פאפא ג'ונס היא רשת פיצריות אמריקאית עם מוניטין וניסיון 40 שנה ו-6,000 סניפים בפריסה עולמית. לפני מספר שנים היא עשתה עלייה וכבשה גם את ישראל עם הטעם המוכר והאהוב ואיכות החומרים שאין לה מתחרים. יש פיצה, ויש פאפא ג'ונס. אז אם אתם גרים או מבקרים במודיעין, יש לכם 4 סיבות טובות לקפוץ לסניף הקרוב ולטעום מהפיצה הטובה ביותר. ידעתם שיש סניף כשר של פאפא ג׳ונס במודיעין?
מוניטין בינלאומי רב שנים
פאפא ג'ונס הוקמה בשנת 1984 והפכה לרשת הצומחת ביותר בעולם! וזאת בזכות הפיצה הטעימה שהציבה סטנדרט חדש מבחינת איכות וטריות! והכל במשלוח מהיר עד הבית. פאפא ג'ונס התקבלה בחיבוק אוהב על ידי ציבור הצרכנים הישראלי ואף הוכתרה כפיצה הטעימה ביותר לשנת 2022 על פי סקרים של חדשות רשת 13 וישראל היום.
סוד הקסם של פאפא ג'ונס, שהופך אותו לפיצה אהובה ואהודה בכל רחבי העולם, עם קהל לקוחות שגדל בהתמדה, טמון ביכולת לשחזר את אותם טעמים ממכרים ואהובים בכל אחד מסניפי הרשת. לא משנה איפה אתם בארץ או בעולם, כשאוכלים באחד מסניפי פאפא ג'ונס, מרגישים בבית. פאפא ג'ונס שואפת תמיד לחדש, להפתיע ולרגש את ציבור לקוחותיה. באופן הזה, סניף מודיעין הכשר מגלם את עקרונות הרשת הוותיקה בצורה האותנטית ביותר, בכך שאורז את הניחוחות והטעמים האהובים במעטפת כשרה, שקולעת למגוון הטעמים הרחב של תושבי העיר ומבקריה.

1 צפייה בגלריה
פיצה פאפא ג'ונס
פיצה פאפא ג'ונס
פיצה פאפא ג'ונס
(צילום: פאפא ג'ונס)

איכות וטריות החומרים
מקור הגאווה של פאפא ג'ונס, האלמנט שהניח אותה על מפת העולם והפך אותה למעצמת הפיצות שהיא כיום, הוא חומרי גלם איכותיים, טבעיים שאינם מעובדים או מתועשים. איתם היא יוצרת את מנות הדגל המפורסמות שלה: פיצה יוונית, פיצה ביאנקה, פיצה טבעונית, פיצה ללא גלוטן, פיצה קלאסית ועוד.
חומרי הגלם הטריים של פאפא כוללים, בין היתר, את הבצק הטרי והמשובח אותו אופים בכל יום במפעל בארץ לפי מתכון סודי של הרשת הבינלאומית (ואיתו מכינים גם את מנות הצד המפורסמות - ספייסי רול, צ׳יזי רול, הוט פאפאס ועוד), גבינת מוצרלה אמיתית שמפזרים על הפיצה ומשלבים במנות הצד כדוגמת מוצרלה סטיקס ואצבעות גבינה. ולבסוף, רוטב עגבניות מקורי, המיוצר מזנים ספציפיים של עגבניות טריות ואיכותיות שגדלים באזורים עם אקלים ותנאי שטח ספציפיים. הרוטב מגיע כל הדרך מאמריקה ומהווה בסיס לפיצות בכל סניפי הרשת, בכל העולם.
בנוסף לרוטב העגבניות האייקוני, ישנם רטבים מיוחדים, אקסקלוסיביים לרשת שמיובאים כל הדרך מארצות הברית, ומספקים לציבור לקוחות הרשת חווית פיצה אמריקאית מושחתת במלוא מובן המילה. רטבים שמקפיצים את הפיצה כמה רמות למעלה, כדוגמת: רוטב השום המפורסם (שהוא גם טבעוני), רוטב צ'יפולטה ודבש (עם פיקנטיות מתקתקה), רוטב באפלו (שמתאפיין בטעם חמצמץ פיקנטי), רוטב ברביקיו מעושן ועוד רבים וטובים, שהופכים את הפיצה של פאפא לחוויה שעוד לא הכרתם. מעל לכל, פאפא ג'ונס מתחייבים לספק את השירות הטוב ביותר, כך שכל הפיצות האהובות שלנו מגיעות במשלוח מהיר עד פתח הדלת, תוך 30 דקות או פחות. מכאן שסניף פאפא ג'ונס מודיעין מגיש לכם פיצה כשרה וטרייה שנאפת עם המון אהבה, מהחומרים הטובים ביותר.

