יחי ההבדל ולא באופן חד פעמי
נוכחותם של כלים חד פעמיים המעטרים את שולחן החג השבת או כל אירוע חגיגי שברצונכם לחגוג עם הקרובים , איננה עניין של מבוכה, אלא התפארות היופי, ובחירה בלתי מתפשרת על המראה הייחודי שיתפוס את עין כל האורחים. בין עיצוב צלחות עגלות, אובליות או מרובעות, ועיצוב שולחן האירוע בסגנון רטרו, קלאסי או עכשווי, תופס מקום בחירה גם אופיים של צלחות חד פעמי. הבחירה מתחלקת בין החד פעמיות שלא מביישות אף צלחת חרסינה מסוגננת, ישמשו אתכם אותם צלחות חד פעמי לאירוע ספציפי יחידי זה, כשבתום האירוע יאספו ואחר כבוד יושלכו אל הפח. אופציה נוספת הינה בחירת צלחות חד פעמי המשתלבות ללא כל בעיה יחד בשמירה על איכות הסביבה. למעשה מדובר בצלחות אקולוגיות מתכלות העשויות מ-100% אחוזים של חומרים טבעיים כגון- במבוק, אגוז קוקוס או עץ. האופציה השלישית בה תוכלו ליהנות משימוש של חד פעמי, היא הבחירה בשימוש רב פעמי עם כלים חד פעמיים העשויים מפלסטיק קשיח.

1 צפייה בגלריה
חגיגה רב פעמית
חגיגה רב פעמית
חגיגה רב פעמית
(צילום: freepik)

לדעת לבחור נכון ולא רק למראית עין
לא ניתן להצביע על רגע ההשתלטות וההשתלבות של מוצרי חד פעמי אל תוך חיינו, ולו רק מהסיבה הבולטת שישראלים פשוט אוהבים חד פעמי וממש לא יכולים בלעדיהם. אם נגדיל לרגע את צמצם הראיה, נגלה שמוצרים המכונים חד פעמי אינם מתייחסים דווקא אל כלי הגשת אוכל בלבד, אלא חולשים גם אל תחומי חיים נוספים כשמוצריי חד פעמי פשוט משדרגים לנו את רמת החיים עד בלי הכר. אחד מאותם תחומי חיים נוכל למצוא במוצרי היגיינה כגון מגבות חד פעמיות, מטפחות חד פעמיות, חיתולים והיגיינה נשית. תחום חיים נוסף בו ניתן למצוא מוצרים חד פעמיים המשמשים כל אחד ואחת מאתנו היא לא פחות ולא יותר מתחום הרפואה. שם נוכל למצוא מלבד מוצרים חד פעמיים כגון תחבושות מסיכות ומזרקים, גם מכשור רפואי חד פעמי המיועד לביצוע הליכים רפואיים זאת בכדי לשמור על סטריליות גבוהה במיוחד בין מטופל למטופל. בין היתרונות הבולטים הקיימים בשימוש עם חד פעמי נוכל למנות את השמירה על היגיינה גבוה וסטריליות, קלות הניידות, חיסכון באנרגיה סביבתית ועלויות נמוכות .
ליהנות מכל העולמות
הכנה לקראת אירוע משמח הכוללת אירוח של עשרות אנשים דורשת בהחלט הכנה מוקדמת. כאשר עיקרם נסוב סביב עניין הארוחה וצורת ההגשה אתה תרצו לשמח את האורחים שלכם. וכאן בדיוק המקום להזכיר שאין צורך לצאת מן הכלים תרי משמע עם כלי הגשה כבדים ושבירים. כל מה שאתם צרכים הוא להיכנס אל האתר הגדול והמוביל בתחום מוצרי הצריכה של חברת אינטרסן, המשווקת לענף הציבורי והפרטי מוצרי צריכה איכותיים. החברה שהוקמה לפני שלושה עשורים כעסק משפחתי, של מוצרי צלחות חד פעמי, סכו"ם וכוסות במגוון רחב ומשתנה חולשת כיום על תחומי חיים נוספים מהם תוכלו ליהנות בקלות וביעילות. מוצרי היגיינה, ניקיון ,פארה רפואיים ועוד. נהנים משירות איכותי, ומן המותגים הטובים בעולם, והכל תחת קורת גג אחת והזמנה בלחיצת כפתור. מוזמנים להיכנס כבר כעת אל אתר החברה ולהזמין ממגוון המוצרים הרחב.

מוגש מטעם: intersun