בחירת התפריט המושלם - מבחר מגוון לכל הטעמים
בעת הזמנת מגשי קייטרינג, חיוני לספק מגוון של אפשרויות תפריט כדי לתת מענה לטעמים והעדפות תזונתיות משתנות. שקלו לכלול מגשים עם תערובת של חלבונים, ירקות ודגנים. אפשרויות כמו פלטות גבינות, ירקות, לחמניות סושי ומיני סנדוויצ'ים יכולות לתת מענה למגוון רחב של העדפות.
תפריטים עם נושא משותף
כדי ליצור חווית אוכל מגובשת ומושכת, שקלו מגשי אירוח לפי נושא. לדוגמה, תפריט בנושא איטלקי עשוי לכלול מגשי אנטיפסטי, ברוסקטה ולזניה. תפריטי נושא יכולים לשפר את האווירה הכללית של ערב החברה שלכם.
תכנון המנות - חישוב הכמות הנכונה
חשוב להעריך במדויק את מספר האורחים כדי למנוע הזמנת יתר או שנגמר האוכל במהלך האירוע. כלל אצבע כללי הוא לתכנן לפחות 2-3 מנות מתאבן לאדם לאירוע בסגנון קוקטייל. לארוחת ערב בישיבה, תכננו 4-5 מנות מתאבן לאדם.
איזון בין מגוון וכמות
בזמן שאתם רוצים לספק כמות מספקת של מזון, אל תשכחו לאזן את המגוון. הצעת מספר מגשים קטנים יותר עם פריטים שונים יכולה להיות מושכת יותר מאשר כמות גדולה של פריט בודד. גישה זו מעודדת את האורחים לחקור טעמים ומרקמים שונים.

1 צפייה בגלריה
קנאפס מגשי אירוח
קנאפס מגשי אירוח
קנאפס מגשי אירוח
(צילום: Freepik)

התאמה לצרכים תזונתיים אלרגיות והגבלות תזונתיות
שימו לב לאלרגיות ולהגבלות תזונתיות בקרב האורחים שלכם. בעת הזמנת מגשי אירוח, צרו קשר עם שירות הקייטרינג כדי להבטיח שהם יכולים להתאים לצרכים תזונתיים שונים, כגון אפשרויות ללא גלוטן, צמחוניות או טבעוניות. תיוג מגשים עם מידע תזונתי יכול לעזור לאורחים לבצע בחירות מושכלות.
כשרות ועוד דרישות מיוחדות
לערבי חברה עם רקע תרבותי מגוון, שקלו להציע מגשים העונים על דרישות תזונתיות ספציפיות, כמו סוגי כשרות. דונו באפשרויות אלה עם ספק הקייטרינג שלכם מראש כדי להבטיח שהם יוכלו למלא את הבקשות הללו.
מצגת אלגנטית חשובה
אופן הצגת מגשי האירוח יכול להעלות את החוויה הכוללת. בחרו בפלטות הגשה וכלי הגשה איכותיים התואמים את הנושא או המיתוג של האירוע שלכם. שימו לב לפרטים כמו קישוטים, פרחים אכילים או הדגשים דקורטיביים שיכולים לשפר את המשיכה החזותית של המגשים.
אפשרויות ידידותיות לסביבה
שלבו אפשרויות ידידותיות לסביבה, כגון כלי הגשה מתכלים או לשימוש חוזר, כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית של האירוע שלכם. זה לא רק מציג את המחויבות של החברה שלכם לקיימות אלא גם משפר את הרושם הכללי.
לסיכום
הזמנת מגשי קייטרינג לאירוח במהלך ערב חברה היא אומנות הדורשת התייחסות מדוקדקת של התפריט, תכנון המנות, התאמות תזונתיות ופרזנטציה. על ידי בחירת תפריט מגוון, הערכת מנות בצורה מדויקת, התאמה לצרכים התזונתיים והתמקדות במצגת, תוכלו להבטיח שערב החברה שלכם יהיה חוויה בלתי נשכחת ומענגת לכל הנוכחים. אז קדימה פנו אל קאנאפס מגשי אירוח והפכו את אירוע העסקים הקרוב שלכם לאירוע בלתי נשכח עם מגשי הקייטרינג המושלמים!

מוגש מטעם: קנאפס