14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - למרות השתדלותכם, הסגולות לתת מעצמכם ממשיכות להכשיל אתכם. אתם לא מסוגלים לקום ולעזוב מערכות יחסים בגלל הילדים. החששות מהשלכות המלחמה מתגברים, בנוסף אתם נתקפים בפחד נטישה. אתם מחפשים יד מכוונת שתיתן לכם הבנה למה שאתם עברים ולאן אתם פונים. במקרה תכירו מישהו שיעזור לכם בהמשך הקריירה ואף יסייע לכם להתקדם בחיים. מבחן כלשהו ילחיץ אתכם, בפגישה השתדלו למלא אחר הצפיות- זה ישתלם. השקיעו במערכות הרגשיות בבית ובמישור הבין אישי, אקט זה גם ישתלם לכם מעבר למה שתדמיינו. הזמן לחפש יועצים.
מזל שור - השבוע אתם מתעניינים בענייני ביטחון המשפחה הרבה יותר מאשר בלעסוק בכספים או בכל עניני החומר האחרים. תעסוקה: למרות המלחמה מחכה לכם הפתעה ומכוון בלתי צפוי. הזמן לחשוב על כוון עצמאי בכול הנוגע ליוזמות רומנטיות מבלי להתחשב במה שאחרים אומרים. שבוע של אי הבנה בנושאים שבינו. בן/ת הזוג עולה לכם על העצבים. אתם מחפשים את הרגע המתאים לקום ולעזוב. הצעת פשרה שוב נופלת על אוזניים אטומות. חפשו באינטרנט אחר הסבה מקצועית ולימודים. חבר/ה ובני משפחה יעזרו לכם לעבור את המשבר הנפשי המתמשך.
מזל תאומים - על רקע החששות מהשלכות המלחמה בני המין השני ירעיפו עליכם דאגה ואהבה. הקשר הטוב עם המשפחה יחזור לקדמותו. תזכו לעזרה מאנשים שקודם לכן לא טרחו להעניק. אתם מרגישים שאתם רוצים לכבוש מקום חשוב וטוב יותר בחברת בן/ת הזוג. היכונו: נסיעה שתכננתם רבות יוצאת אל הפועל בקרוב. צפו להתחלות חדשות וממוזלות בתחומים שונים בחיים. הזדמנות לקבל כספים המגיעים לכם דרך מלחמה עם מוסדות ומערכת המשפט. החששות בהקשרי לימודים והתמקצעות גוברים על ההיגיון. פנו זמן על מנת להתייעץ ביחס לצד הרגשי שלכם.

מזל סרטן - החששות מהשלכות המלחמה מתגברים, דרך התכתבויות מעוררת רגשות ורומנטיקה תחוו תקווה להתחדשות הקו הרומנטי התקוע. היזהרו מטיפוס חלקלק שתחילה ייתן לכם משהו ושאחר כך... ידרוש הכול בחזרה - עם ריבית כפולה ומכופלת. קשרים ישנים יבואו לעזרתכם בנוגע לסוגיה משפטית וכנגד מוסד שכמעט הוציא אתכם מדעתכם. קשריכם יתהדקו בעבודה. דורשי התעסוקה ימצאו הזדמנות לשנות את גורלם המקצועי והכלכלי. לסיכום: צפוי לכם המשך של שבוע מוצלח ממש כפי שייחלתם לעצמכם. הזמן לחפש את ייעודכם המקצועי ואת העבודה אליה אתם שואפים. חפשו ייעוץ אישי.
מזל אריה - החששות מהשלכות המלחמה מתגברים, במקביל המשפחה תרעיף עליכם המון רגש ואהבה. חברים ישנים יפרגנו והקשר עימם ירוענן. יתכן שאנשים מסוימים יקבלו את הסכמתם ותמיכתם ביוזמתכם. בקרוב תקבלו ידיעה דרך אמצעי תקשורת כלשהו המבשר על סיכוי לקבלתכם לעבודה. מצב כוכבי משופר מסייע לכם בעניינים רוחניים ובתקשור ביניכם לבין אחרים. השבוע הוא הזמן להתחלות חדשות ולאהבה. אם הייתם עסוקים מידי ושכחתם מועדים חשובים זה הזמן לחפש מתנה לבן/ת הזוג...ולפצות על דברים הקשורים לענייני הלב. אתם מזדהים עם משפחה וחברים שנפגעו מהמלחמה.
מזל בתולה - על רקע המלחמה קודמתם במישור הקריירה, אל תתנו לדברים לעלות לכם על כל... הראש. אזהרה: שמרו על סודיות. כוונות חדשות בתחום הרומנטי ועל מוסד הנישואין. צאו מן הביישנות הטבעית שלכם. אל תתנו למשהו פתאומי העלול להוציא אתכם מהשגרה החיובית. התנזרו מגישה הרפתקנית שבאה על חשבון אחרים. בעבודה תגלו משהו היוצא דופן חיובי, ביחס לכלל הדברים שעשיתם השנה. שאלות בנושאים הקשורים לחיי הזוגיות מציקות לכם. באופן כללי: אתם שואלים שאלות אבל לא מקבלים תשובה. חפשו ייעוץ אישי בנוגע בעיקר לילדים ולתחומים אחרים.
