שמירה על תזונה בריאה:
חלק חשוב מאוד משמירה על אורח חיים בריא הוא כמובן נושא התזונה. תזונה בריאה הינה קריטית להפחתה במשקל, שמירה על משקל תקין והפחתת הסיכון למחלות שונות. כידוע המזונות שאנו מכניסים לפה עשויים לכלול קלוריות רבות, פחמימות, ויטמינים ומינרלים, חלבונית ועוד מגוון מרכיבים שחלקם אנו צריכים, חלקם ממש לא וחלקם צריכים לצרוך במינון מסוים. התייעצו עם תזונאי/ת על מנת לבנות תפריט מסודר או העמיקו את הידע שלכם בנושא האוכלים שאתם מכניסים לגוף שלכם.

1 צפייה בגלריה
יוגה
יוגה
יוגה
(צילום: FREEPIK)

כמה פעמים בשבוע צריך להתאמן ובאיזו פעילות ספורטיבית?
עשיית כושר חיונית מאוד כחלק מאורח חיים בריא. הפעילות הספורטיבית תורם לפעילות תקינה וטובה יותר של הלב והמערכות השונות בגוף, תורמת לחיזוק השרירים, המערכת החיסונית ועוד. פעילות גופנית בעצימות הנכונה והמתאימה עבורכם תעזור לכם לשמור על כושר, להפחית את הסיכון למחלות ולשמור על משקל תקין. באמצעות מאמן כושר אישי שתוכלו למצוא באתר לימוד נעים, תוכלו לבצע מגוון סוגי אימונים:
אימון כושר אישי – בין אם בסטודיו של המאמן, בבית שלכם או בפארק – תוכלו לבצע סדרת אימונים המותאמת בדיוק לצרכים וליכולות שלכם. המאמן יבנה את התוכנית בהתאמה למצבכם הרפואי והגופני וכמובן לפי מטרות האימון שלכם. תלמדו כיצד להתאמן בצורה נכונה ותהיו תחת השגחת המאמן.
TRX – שיטת אימון מתקדמת המבוססת על ביצוע תרגילים כנגד המשקל של הגוף. עושים שימוש ברצועות עם ידיות אחיזה, אותן ניתן לעגן לעץ או אפיל לדלת בבית ולבצע תרגילים במגוון סגנונות ודרגות קושי.
HIIT – סדרת תרגילים מואצת לאימונים של 30 דקות. מתאים לאנשים עסוקים במיוחד שרוצים מקסימום תוצאות במינימום זמן.
יוגה – לאיזון הגוף והנפש:
מורה ליוגה יוכל לעזור לכם לתרגל יוגה לשמירה על האיזון בין גוף ונפש. יוגה איננה אימון אינטנסיבי אלא יותר רגוע ונעים ומתאים לאנשים רבים. היוגה תורמת לשיפור היציבה, חיזוק רצפת האגן וכמובן להפגת מתחים.


מוגש מטעם לימוד נעים