14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - מצב רטרו מרקורי שלילי גורם לאוזלת יד בכול התחומים. חששות כבדים למקומות עבודה הם חלק ממרכיב הפחד. עליכם להתרחק מתחושת העצלות הזמנית המאיימת לסכן את מה שאליו הגעתם. צמצמו את השקעתכם בבורסה ובשטח ההימורים ככלל. הימנעו מלהבטיח הבטחות בשטח הרומנטי. אתם עובדים מאוד קשה לבצע שינוי בעבודה או בקריירה. זהירות, מפני שאתם עשויים לפגוע באנשים מסוימים, על כן השתדלו שלא ובכך להכביד על מצפונכם. שימרו מרחק משכנים השואפים למלחמות. בן/ת זוג מן העבר עדין במחשבות, כולל בני משפחה 'שכבר לא בין החיים'. שנה טובה לכם!
מזל שור - אתם מסתגרים בשל הבטחות כלפיכם שלא קוימו. שתפו את בן/ת זוג/ת/כם בהרגשתכם זו- או אנשים שאכפת להם ממכם. לקראת ראש השנה אתם מלאים בזיכרונות המשפחה ונזכרים בעצב באנשים שהלכו לעולמם. תנו לעצמכם הזדמנות לפרוק הכול. צאו להתאוורר באזור פסטוראלי - כדאי יהיה לכם לבחור את הים כמטרה. צפיות מתחום הלימודים ממשיכות להעיב. בני המין השני מתרחקים מכם ולא מוכנים לסבול את חוסר הסבלנות שאתם מפגינים כלפיהם. נסו להפיג את הכאב בהליכה ומומלץ שיהיה זה במקום שקט... וירוק ולא בין ערימות הכלים שבכיור. שנה טובה לכם!
מזל תאומים - לקראת ראש השנה השמחה מעורבת עם פחדים ישנים המקשים על תפקודכם היומי הרגיל. רגישותכם גוברת. אתם מתגעגעים לחבר או למי שאיתו אתם עובדים או עבדתם בעבר. הגעגועים למצב טוב יותר ביחסים האישיים בבית גוברים על ההיגיון. מומלץ למתן ההתפרצויות על רקע המצב בבית. פנו ליועצים מקצועיים כדי לדעת את סודות הכוח והמזל שלכם. אווירת ההמתנה לבאות תסתיים בכישלון הפרויקט שבו לקחתם חלק. הממונים עליכם ינסו לעודד את רוחכם אך לשווא. פחד מגל של פיטורים יכביד על ליבכם המיוסר ממילא. כספים ישוחררו לכיסוי חובות ישנים. שנה טובה לכם!
מזל סרטן - למרות ההתרגשות המסוימת לקראת חג ראש השנה, השגרה הכבדה משפיעה עליכם לרעה. כדאי לכם לנצל את השבוע לסידורים ולהכנות אך גם לא לשכוח גם קצת להקדיש להתרגעות. צאו לים ולמקומות המועדפים עליכם, או הקרובים למקום מגוריכם. בא לכם להוציא מהלב, עשו זאת השבוע. קחו אתכם את מי שמבין אתכם בדרך כלל. הקשר העולה והיורד שלכם מעסיק אתכם. אתם רוצים לנתקו, מצד שני אתם פוחדים. אתם חייבים יועצים טובים לעניין זה אחרת מוחכם עלול... לקרוס. זכרו: חברים וידידים הם לא תחליף לעצה מקצועית. שנה טובה לכם!
מזל אריה - השבוע אתם מאוד רגישים. מריבות ישנות עולות על הפרק. אתם מפוזרים מאוד. רגשות מעורבים לקראת ראש השנה המתקרב. אנשים שהלכו לעולמם עולים לכם על לוח לבכם ובמחשבה הכאובה. רגשות אשמה לגבי בן/ת משפחה שקצת הזנחתם מאחור. בזוגיות אתם לא כל כך מרוצים מן המצב הנוכחי .יתכנו אכזבות מתחום הקריירה. אל דאגה שכן אם תתמידו לחפש דרכי חילוץ מקוריים - אתם בקרוב במסלול נכון לעבר הגשמה. הצעה מכוון בלתי צפוי תשנה את ההרגשה שלכם מן הקצה אל הקצה. שנה טובה לכם!
מזל בתולה - סיטואציות המקפיצות לכם את קצות מערכת העצבים - בעיקר בבית. כבלים ישנים חונקים אתכם. לקראת ראש השנה תנסו לתת יחס הוגן לבן/ת הזוג, זה עשוי להשתלם לכם... למרות חילוקי הדעות. אל תיקחו סיכונים וכל סוג של הימור פרוע. השקיעו בבית, שם אולי תימצאו מחסה והגנה מפני הדחף להסתכן. מפגשים מקצועיים ימלאו את ידיכם בעבודה. תסבלו מלחץ מנהלי. כולם יהיו זקוקים לכם... משום מה. אל תיתנו לאף אחד לנצל את תמימותכם הזמנית. התרחקו ממחויבות יתר שתפגע בכם. שנה טובה לכם!