פיצות שכולם אוהבים
עוד סיבה לבחור בפאפא ג'ונס בכל פעם שרוצים להזמין פיצה - מגוון המנות העשיר הקיים בה. כאמור, פאפא ג'ונס שואפת תמיד להביא משהו חדש, מקורי ומרענן לשולחן. מסיבה זו, תמצאו רשימה ארוכה של פיצות שניתן לבחור מתוכן את הפיצה האהובה עליכם.
רשת פאפא ג'ונס רואה לנגד עיניה את קהל לקוחותיה, על שלל גווניו הייחודיים, ולכן מציעה תפריט פיצות רחב ועשיר עם פיצות מעולות שכולם יכולים להנות מהן - ההרפתקנים באוכל, אלו שנצמדים למוכר והידוע, אנשים עם תזונה ואורח חיים מסוים (צמחונים, טבעונים, שומרי מסורת).
לפיכך תמצאו פיצות ללא גלוטן, פיצות צמחוניות וטבעוניות, עם היצע רחב של תוספות טבעוניות שאפשר לשים על הפיצה שלכם – בשר טחון, נקניקיות, פפרוני, גבינות טבעוניות. לצד זה קיימת פונקציה של פיצות בהרכבה אישית, המאפשרת לכל אחד ואחת ליצור את פיצת החלומות שלו לפי טעמו והעדפותיו, בשימוש בחומרים האיכותיים והטריים ביותר בעולם.
סניף פאפא ג'ונס מודיעין הוא סניף כשר. הסניף המקומי מגיש שפע פיצות מושחתות בגרסאות טבעוניות או כשרות, עם כל אותם טעמים אייקוניים, בהתחשבות ורגישות רבה לאמונה והמסורת של תושבי האזור. כך תושבי מודיעין מהסביבה יכולים ליהנות מהפיצה הטובה בעולם, בצורה שתתאים להם, ותכבד את אורח חייהם.

תהליך הזמנה מהיר ופשוט
לפאפא ג'ונס יתרון בולט נוסף על פני המתחרים - פיצה בקליק. לרשת העולמית יש פלטפורמה דיגיטלית ידידותית ונוחה לתפעול, מכל מקום, בכל רגע, מבלי לצאת מהבית או לשבור את הראש יותר מידי. הפיצה של פאפא ג'ונס מחכה לכם באונליין, באתר האינטרנט של הרשת או האפליקציה, בכפוף למסגרת שעות הפעילות של הסניף המבוקש. במילים אחרות - הפיצה הטובה בעולם, נמצאת בכף ידכם.
אז בכל פעם שרוצים לאכול פיצה כשרה במודיעין, נכנסים לאתר או האפליקציה, מזמנים את הפיצה שהכי אוהבים, התוספות הכי מפנקות, מנות הצד הנהדרות והקינוחים והשתיה שיהיו אקורד הסיום לארוחה נפלאה. תוך 30 דקות כל הטוב הזה יחכה לכם בדלת. בכל יום, בכל מזג אוויר.

פאפא ג'ונס - הרבה יותר מפיצה
פאפא ג'ונס היא רשת הפיצריות השלישית בגודלה בעולם, היא גדלה בקצב מסחרר ומתרחבת לאזורים נוספים בעולם בזכות מתכון מנצח, חומרים טריים ואיכותיים, מגוון עצום של פיצות למגוון סוגי קהלים ומוניטין רב שנים. הרשת עלתה לישראל ב-2016 ועד מהרה הגיעה למודיעין, וסיפקה לתושבי האזור פיצה מצוינת ללא פשרות. אותה ניתן להזמין בקלות בכל פלטפורמה דיגיטלית, ולקבל במהירות, חמה, טרייה ומצוינת.
הפיצות, מנות הצד והקינוחים של פאפא ג'ונס מגיעים עם כל הטעמים המוכרים והאהובים, שמקבלים טוויסט כשר כך שיתאימו לאוכלוסיית האזור ובו זמנית ישקפו את עקרונות הרשת האמריקאית הוותיקה: שירות ברמות הגבוהות ביותר, חומרי גלם ראשונים במעלה, תפריט עשיר ומגוון, רטבים אקסקלוסיביים מפנקים, חוויה בלתי נשכחת בכל הזמנה בצורה האותנטית והמדויקת ביותר. המסקנה המתבקשת: אם כבר פיצה במודיעין, אז רק פאפא ג'ונס.


מוגש מטעם פאפא ג'ונס