14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Canva)

מזל טלה - חוויות של תמונות וסיפורים אודות המלחמה קורעים את לב הטלה הטהור שבכם. אתם חשים בצורך להתפרק כמעט אבל לכם אין את היכולת לעשות זאת. למועסקים: הרגשה של פספוס נוראי. בקרוב: התרגשות רבה עלולה לתקוף- תיהנו ממנה ואל תגזימו. אתם מוכנים לעשות הכול לדעת על גורלכם. משהו בתחום הרומנטי מתברר באופן שגוי. הנשואים ירגישו נפלא וכמאוהבים מחדש. הצעירים שביניכם ינועו מתוך תחושה של... לחבק את החיים. התחילו לחשוב על החיים ברצינות. היפתחו לרוחניות ובמקביל לחשוב על כיוון מקצועי שונה וחדש.
מזל שור - בין דאגה למשפחה ולצפירת אזעקות המלחמה, המחשבות לעשות משהו דוחפות אתכם לנסות דרכים יצירתיות בתחום הרומנטי. מישהו יבשר לכם על מפגש שתוכנן. הפנויים יחפשו את הזיווג המתעכב ויהיו מוכנים לפשרות קטנות. אתם יעילים בעבודה, לעומת זאת לחוצים מהמצב. הנשואים: נסו שלא לדרוך על יבלות ישנות. הידיעה הטובה בדבר קידום תטשטש את הרושם מהכאב הכללי. הזמן לתת את הדעת בנושאים הקשורים למשפט, רכוש, או לירושה ולזכויות המגיעים לכם. אתם מעניקים לילד/ים ועוזרים בסידורים שוטפים. חפשו ייעוץ אישי טלפוני הנוגע לרגש ולמשפחה.
מזל תאומים - השבוע כואב בגלל סיפורי מלחמה עצובים. אתם יעילים מאוד בעבודה ובבית למרות דאגה סביב כלל המשפחה. הפתעות חיוביות מהתחום הכלכלי. אולי יהיה כדאי לכם לצאת החוצה להתאוורר כי במידה ולא תעשו כן אתם עלולים לשלם את המחיר הנפשי. אתם רוצים לבנות קשר משמעותי אבל גם הפעם אתם לא מסוגלים להצליח בכך. אלה שבתוך סבך רגשות ירגישו זאת בעוצמה יתרה. תקבלו הזמנה למסיבה או לאירוע משפחתי. בשבוע הבא תחושו טוב יותר. מידת הריכוז מופנית לכוון העבר, למציאת חברים ולקשרי משפחה ישנים.
מזל סרטן - בין דמעות המלחמה וסיפורה המדמם תמצאו שותפים לעזרה, להזדהות ולנתינה. כספים מפתיעים יאזנו את חשבונכם. יחסית לחודש החולף, השבוע אתם מתאוששים. הטבע ימשוך אתכם אליו בחבליי קסם. בני המין השני יתנו לכם הרבה רגש ואהבה. בני המשפחה יפרגנו אף הם, והקשר עימם יחודש או ירוענן. הנשואים שבכם יקבלו ימים של חסד בכול הנוגע לאיחוי שברי הלב. הפנויים: השבוע אתם משקיעים באהבה ומצליחים לקבל בחזרה רגעי חיבה ותשוקה. אתם נותנים את הדעת על נושא הכספים ותכנונים לפריצה אישית. במשפחה: המון אהבה.
מזל אריה - לב האריה של המדינה פגוע ויוצר בכם עצב עמוק. ההפתעה הנעימה העיקרית היא במה שנוגע לילדים או לאחיינים. הפתעה נעימה בנוגע לאחיינים לפנויים. השבוע נהדר בלהתחיל משהו חדש: בעבודה, ביחסיכם האישיים ובכל תחום עשו זאת ותרוו נחת. השבוע יפתחו בפניכם אפשרויות רומנטיות חדשות. מי שבכול זאת מזדהים עם כאב האחרים, שאו תפילה וכוונה יתרה יעזרו בכול מטרה. התקשורת תניב מגוון הצעות הקשורות לעבודה, או שתימצאו משהו שייתן לכם את הקפיצה בתחום הקריירה. מחמאות מכיוון הבוס יחזקו את מעמדכם בעבודה ובקריירה.
מזל בתולה - למרות מגבלת המלחמה ותוצאותיה לגבי המשק, ידיכם עמוסות בעבודה ובעשייה. יחמיאו לכם וישתפו אתכם פעולה. סוד שלי: מישהו מתכנן לכם את הקידום הבא. לאלה שלא מצאו מקום עבודה מחכה הפתעה בנושא חשוב זה. רגעים יפים בחברת אלה שחשבתם שהם כבר לא אוהבים אתכם. אות כלשהו ירגיע אתכם בנוגע לחוב ולכספים. אתם מחליטים על שינויים בתחומי הבית וזה אומר, שיפוץ וסידורים הנוגעים אליו. קניות קטנות ומתנה למישהו קרוב יהוו כחלק ממכלול הדברים שתעשו. הנשואים שבכם: כדאי יהיה לכם לוותר, תתוגמלו בחזרה.
