הכירו את המותג המוביל שחרט על דגלו אמינות, מקצועיות ואיכות ללא פשרות - גורדון מערכות מים!
תחילה, לפני שנרחיב אודות המערכות השונות על כלל יכולותיהן ויתרונותיהן, חשוב להכיר את המותג המוביל בישראל לתחום הסינון - גורדון מערכות מים. גורדון מערכות מים משרתים לקוחות רבים ומרוצים מזה עשרות שנים. החברה חרטה על דגלה - אמינות, מקצועיות ואיכות ללא פשרות, מה שבא לידי ביטוי הן באיכות המוצר והן באיכות עבודת ההתקנה. בין כלל המוצרים המבוקשים ביותר של החברה, ניתן למנות את מערכת בר מים תת כיורית וכן את מערכת אוסמוזה הפוכה. בשורות הבאות נרחיב מעוד אודות המערכות, על מנת שתוכלו להכיר את יתרונותיהן ולהחליט האם כדאי לשלבן בדירתכם.
2 צפייה בגלריה
גורדון מערכות מים
גורדון מערכות מים
גורדון מערכות מים
(צילום: גורדון מערכות מים)

הכירו את המערכת - אוסמוזה הפוכה
נתחיל מהיכרות קצרה עם מערכת אוסמוזה הפוכה. מערכת אוסמוזה הפוכה היא מערכת מתקדמת המבוססת על הליך טבעי הקורה באופן ספונטני. מטרתו של מכשיר זה - סינון וטיהור מים. איך זה עובד? בעזרת חמישה שלבים מרכזיים.
חמשת שלבי הטיהור השונים - כך זה עובד
ראשית, המים עוברים סינון בסיסי של לכלוכים גדולים כמו חלודה, ושלל גרגירים שונים. בשלב זה, הסינון עובד על גרגירים זעירים, בגודל של כעשירית מגודלו של גרגיר חול בודד. בשלב השני, המערכת מסננת לכלוכים עדינים יותר, כמו גורמים מרכזיים לריח רע או לטעם לוואי. בשלב השלישי, המים עוברים הליך דומה לזה המתרחש בשלב השני, רק ברזולוציות אחרות. לאחר שלב זה ניתן לשלול כל הימצאות של כלור במים. בשלב הבא, עוברים לשלב סינון דק עוד יותר, ובו המערכת יודעת לסנן חומרים המומסים במים. לאחר השלמת שלב הסינון הרביעי, המים נקיים ומוכנים לשתיה. אז למה השלב החמישי אתם שואלים? בשלב החמישי המים עוברים הליך נוסף במטרה לוודא שהם אכן צלולים וטעימים. לאחר השלמת כלל השלבים הללו, המים טהורים, טעימים ומוכנים לשתיה.
מדוע רבים בוחרים לשלב מערכת אוסמוזה הפוכה בדירתם?
שוקלים האם כדאי לשלב מערכות אוסמוזה הפוכה בדירתכם? בשורות הבאות נגע ביתרונות הרבים שהן מציעות לבוחרים בהן, מה שיעזור לכם לבחור נכון בגורדון מערכות מים לטיהור והשבחת המים בדירתכם.
היתרונות המרכזיים של מערכת אוסמוזה הפוכה הם:
היתרון הברור המרכזי - מערכות אוסמוזה הפוכה מבטיחות מים נקיים, צלולים, ובריאים. חשוב לכם לשתות מים נקיים ממזהמים ומחומרים שאינם בריאים? המערכת נועדה עבורכם!
מים שעברו סינון במערכות אוסמוזה הפוכה נקיים לחלוטין מכלור, מה שמונע גירויים בעור. מתמודדים עם עור רגיש? כדאי לכם לשלב את המערכת בדירתכם!
בעזרת המערכת תוכלו להפסיק לרכוש בקבוקי מים ותחסכו לא מעט כסף בטווח הארוך.
מערכות אוסמוזה הפוכה מסייעות לשמירה על איכות הסביבה, שכן בעזרתן אין צורך בבקבוקים או בבר מים גדול לטובת שתיית מים טהורים.
הבוחרים לשלב מערכות אוסמוזה בדירתם נהנים מבלאי נמוך במיוחד של מערכות הצנרת. אחת הסיבות השכיחות ביותר למגוון בעיות אינסטלציה היא הצטברות של חומרים וחלקיקים המועברים במים וגורמים לשלל פגיעות ולקורוזיה.
עושים שימוש תדיר במדיח כלים ובמכונת הכביסה? המים שיעברו במכונות הללו יהיה נקיים יותר וימנעו הצטברות של אבנית. אבנית רבה לאורך זמן פוגעת ביעילות המכשירים ואף עלולה להביא להרס שלהם בטווח הארוך.
2 צפייה בגלריה
גורדון מערכות מים
גורדון מערכות מים
גורדון מערכות מים
(צילום: גורדון מערכות מים)