מזל מאזניים - על רקע החששות מהשלכות המלחמה אתם בעלי אמביציה גדולה. פתאום אתם הופכים: למעשיים... למאוד יעילים ומתקשרים עם חברים משפחה ובתחומי הקריירה. אתם משקיעים בתחום הבריאות ובעתידכם הפיננסי. השבוע תצליחו ליצור קשרים חדשים או לחדש את הנוכחיים. מידת תשומת הלב תופנה לזמן עבר. במישור העבודה תחושו במש רוח רענן. רכזו מחשבות לכוון החיובי והפגינו אישיות פשרנית. בריאותכם חזקה מאי פעם. אל תתנו לאחרים להוביל אתכם למהלכים גדולים מידי מחוץ למסגרת הנישואין. הפנויים עלולים לפלוט משפטים שיכריעו לרעה את מיקומם בלב האחר.
מזל עקרב - על רקע החששות מהשלכות המלחמה אתכם מקפיאים את ההתעניינות לגבי מקום עבודה חדש ומאתגר. בימים אלה לא להסס להזמין אליכם בני משפחה, בעיקר את האימא למרות התעקשותה להישאר לבדה. השבוע טוב למנוחה ולרגיעה אך השתדלו לשמור על עצמכם בביתכם. התרחקו מהימורים, אך מצד שני השתמשו בכספכם לשם סגירת הלוואה ישנה או לחסכון לטווח הארוך. אתם מקבלים מסרים דרך האינטרנט ואתם מתחברים לחברים וותיקים ולהבעת דאגה כלפי אחרים. חכו בקשר למעבר דירה או לשיפוצים הקשורים לבית. פנו ליועצים בנוגע לרגשות המודחקים.
מזל קשת - השבוע במישור הרגשי: החששות מהשלכות המלחמה מפילים מחסומים רגשיים ישנים. הנשואים ייהנו מרגעים של הקשבה, במיוחד בחברת אהבתם המסורתית. תרבו נחת מהילדים ומהאחיינים. המחשבות על ייעודכם לא נותנות לכם מנוח. הפנויים יחושו שזה הזמן להתחייב ולסגור על תאריכים בהקשר זה. הדגש על תחום העבודה והקידום. אתם נחושים להגיע למטרה ומונעים בכוחות מחודשים. אני צופה כי תתוגמלו בשל כך. ההעלאה בדרגה קרובה. נושאי הכספים והרגש יקודמו במפתיע. יש מצב לקבל הצעות רציניות מהתחום הרומנטי. מומלץ לשקול בכובד ראש כול הצעה.
מזל גדי - על רקע דמעות הזדהות עם כאב הנרצחים, המשפחה המלוכדת תחלק את דאגתה ואהבתה בצורה מרשימה. במיוחד אתן הנשים: היחס שביקשתן מבני המין השני משתפר. מגעים חשאיים סביב סולחה מתנהלים מתחת לאפכם. התרכזו במה שהלב שלכם רוצה באמת ולא להתחשב בלחצים ובהתנגדות המשפחה. המועסקים: אתם נכנסים לפרויקט שלמענו תקדישו הכול. אתם רוצים להתנדב עד כדי שתגלו כי לא יהיה לכם זמן אפילו לעצמכם. למחפשים לעבור שינוי והסבה מקצועית: גורמי תעסוקה יאירו פניהם אליכם. במישור הרומנטי תקבלו סימן חיובי אבל לא מספיק ברור.
מזל דלי - על רקע תמונות האימה מן המלחמה, הנהייה העיקשת לכיוון חשיפת השורשים המשפחתיים תנצח על נימי הנפש. אתם מוצפים בתחושות של דברים מסעירים העומדים לקרות לכם בקרוב. הנושאים יהיו סביב: האהבה, הכספים ובנוגע לתפנית בתחום הקריירה. קחו סיכון מחושב הפעם, אל תיסגרו את הדלתות בפני מחזרים או בפני בן/ת הזוג שבבית. תחושת הביטחון תסחף אתכם לעבר כיבושים רומנטיים חדשים ויתברר לכם שהצלחתם במטרתכם. ענייני ירושות וכספים עדין מעסיקות את הסובבים אתכם. חפשו ייעוץ אישי מקצועי הנוגע בעיקר בילדים ובתחומים אחרים.
מזל דגים - במישור הרגשי: החששות מהשלכות המלחמה מפילים מחסומים רגשיים. אתם מתייעלים בנקודות הקשורות לבני משפחה או לילדים. מישהו שהיה יריבכם יובס ויוכרע אפיים ארצה. אתם מעלים את רף הדרישות מהמעביד ומצליחים לכופפו לכיוונכם. חיזורים נסתרים רומזים על רגשות כלפיכם. הנשואים יחושו שהם רוצים לעמוד על שלהם, במיוחד הנשים. המשפחה מעמידה אתכם בניסיון כלשהו. זה לא הזמן לרכוש או לשפץ דירה גם אם אתם רוצים מאוד. תפגשו אובייקט חדש שיציע לכם את כנותו. החד- הוריים, שהם ללא זוגיות: זה הזמן לנסות קשרים חדשים.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.