מזל מאזניים - למרות המלחמה, מזג הרוח הטוב שלכם חוזר אליכם בעקביות. הזמן למשהו חדש: בעבודה, ביחסים האישיים ובכל תחום בו תבחרו. יפתחו בפניכם אפשרויות ויתכן שתמצאו עבודה ראויה. תהליך שהחל לפני כחודש והקשור לתחום הרומנטי עומד בפני הכרעה. אתם מוצאים דרך בתחום התקציבי והארגוני. שבוע בהחלט מוצלח מבחינתכם. אתם חוזרים לעצמכם בנוגע למשפחה ולחברים טובים וישנים. השבוע יניב מגון הצעות עבודה ותימצאו את הקפיצה לה אתם מחכים. שותפות כלשהי תיחתם ואני צופה לכם רווחים בהמשך הדרך. צפו למחמאות מהממונים. טיפ: היפתחו לאהבה ולנתינה.
מזל עקרב - היכולות שלכם להשרות ביטחון באחרים בולטת בנוגע למלחמה האיומה ומראותיה. יכולתכם במיטבה... בלארגן דברים למען אחרים. הפנויים: סימנים מובהקים מכוון אובייקט רומנטי מעניין. בשבת הפתעה משפחתית חיובית. צפו למחוות זרים. שמרו על כספכם, זכרו את הפסדי העבר. אתם מלאי מרץ ונחושים להתקדם בקריירה. יחמיאו לכם ותקבלו סימנים בדבר העלאה וקידום. המישור הרומנטי ייעצר אך עובדה זו לא תדאיג אתכם יתר על המידה. הקשיבו לאינטואיציה שלכם בהקשר של דמות מן העבר, מובטח לכם שהיא לא שכחה אתכם. הזמן לחפש ייעוץ אישי.
מזל קשת - השבוע תעזרו לפגועים מהמלחמה - בדרך כלשהי, בעקבות זאת יחמיאו לכם ויחפשו את קרבתכם. תקבלו התנצלות בדרך עקיפה. מציאת קצה חוט חיובי בהקשר לתעסוקה. הפנויים: המישור הרומנטי תקוע באופן זמני. לנשואים מחכה הפתעה חיובית מכיוון בן/ת הזוג. מתנה או מייל עסיסי למישהו/י קרוב/ה יהוו כמשהו שתעשו למען האהוב/ה. היו מוכנים לוותר ולשפר את מערכת היחסים שבבית. דמות ששהתה עד כה בצל תחפש אתכם. היכונו לכבוד שיורעף עליכם מכיוונים בלתי צפויים. הזמן לבנות את היציאה מהמבוך הכספי הירוד. הזמן לחפש ייעוץ אישי.
מזל גדי - ידיעות עצובות מהמלחמה מקבעות אתכם לחדשות. אתם נחושים לבצע את המוטל עליכם ועושים זאת על הצד הטוב ביותר. סיפור הקשור לחבר/ה לשעבר יעלה על לוח ליבכם מחדש. התארגנות לקראת אירוע במסגרת המשפחה תמלא את ידיכם בעבודה. בתווכם של חברים תכירו דמות אשר תפתח לכם דרכים. הקשר עוד ילווה אתכם זמן ממושך. השתדלו למלא אחר הצפיות במפגשים או בהתכתבויות בנושאים חברתיים, זה ישתלם. רעיון ויוזמה מכוון בלתי צפוי ייתן לכם את התקווה לפרוץ את מעגלי חוסר האונים ביחס לחובות ולכספים.
מזל דלי - השבוע המדמם והמלא בעצב הוא הזמן הכי לא טוב בלהחליט לגבי תחום לימודים או בלקנות דירה. היכולת בלארגן אנשים לשם העזרה האלמנטרית למען הפגועים במלחמה תרשים רבים מהמכרים שלכם. צפו ליחסים משופרים עם מעסיקים ולדיבורים על האצלת סמכויות מכוונם. התנגדות המשפחה הקרובה בנוגע לילדים, תעורר בכם כעסים ישנים וכואבים. אתם מחפשים את הסליחה מבן/ת הזוג אבל גם הפעם ללא הצלחה. החד הוריים ירגישו את עוצמת הרצון לצאת מבדידותם הארוכה. אלה שלא התמזל מזלם בשטח האהבה והתעסוקה מוזמנים להתקשר אלי לייעוץ.
מזל דגים - השבוע אתם מתעניינים בעזרה לכל הפגועים מן המלחמה יותר מאשר בענייניי החומר האחרים. ילך לכם טוב בתחום הסברתי זה ואף תקבלו הכרה בפועלכם. בעבודה מחכה לכם הפתעה ומכוון בלתי צפוי. המרגישים כתקועים מבחינה רגשית וכלכלית מוזמנים להתקשר ולהתייעץ. השבוע מעולה על מנת להגשים ביקור אצל המשפחה הקרובה. הנוסטלגיה מתאימה לשבוע הנוכחי. מישהו המתקשר לעברכם ינהל אתכם שיחה סביב זיכרונות ישנים. צלצול או מייל יבשרו על מפגש חברים הקרוב להתממש. הזמן לפנות לגורמים בעלי ניסיון שיכולים לחלץ אתכם מהתקיעות הרגשית והכלכלית.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.