החשיבות הרבה של חלונות מבודדים
כדאי לזכור כי לחלונות המבודדים יש שורה של יתרונות, אך מעל לכל מדובר בפתרון שמתאים במיוחד למי שרוצה ליהנות משקט ומאווירה נעימה, ולשלוט בטמפרטורה בבית. למעשה, גם חלונות פשוטים עם זכוכית כפולה לא תמיד עושים את העבודה, ואין ספק כי הפתרון האופטימלי הוא התקנת חלונות מבודדים של אנדרסן. חלונות אלה עשויים פייברקס או עם חיפוי חיצוני, הבידוד שהם מציעים הוא הטוב ביותר, והאיכות שלהם אינה מוטלת בספק. הם ישרתו אתכם נאמנה לאורך שנים, בלי נזקים, שחיקה או פגיעה במראה האסתטי.
1 צפייה בגלריה
חלונות מבודדים
חלונות מבודדים
חלונות מבודדים
(צילום: ברוך ברנר)
ההבדל העיקרי: הגז בין השכבות
בחלונות הרגילים עם הזכוכית הכפולה, יש למעשה חלל בין הזכוכיות והוא מלא אוויר. זאת בהשוואה לשימוש בגז ארגון בחלונות המבודדים האיכותיים והמתקדמים יותר. זהו יתרון מובהק שמבטיח בידוד מצוין משום שהחלקיקים של הגז נעים באיטיות רבה יותר, ולכן מספקים בידוד איכותי הרבה יותר. גם ציפוי הזכוכית בסגסוגת מבטיח שקיפות אופטימלית של החלון ומאפשר כניסה רבה יותר של אור – בלי הקרניים החזקות והמזיקות.
לא רק בידוד איכותי: עניין של סטייל
על אף החשיבות הרבה של החלונות המבודדים, כדאי לזכור כי בכל זאת מדובר באלמנט בעל נוכחות משמעותית, וההשפעה שלו על העיצוב ועל האווירה בבית גדולה. אם כן, כשאתם בוחרים חלונות מבודדים שימו לב לעיצובים השונים ובחרו את הסגנון שמתאים לשפה העיצובית בחלל הפרטי שלכם. בנוסף, החלון האיכותי יהיה קל ונוח לתחזוקה, תוכלו לבחור גוונים שונים הן לחלקו הפנימי והן לחלקו החיצוני של החלון, ובנוסף יש לוודא כי קיימים מנגנוני בטיחות לילדים. כל אלה יחד מבטיחים לכם תוצאה נפלאה ובידוד איכותי, לאורך שנים.
חלונות מבודדים מבית Andersen המומחים בייצור והתקנת חלונות לבית ודלתות כניסה מעוצבות נחשבים לחלונות איכות, הנותנת מענה רחב לחלונות מעוצבים לבית וגם כחלון ויטרינה לסלון, וזאת ללא פשרה על איכות ורמת גימור. למידע ולפרטים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני בטלפון מספר 077-80-40-240, או בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://andersenwindows.co.il/.