מזל מאזניים - השבוע אתם מאוכזבים מאנשים המתחככים בחייכם מבלי סיבה הנראית לעין. אל תטרחו לחפש, פשוט לא תמצאו תשובה לכך והסיבה היא המצב הכוכבי הרובץ מעליכם. ההסבר האחר מצביע על לחץ גדול מצד הסביבה הקרובה. אל דאגה, השיגעון הכוכבי... החולף יסור מדרככם בקרוב. הזדמנות לקום ולעשות משהו בתחום הקריירה ממש בחול המועד ובמיוחד בשבוע שלאחר מכן. באמצע השבוע החום הגדול מתחיל להירגע ואיתו האנרגיות שלכם מתחילות לצוץ על פני השטח. אנשים מתכננים טיול ורוצים שתצטרפו אליהם. כספים יגיעו בזמן הנכון. שנה טובה לכם!
מזל עקרב - השבוע מאופיין בלחצים בבית בשל בעיות כלכליות. הזמן לחפש קידום או עבודה אחרת או ללחוץ על מעבידיכם על מנת שתקבלו את המגיע לכם. יתכן שבקשתכם תיפול על אוזן קשבת. אתם מאוד עקשנים וחשים שהסביבה מלחיצה אתכם, בעיקר בבית ובתחום העבודה. עדיף להוציא את האנרגיה השלילית בספורט. עדיף לכם להתעלם ממילים פוגעניות, כך יש לכם סיכוי ליחס שונה וחיובי. תמונה, או מייל או כול הודעה כתובה אחרת תקפיץ לכם את הכעסים לשמיים. כדאי לברור יועצים ביחס להמשך החיים. שנה טובה לכם!
מזל קשת - העייפות מאפיינת את השבוע הנוכחי. אתם מתנהלים כמעופפים וכחולמניים. תיראו רק את מה שאתם... רוצים לראות. הספירות העליונות מושכות אתכם לעסוק בעניינים הקשורים לרומו של עולם. תכניות חילוץ שונות ומשונות עולות בדמיונכם. היצמדו למציאות. יש בכם הרצון לעשות משהו מועיל בעבודה, אך אינכם מסוגלים לבצעו. לצערי לא תהיה לכם הסבלנות הראויה לכך. החששות הכבדים בנוגע לצד הכלכלי לא יסייעו לכל אלה. הנסיעות שלכם עכבו את ההתקדמות בתחומים שונים. הזמן לברר ייעוץ אצל פורצי דרך ומפעילי אנרגיה. שנה טובה לכם!
מזל גדי - השבוע אתם מתחילים בכך שאתם לא מסכימים עם אף אחד ובנוסף... תבקשו לשכנע את כולם בצדקתכם, בעיקר בקרב חבריכם לעבודה. הרחיקו את האגרסיביות הצפויה לנחות עליכם. הצדק... מכם והלאה. במהלך החג אתם עלולים לקבל בשורה שלא תערב לאוזניכם מתחומי משפחה וקריירה. הסתכלו באומץ על העניין שכן בקרוב תיפתח לכם אפשרות אחרת שתהיה אף טובה מהנוכחית. הטבע עוטף אתכם באהבה. עסקו בספורט למען הנפש והגוף. ביקור חשוב או אירוע ממש בפתח. זה הזמן להתייעץ עם בן/ת הזוג המבינה אתכם בדרך כלל. שנה טובה לכם!
מזל דלי - הכוכבים ממשיכים ומכים בכם גם בשבוע החג ולקראתו, אך בהבדל אחד ובולט: עייפותכם המצטברת עלולה להפוך אתכם לפקעת עצבים ברוב התחומים. עצתי לכם תהיה לצאת לבילוי ולדלג על מריבה כמעט ודאית בתחומי הבית. אתם חולמניים ואינכם רואים ממטר. אתם לא מסוגלים להתרכז בענייני המשרד או בכל תחום הדורש ריכוז רב. אל תתנו לכול אלה להכשילכם במלאכה שבה התחלתם. טיפ חשוב: תפטרו את האגו והכעסים, רדו לקרקע כול עוד אתם... מסוגלים. הנשואים שבכם: יתכן ותצטרכו ייעוץ זוגי. שנה טובה לכם!
מזל דגים - אתם חשים בלחץ שמקורו בדמיונכם הפורה. אתם נוהים אחר ויכוחים עם חבריכם לעבודה או ללימודים. זהירות, הכוכבים גורמים לכם להאמין בצדקתכם. אתם פשוט מדמיינים את הכול. תנו לסביבתכם יחס טוב. אתם עשויים לעולל משהו המאופיין בחוסר טאקט. אל תחליטו על נסיעה באופן היותר ספונטאני ממה שמגדיר אתכם. חכו קצת, אף אחד לא רודף אחריכם. המצב בשוק העבודה או העצמאות הוא שמשהו תמיד משתבש כשאתם ממש קרובים להצלחה. יש לכם שאלות שאתם רוצים לשאול אנשי מקצוע בתחום הזוגי. שנה טובה לכם!

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.