הדגישו את ניסיון העבודה הרלוונטי שלכם באבטחה
סעיף ניסיון העבודה שלכם צריך לכלול את כל תפקידי האבטחה הרלוונטיים שמילאתם בעבר. זה יכול לכלול תפקידים בחברות אבטחה אחרות, כמו גם כל תפקיד הקשור לאבטחה שמילאתם בתעשיות אחרות. הקפידו להדגיש את כל ההישגים או ההצלחות שהשגתם בתפקידים אלו. כמו כן, בתחילת המסמך יש לציין בבירור את יעדי הקריירה והשאיפות שלכם בתעשיית האבטחה. הפתיח של קורות החיים שלכם צריך להציג את הכישורים והמומחיות שלכם כמאבטחים ולבדל אתכם מהקהל.
הוסיפו את הכישורים וההסמכות הרלוונטיות שלכם
בנוסף לניסיון בעבודה, חשוב לכלול רשימה של הכישורים וההסמכות הרלוונטיות שלכם בתחום האבטחה. סעיף זה יכול לכלול את ההכשרה שלכם עם נשק חם, מתן עזרה ראשונה, ביצוע החייאה וכל אישורי אבטחה רלוונטיים נוספים. הקפידו לכלול גם כל הכשרה או מומחיות מיוחדת שיש לכם בתחומי אבטחה ספציפיים, כגון מעקב או בקרת גישה וכדומה.

1 צפייה בגלריה
קורות חיים
קורות חיים
קורות חיים
(צילום: FREEPIK)

השתמשו בתיאורים מעניינים ומושכים
כשאתם מתארים את חווית העבודה שלכם בעבר, השתמשו בתיאורים חזקים ובולטים כדי להעביר את מידת האחריות שהיתה לכם, כמו גם את ההישגים שלכם. במקום למשל "פיקוח על בנק", אפשר לכתוב "אבטחת בנק ברמה גבוהה, זיהוי ומניעה של כל פריצת אבטחה לצד הגנה על נכסי הבנק". אז איך תעשו זאת נכון? באתר ריזומייקר תקבלו את כל המדריכים והטיפים שאתם צריכים.
הוסיפו כל הכשרה והשכלה רלוונטיות לתפקיד
אם יש לכם השכלה או הכשרה רלוונטיות בתחום האבטחה, הקפידו לכלול זאת בקורות החיים שלכם. חלק זה יכול לכלול תארים, תעודות או הסמכות שקיבלתם. אפשר לכלול גם כל הכשרה או קורסים מיוחדים שהשלמתם בעבר בתחום האבטחה.
התאימו אישית את קורות החיים שלכם לכל משרה בנפרד
לבסוף, חשוב להתאים אישית קורות חיים מאבטח לכל משרה לעבודה בנפרד. משמעות הדבר היא התאמה של הסעיפים השונים כמו ניסיון העבודה, הכישורים וההשכלה שלכם, כך שיתאימו לדרישות התפקיד הספציפיות של כל משרה אליה אתם מנסים להתקבל. כך תוכלו להראות למעסיקים פוטנציאליים שאתם אכן רציניים לגבי התפקיד ושלקחתם את הזמן להבין את הצרכים הספציפיים שלהם.
לסיכום
קורות חיים של מאבטח דורשים תשומת לב רבה לפרטים הקטנים. פתיח חזק, ניסיון תעסוקתי רלוונטי, מיומנויות והסמכות רלוונטיות, תיאורים מושכים, השכלה או הכשרה רלוונטיות והתאמה אישית של קורות החיים לכל משרה בנפרד. אם תעקבו אחר הטיפים הללו, תוכלו להגדיל את הסיכויים שלכם לזכות במשרת האבטחה בה אתם מעוניינים.

מוגש מטעם: אתר Resumake