14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - השבוע אתם מחליטים להביא את הרעיונות שלכם בפני הממונים עליכם. תחילה אתם עשויים להתאכזב, אך לאחר זמן מה תיווכחו כי המעשה היה הצעד הנכון לעשותו. סימנים ראשונים לפתיחות כלפיכם מכוונים רומנטיים ומשפחתיים. אתם מתכננים קניות, טיפ: קחו סכום קטן למקרה של היסחפות גורפת יצרים. השמחה וההומור ישלטו בכם. פתח לתקווה חדשה בנוגע לקידום או למשרה חדשה בקרוב מאוד. אברי הנשימה הברכיים והשכמות (בעיקר בצד הגב השמאלי) רגישים יותר. תחושת הבדידות מכאיבה מאוד למרות שעשיתם צעדים משמעותיים לקראת קשר כלשהו - שישתפר או שיבוא.
מזל שור - אתם חוגגים יום הולדת, בנוסף רטרו כוכב מרקורי כבר לא משפיע במזל שלכם. לכן אתם חייבים לחגוג עם כול הלב ושלא להיכנס למצבים של לחץ בחברת ידידים וחברים. אין מה לעשות, הנסיגה הקוסמית השפיעה על כל מה שקשור לתחום התקשורתי. עולים בכם רעיונות חדשים היכולים לשפר את תחום הקריירה. הזמן למצוא עיסוק מתאים וחלופי. סימנים להתקרבות מחודשת נתקלים בהיסוסים מבחינתכם. אתם ממשיכים לתת יותר מאשר לקבל. לא לעזוב מקום עבודה בשל תחושת קיפוח, זכרו שבני המשפחה זקוקים לכספים על מנת לשרוד.
מזל תאומים - באקראי או שבתיווכו של חבר, תכירו השבוע מישהו אשר ישפיע על מהלך חייכם. הסבירו לו פנים. הקשר הזה עוד ילווה אתכם לאורכו של הזמן ויסייע לכם להתקדם. תחושה של אופטימיות בנוגע לקריירה. חוכמת הניסיון שאגרתם עם השנים תרשים את הסביבה הקרובה. כספים יגיעו כתוצאה ממשפט שהסתיים או מהשקעות סמויות והידועות רק לכם. צלקת האהבה עדיין מכאיבה. רובכם מרגישים כתקועים בקשר ישן ומעצבן. אתם מגלים שמגיע לכם כספים או למישהו מבני המשפחה. התייעצו רק עם חבר/ה נאמן/ה שהוכיח/ה עומק סנטימנטלי והזדהות אמתית.
מזל סרטן - אנשים שלא נוהגים להחמיא לכם, יעשו זאת בימים הקרובים. אל תמעיטו בערכה של מחמאה הבאה מן הלב. השקעות ישנות יתגלו כטובות ומועילות. מצב הרוח שלכם מגיע לשיא חדש. חוש ההומור שלכם מלא באופטימיזם. אתם סוללים דרכים מקוריות בתחום הרומנטי. יותר מאי פעם, אתם מסוגלים להבחין בין שקרים לבנים לשחורים. הזמן לתת את הכול על מנת לחפש את כיווני הלימוד הרצויים לכם. התנהגות אנשים מסוימים מאיימת להפר את שלוותכם הנדירה. טיפ: מומלץ לכם שלא להקשיב לצו ליבכם להחזיר מלחמה.
מזל אריה - מצב רוחכם הוא מן המעולים שידעתם ומזה המון זמן. התחומים שמהם אתם צפויים ליהנות הם: כספים, הימורים, מזל באופן כללי, אהבה ועסקים. אתם מרגישים שאתם מגיעים לדרגת תקשור שמגיעה עד לספירות העליונות. שבוע המתייחס לקשר שאבד לכם בעבר, מדובר באהבה שלא פקדתם אותה מזה זמן רב. בימים אלה תשפרו גישתכם הליבראלית ביחס למערכות יחסים חשובות. ריב ישן בין אנשים המוכרים לכם היטב ימשיך להטריד. דברו השבוע עם אויביכם, הזמינו אותם לכוס קפה גם אם אתם נרתעים או קצת...שונאים אותם.
מזל בתולה - השבוע אתם חסרי מנוחה שכן השקעתכם בתוכנית כלשהי תעמוד בסכנה. אל דאגה שכן בן משפחה יערוב לכם. בדקו את רשימת הקשרים בנוגע לקריירה, יתכן ששכחתם אדם שיכול להוציא אתכם מהקשיים הכלכליים. רעיונות מקוריים יסללו דרך למצוא פרי בעמלכם. העיניים נשואות למוצא פיכם המחוכם. אצל הנשואים הרגשות יתפסו את השורה הראשונה במערכות יחסים. הפנויים יהססו לגבי קשרים שנגמרו מזמן. אתם מתכננים מסיבה או להשתתף בה, צאו לבלות אך השאירו את הארנק בבית. אל תיתנו לטיפוסים חלקלקים למשוך את בן/ת הזוג להשקעות מפוקפקות.
