טוסט בייגל מפנק
מכירים את זה שאתם ממש רעבים אבל גם רוצים משהו ממש ספציפי? לא סתם טוסט רגיל בתוך שתי פרוסות לחם או לחמנייה, אלא דווקא בתוך בייגל מפנק ומשביע. אם יש לכם אחד כזה במקפיא זה בדיוק הזמן להפשיר אותו ולהכין את טוסט הפינוקים שלכם. לצורך הפינוק המהיר הזה נצטרך קטשופ או רסק עגבניות מה שאתם מעדיפים. אפשר להוסיף עליהם מעט אבקת שום ואורגנו. כעת הניחו פרוסות של גבינה צהובה, מי שיש לו מוצרלה בבית יכול בהחלט לעבות את כמות הגבינה בטוסט, הוסיפו כמה פרוסות של עגבניות, כמה עלים של בזיליקום טרי והכניסו לטוסטר.

1 צפייה בגלריה
מתכונים ב10 דקות
מתכונים ב10 דקות
מתכונים ב10 דקות
(צילום: pixabay)

מי שמעדיף את טוסט הפינוקים שלו ללא גבינה צהובה יכול במקום להשתמש בגבינה בולגרית, להוסיף בצל סגול וטבעות של זיתים שחורים ולהכניס לטוסטר.
בזמן שהטוסט שלכם מתחמם בטוסטר, הוציאו ירקות טריים כמו עגבנייה, מלפפון, גמבה, גזר, קולורבי וחתכו אותם. הכינו רוטב מיונז עם שום, מלח ומעט לימון והרי לכם ארוחה נהדרת, משביעה, טעימה והכי חשוב ממש ממש מהירה.
מי שאינו רוצה להכין טוסט של גבינה כלל, יכול לקלות את הבייגל זמן קצר בטוסטר, למרוח עליו גבינת שמנת, להוסיף כמה פרוסות של סלמון מעושן, עירית קצוצה ולהוסיף בצד עגבניות שרי ויש לו אחלה ארוחת ערב סופר מהירה.
ביצים בכל הסגנונות
המוצר הקלאסי למתכונים ב10 דקות היא הביצה. למעט ביצה קשה שמצריכה זמן רב יותר עד שהיא מתקשה, את שאר סגנונות הביצים תוכלו להכין תוך זמן קצר מאוד. תוכלו להכין חביתה גדולה וטעימה משתי ביצים עם מעט חלב כדי לעבות אותה ולהוסיף לה מלח ופלפל. תוכלו להכין ביצת עין שהצהוב ניגר ממנו עם גבי לחמנייה טרייה. תוכלו לבין ביצה מקושקשת ולהוסיף לה גם בצל קצוץ ועשבי תיבול, תוכלו להכין ביצים עלומות ואפילו להכין ביצים בסגנון בנדיקט.
מכל הסגנונות הללו תוכלו להכין ארוחות מהירות ונהדרות.
• למשל את החביתה תוכלו לשדך עם באגט טרי, גבינת שמנת, עגבנייה טרייה ומלפפון ירוק ואפילו להוסיף קצת אריסה אם מתחשק לכם סנדוויץ' פיקנטי.
• את ביצת העין תוכלו לאכול ישר מהמחבת לצד עגבניות שרי בשני צבעים, מלפפון חמוץ ופיתה טרייה.
• את המקושקשת תוכלו להכניס אל לחמנייה מחיטה מלאה עם דגנים, למרוח קצת פסטו וחמאה, הוסיפו פנימה פרוסת גבינת קשקבל, עגבניות מיובשות והכריך שלכם מוכן.
• את הביצים העלומות אתם יכולים להכניס אל תוך קרואסון, מרחו סחוג אדום, הוסיפו עלי רוקט שטופים, הוסיפו את הביצים העלומות, מעט עירית קצוצה, מלח ופלפל שחור גרוס.
• את ביצי הבנדיקט שלכם יהיו מושלמות כתוספת עליונה על פני כריכונים קטנים על טוסטונים. מרחו על הטוסטון מעט ממרח מאבוקדו טרי, הוסיפו פרוסת עגבנייה, פרוסת מוצרלה, מעט בצל סגול והניחו אותן מעל.
קטן ומשביע
מי שלא רוצה לאכול לחמים, לטגן חביתות, להכין טוסטים ורק רוצה משהו קטן להשתיק את הרעב, יכול לקחת קערה קטנה, לשפוך לתוכה את כל תכולתו של גביע יוגורט, לחתוך תפוח מסוג גרני סמיט לקוביות בינוניות עם הקליפה, להוסיף מעט שיבולת שועל, דבש או סילאן וקינמון טחון ולאכול בנחת ארוחה מהירה, טעימה ומזינה.

מוגש מטעם השף הלבן