים וזעמה על ההחלטה להדיחה וריסקה את הלב של טל. יממה לאחר שידור הפרק היא מגיבה וכן חברתה מחברי המושבעים טניה לאורן.
5 צפייה בגלריה
מאיה קיי
מאיה קיי
מאיה קיי. "שום דבר ממה שהיה לא היה אמיתי"
(צילום מסך, רשת 13)
קיי אמרה במועצת השבט על הדחתה: "אני לא חושבת שאני צריכה לומר משהו ספציפי. בשלושה ימים האלה הבנתי בדיוק מה שקרה. יצאתי מכאן מופתעת. קודם כל כשהגעתי האנשים שם [בוילה] היו יותר מופתעים מזה שזה קרה, זה בכלל חלחל בי. אני חושבת שהבנתי מתי זה התחיל, ובעצם נוצלתי. הבנתי שהכל היה מזויף, ושאני כבר מאחורי זה ושזה בסדר. שום דבר ממה שהיה לא היה אמיתי. הייתי בטוחה שכן אבל הסתבר שלא".
התגובות לא איחרו לבוא וחברי השבט אולן הגיבו בזה אחר זה לדברים. הראשונה שהגיבו היו גל רובין וטל מורד שאמרו: "מאוד קשה לשמוע את זה". סהר כהן הגיב: "זה הכי שובר לב שיכול להיות". קייסי שהיתה בת בריתה וחברתה הטובה במהלך התכנית הוסיפה: "הלוואי יכולתי לתת לה חיבוק ואני יודעת שהיא כועסת עליי מאוד כרגע. אני גם לא ציפיתי לתגובה הזו. דיברנו הרבה על הרגע הזה - זו ההחלטה הכי קשה שהיתה לנו. אמרתי לגיא הבן זוג שלי אתמול, הדחתי את החבר הכי טובה שלי. היה לי יום ממש קשה".

5 צפייה בגלריה
טל מורד
טל מורד
טל מורד. "מאוד קשה לשמוע את זה"
(צילום מסך, רשת 13)

5 צפייה בגלריה
חברי המושבעים
חברי המושבעים
חברי המושבעים
(צילום מסך, רשת 13)

לאחר שידור הפרק, קיי פרסמה סטורי ושיתפה את התחושות שחוותה באותו הרגע: "אני רק עכשיו רואה את המועצה כדי להבין מה עבר עליי. אני לא יכולה להסביר לכם, כמה, כמה נשרף לי הלב. הייתי כאובה. ועדיין אני בוכה כשאני רואה את זה. זה היה לפני שנה, ברור שאני יודעת, אבל יש דברים שבחיים אני לא אשכח ובחיים לא יצאו לי מהראש. התכוונתי אז לכל מילה ועברתי תהליך שלם וארוך והיה לי קשה ממש. הייתי כנה ב-100 אחוז. וזה מה שהכי חשוב לי. ועוד ריחמתי במילותיי לתקופה של אז".

5 צפייה בגלריה
הפוסט של מאיה קיי
הפוסט של מאיה קיי
הסטורי של מאיה קיי
(צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם)

טניה לאורן סיפרה בסטורי כי אף אחד מהמושבעים לא ציפה להדחתה: "היינו ממש בטוחים שהדרך שלה תסתיים בגמר. אני חושבת שההדחה של מאיה היא אחת מההדחות הכי כואבות שהיו, בגידה מבן זוג. מהחברה הכי טובה ובן ברית במכה אחת. וגם היא לא ציפתה לכך.
"אני יכולה להגיד שמאיה היא שחקנית ובן אדם מדהים, בוגרת לגילה, יפה תואר והיא הראתה לכולם איך אפשר לעשות הישרדות בגיל 19. ויותר מהכל – עם כל הקשיים היא הצליחה לשים את המשחק כמשחק מאחוריה ולהתקדם הלאה בחיים – לפתח את הקשרים שהיו לה במשחק לחיים האמיתיים ולשמור עליהם. תראו באיזה זוגיות מדהימה היא נמצאת עכשיו עם טל ובאיזה חברות היא עם קייסי. דברים שרק אפשר ללמוד מהם".

5 צפייה בגלריה
הפוסט של טניה לאורן
הפוסט של טניה לאורן
הסטורי של טניה לאורן
(צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם)

נראה שלאחר החזרה לארץ, מאיה וטל צלחו את המשבר, ואף טסו יחד לחופשה בתאילנד. קיי פרסמה לאחרונה תמונות חושפניות בחשבון האינסטגרם שלה שגרמו להנהלת הרשת החברתית להסיר את הפוסט. לטענתם היא עברה על החוקים.