מערכת קטנה שאינה מצריכה הקצאת מקום ייעודי
נשמע מעניין? חשוב לדעת כי גורדון מערכות מים מבטיחים עבור כל לקוחותיהם מערכות אוסמוזה איכותיות במיוחד היעילות לאורך שנים. חוששים מחוסר מקום למערכת או משלבי התקנה מורכבים? חשוב לדעת כי מדובר במערכת קטנה שאינה דורשת הקצאה של מקום רב. כמו כן מיקומה הנכון הוא לצד נקודת מים באזור סמוי, כך שאפילו לא תראו אותה במהלך שגרתכם. ולגבי ההתקנה? אין סיבה לדאגה, כפי שציינו מעלה, גורדון מערכות מים עוסקים בתחום מזה עשרות שנים ומבטיחים ללקוחותיהם גם מוצרים איכותיים וגם התקנות מקצועיות. ומה לגבי המחיר? מערכת אוסמוזה הפוכה מחיר משתנה מאוד בהתאם לנתוני הבית שלכם. מערכת אוסמוזה הפוכה מחיר מושפע מאוד מכמות נקודות המים בדירתכם, ולכן חשוב לקבל הצעת מחיר מסודרת מצוות גורדון מערכות מים.
חוששים מתחזוקה שוחקת? אין סיבה לדאגה - כל שתידרשו לעשות זה להחליף סנן מידי תקופה!
חשוב להדגיש כי גם התחזוקה השוטפת של המערכת אינה מורכבת כלל. אנשים רבים חוששים להכניס מערכות מתקדמות לביתם בטענה כי ידרשו להשתעבד לצורכי המערכת. לכן, חשוב להבהיר כי מערכת זו אינה מצריכה תחזוקה כמעט בכלל. מה שכן תידרשו לעשות על מנת לשמור על תקינותה זה זה להחליף קרומי מסנן כל תקופה, בתדירות שאינה גבוהה כלל. היתרונות הרבים של המערכת ללא ספק עולים על חסרונותיה, שכמעט ואינם קיימים. רוצים לעשות שימוש במערכת וליהנות מאורח חיים בריא ושימוש תמידי במים מזוקקים וטהורים? חברת גורדון מערכות מים תדע לסייע לכם בכך.
רוצים לשפר את אורח החיים שלכם? מים טהורים, מועשרים וטעמים בהחלט יוכלו לעזור בכך!
לסיכום, מערכת אוסמוזה הפוכה היא מערכת המסננת ומטהרת מים מכל לכלוך, חלקיק או אף חומרים מומסים. כיום עושים שימושים רבים במערכת זו, לרבות התפלת מים ושלל שימושים ציבוריים. חשוב לדעת כי ניתן לעשות בה גם שימוש ביתי המבטיח מים נקיים וטהורים בכל נקודות המים בבית. דגשים חשובים - המערכת קטנה ואינה מחייבת הקצאה של מקום ייעודי, היא מותקנת מתחת לכיור, כך שהיא אינה נראת והיא אינה מצריכה תחזוקה מלבד החלפת סנן מידי תקופה. רוצים ליהנות מכל היתרונות הללו? חברת גורדון מערכות מים היא התשובה עבורכם!

מוגש מטעם: gordonsystem