לאחר ההודעה על הפסקת האש ביום שישי 21.5, החלו בעיריית מודיעין-מכבים-רעות בקידום תכניות האירועים והפעילויות, כך שכבר השבוע צפויה לתושבים חגיגה אמיתית שמחזירה את הצבע והשמחה לעיר.
היום, יום ראשון 23.5, מתחילה מחדש עונת "יוגה בפארק" האהובה. שיעורי יוגה ללא עלות מדי יום ראשון בשעה 18:30, המותאמים לכל הרמות, כולל מתחם מיוחד לילדים. השיעורים מתקיימים בפארק הדגים וכל שצריך להביא הוא מזרן או מחצלת וליהנות מנשימה עמוקה ושלל תרגילים באוויר הפתוח.
1 צפייה בגלריה
(ישראל קטורזה | צילום: אביגיל עוזי)
ביום שלישי 25.5, יתקיים מופע מיוחד במסגרת הבמה המתגלגלת של תיאטרון אורנה פורת, אשר חוגג יובל להיווסדו. לילדים ולהורים נכונה חוויה מוסיקלית עשירה בשירים וסיפורים מתוך קלאסיקות התיאטרון. ההצגה הינה ללא עלות, אך מותנית ברישום מראש בהתאם לתו הסגול. בשעה 16:00 באמפי בית הספר מעוז המכבים. עוד באותו יום, חוזרת שעת הסיפור המהנה לילדים בגילי 3-6 בספרייה ע"ש שכטר. תיאטרון פפיון בקלאסיקה של ספרו של דוד גרוסמן "יונתן בלש ממש". בשעה 17:00 יש להירשם מראש.
הקומיקאי ישראל קטורזה יעלה על במת היכל התרבות מודיעין בארבעה מופעים השבוע, תחת הכותרת "פיפטי, פיפטי פיפטי", קומדיה מקורית בבימוי של נתן דטנר ובכיכובו של קטורזה ושחקנים נוספים. 25.5-27.5 וכן במוצ"ש 29.5. מספר המקומות מוגבל ויש להירשם באתר היכל התרבות מודיעין.
בימים חמישי ושישי 28.5-27.5 יתקיים יריד מיוחד "מחבקים את הדרום". יריד תמיכה בעסקים מיישובי העוטף והדרום, במרכז העיר בשדרת דם המכבים. לאורך השדרה יופיעו אמני רחוב מהדרום, אמני קרקס, מופעים מוסיקליים וכמובן יריד של עסקים מהדרום עם שלל מתנות, תוצרת מקומית, אמנות, עיצוב ועוד. הכניסה חופשית.
כל הפרטים על השעות והקישורים לרישום לכל אירוע בלוח האירועים באתר העירייה.