מזל מאזניים - השבוע שלכם מלא באקשן, תתקשו לעמוד בעומס העבודה הכולל: מכתבים מפתיעים, טלפונים ברוח דומה, החלטה ביחס לנסיעות למקום מרוחק - במסגרת העבודה. כול זה לא יעיב על מצב רוחם המרומם. יחס טוב גורם לכם השבוע להישמע הכי טוב שאפשר. רגעים יפים בחרת המשפחה יובילו לחזרה אל המרכז. היכרויות במישור הרומנטי יולידו: תכניות לשיפור קשר קיים או להצהרות אהבה בתשובה לאיתותים מבן/ת הזוג. תגלו משמעות מיוחדת במרקם היחסים במקום העבודה הקיים או בזו שעזבתם. אתם ממשיכים לתת יותר מאשר אתם מקבלים.
מזל עקרב - השבוע מעולה בכול הנוגע למשפחה הקרובה. דברים שקשורים לאהבה ולווידויי רגש מתאימים ליום זה. מישהו המתקשר לעברכם המשפחתי יבוא אליכם לביקור ויתקשר להודיע על בואו הקרוב. שמרו על הרגת הפתיחות. אתם יוצאים עם חברים. היזהרו מטיפוס חלקלק שיציע לכם את העולם ומלואו. מחפשי התעסוקה ימצאו את ההזדמנות למצוא עבודה. יבשרו לכם על העזרה שלה ציפיתם מכיוון רשויות ומוסדות. חפשו את מסלול הצמיחה דווקא בתחום הקשרים עם אובייקטים האוחזים במשרות רמות העשויים לסייע לכם לדלג על מהמורות בדרך אל הצלחה.
מזל קשת - אתם צריכים לפסוק בין עבודה לאהבה... מאחר וסדר העדיפויות התבלבל והסתבך לכם בזמן האחרון. אל תיקחו החלטה בתחומים האלה - חכו לשבוע הבא. הפתעה נעימה ביחס לקריירה עשויה לצנן את כעסכם. ימים טובים בלחפש מתנה לבן/ת הזוג ולפצות אות/ו/ה על דברים הקשורים לענייני הלב. טרדות היום והשעה ייעלמו כלוא היו בחברת המשפחה הקרובה. הבעיות הקשורות לתעסוקה או לקידום יתגמדו נוכח התמיכה מבית ומחוצה לו. גם עם כרגע אתם איך שהוא אתם מחזיקים מעמד, הקשיים בכללותם עדין נוטעים בכם חרדות מן העתיד לבוא.
מזל גדי - התנזרו מכול גישה הרפתקנית שבאה על חשבון בן/ת הזוג שבבית. בתחום היצירה והעבודה תגלו שאתם יוצרים משהו יוצא דופן ביחס לכלל הדברים שעשיתם השנה. ההתמודדות הקשה במישור הכלכלי תבעה את מחירה מתחום הזוגיות. הזמן לחזור בכם מהחלטות הקשורות לפרידה. שתפו את החברים בנוגע לשינויים אותם אתם רוצים לבצע. מה שכן, כדאי לכם השבוע להתעניין ביצירה הרבה יותר מאשר בעשיית כסף, אם באמת תעשו זאת תקבלו הכרה כלשהי בפועלכם. בתחום הקריירה תנשמו אוויר פסגות. הרמוניה במערכת הזוגית: גם לנשואים וגם לרווקים.
מזל דלי - השלווה הפנימית שלכם חוזרת לעצמה. פתאום תקבלו כוח להחזיק מעמד - ברוב תחומי החיים. אל תיתנו לגורמים עוינים בקריירה ובעבודה, לשבור את רוחכם. התחושה המחודשת של להכיר דמות אהובה ממלאה אתכם בשמחה. אתם בעלי אמביציה מאוד גדולה. אתם הופכים ליעילים עד כדי שאתם מצליחים לשבור דעה שלילית בהקשרכם. אתם משקיעים אנרגיות בעבודה, בתחום הבריאות ובדאגה לעתידכם הפיננסי. הקשרים הרומנטיים עדין לא מניבים תוצאות שלהם ציפיתם. זמן ללחוץ על מוסדות לגבי מה שמגיע למישהו.
מזל דגים - השבוע אתם חולמניים יותר מן הרגיל. יש לכם מבט לאחור ואל כל הנקשר לעברכם. תחשבו על מישהו והוא פתאום יתקשר. בנוסף - תקבלו סימנים מחבר אחר שעמו לא הייתם בקשר מזה יובלות. בריאות: אתם מרגישים משהו מוזר שעובר עליכם מבחינה גופנית, נבדקים אבל תמיד מבטיחים לכם שאתם בריאים ובריאותכם מושפעת מלחיצות נפשית ממושכת. זהירות, האופטימיות שנסכו בכם עלולה לסחוף אתכם למהלכים הרפתקניים מדי. לעומת זאת השתמשו בכספכם לשם סגירת הלוואה ישנה. הקשרים החברתיים צולעים במיוחד. הבית יהיה בראש מעינכם.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם.