מחשבון הפרשות לפנסיה יבקש מכם להזין נתונים, משכורת, משך ההפקדה ועוד ועל סמך פונקציות בנויות המכילות את חישוב המדד, דמי הניהול ועוד, ידע לומר לכם מה תהיה הקצבה החודשית שלכם לאחר שתפרשו. מחשבון הפרשות לפנסיה נמצא באתרי קרנות הפנסיה ותצטרכו להזין בו ראשית את תאריך הלידה שלכם, לאחר מכן את המין שלכם, לאחר מכן את גיל הפרישה: הזינו 67 לגברים, 62 לנשים או כל גיל אחר שתבחרו שכן אפשר לפרוש פרישה מוקדמת גם בגיל 60 אך לא לפני כן ואם תשימו לב זהו הגיל ההתחלתי, או שתרצו להמשיך להחזיק בקרן הפנסיה אפילו עד גיל 80. נתונים נוספים שתתבקשו להזין הם: סכום היתרה הקיימת בקרן הפנסיה שלכם אם יש לכם כזאת או אם ברצונכם תוכלו לעשות סימולציה של סכום זה וכן להזין את תאריך הצטרפותכם לקרן. לאחר מכן תתבקשו להזין את מצבכם המשפחתי: האם אתם רווקים ללא ילדים, נשואים עם ילדים, חד הוריים וכו'. כמו כן תתבקשו להזין את סטטוס העבודה שלכם: שכירים, עצמאים וכו'. לאחר מכן תתבקשו להזין את תוכנית הפנסיה המתאימה לכם: האם אתם מעוניינים בפנסיה לזקנה בלבד, זאת המוגדרת קרן פנסיית יסוד כללית או פנסיה מקיפה הכוללת ביטוח שארים ונכות.
1 צפייה בגלריה
הפרשות לפנסיה
הפרשות לפנסיה
הפרשות לפנסיה
(צילום: FREEPIK)
פורטל הביטוחים הגדול בישראל – מידע פנסיוני לשכירים ועצמאים
הפרשות לפנסיה חובה הן הפרשות חובה על ידי המעסיק ועל ידי העובד במקום העבודה כשכיר וגם כל עצמאי חייב כיום לבצע הפרשות חובה לפנסיה. כל חברה מציעה מחשבון הפרשות לפנסיה מעט שונה ברזולוציות שונות וגם פורטל הביטוחים הגדול בישראל עושה זאת. מחשבון הפרשות לפנסיה הוא מחשבון מתקדם אשר אתם יכולים להזין בו נתונים משתנים רבים ולשחק עם המספרים, החודשים והאחוזים עד שתמצאו את אלה שהכי מתאימים להכנסות ולהוצאות שלכם. מחשבון הפרשות לפנסיה יכול לסייע לכם לקבל אומדן על קצבת הפנסיה שתקבלו לאחר הפרישה אך הוא לא מדויק במאת האחוזים בשל תנאים משתנים, עבודה שתחליפו, שכר שישתנה עבורכם וכדומה. יחד עם זאת מחשבון הפרשות לפנסיה הוא כלי מצוין שאם אתם בעלי הבנה פיננסית, תוכלו להפיק ממנו הרבה וללמוד ממנו על פנסיה קצת יותר לעומק. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מודע לכך שלא רבים יודעים להיעזר באותו מחשבון הפרשות לפנסיה ולכן נפיק בהמשך מדריך מחשבון הפרשות לפנסיה מסודר בו נעבור שלב שלב עד לפרט הקטן ביותר, נסביר לא רק טכנית אלא מקצועית מה הוא כל שדה הזנה ולאחר שתקראו מדריך זה תהיו מומחים במחשבוני פנסיה.
לא מסתדרים עם מחשבון הפרשות לפנסיה? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מקצועי
לא כולם אוהבים לשחק במחשבונים כמו מחשבון הפרשות לפנסיה ומחשבונים דומים. שירות אישי, פגישה עם נציג ביטוח פנסיוני והסבר פנים מול פנים במשרד ממזוג יכולים להיות פתרון יותר טוב עבור מי שמעדיף זאת. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מעביר את המידע בצורה קלה להבנה אך אם אתם לא מבינים מה הן הפרשות לפנסיה חובה ואיך להשתמש במחשבון הפרשות לפנסיה, מומלץ שתקבלו ייעוץ אישי מבעל מקצוע ואם אתם מפקידים את מיטב כספכם כל חודש בקרן פנסיה מסוימת, המעט שנציגי הקרן הזאת יכולים לעשות זה להיפגש אתכם ולהסביר לכם אחד לאחד מה זה מחשבון הפרשות לפנסיה ואיך להשתמש בו, כמה אתם צריכים להפריש, מתי תוכלו למשוך את הכסף וכמה תקבלו לאחר פרישה. אלו הנתונים המינימליים שאתם חייבים להבין ויש עוד נתונים רבים שבאפשרותכם להפיק מהם מידע חשוב שיעזור לכם לחסוך כסף רב לאורך שנים רבות!
--
עוזרים לך להבין בפנסיה שלך - פורטל הביטוחים הגדול בישראל
מחשבון הפרשות לפנסיה יעזור לכם להבין בדיוק כמה כסף תקבלו כל חודש בקצבת הזקנה אחרי פרישה. יש אפילו מי שלא מודע כלל לקרן הפנסיה שלו ורוב האוכלוסייה לא משקיעה בזה יותר מדי מחשבה וחבל. אנו בקושי מתמצאים בתלוש המשכורת ולא מבינים מה ההבל בין רכיב פיצויים, רכיב תגמולים וכדומה. רובנו לא יודעים לקרוא את תלוש המשכורת ומעניין אותנו רק שורת הנטו או כמה כסף נכנס לנו לחשבון כל חודש. העניין הוא שאחוז ההפרשות לפנסיה הוא משמעותי ביותר ובשיעור של 18.5%! הפרשות לקרן השתלמות וקופת גמל או ביטוח לאומי שיש לנו גם הן, גבוהות ועל כל אלה אנו משלמים דמי ניהול ועמלות. סקר שנעשה מצא שמשפחה ממוצעת בישראל יכולה לחסוך עשרות אלפי שקלים על דמי הניהול של קרנות הפנסיה וקופות הגמל האחרות להשקעה אם רק הייתה יודעת כמה היא משלמת ועל מה היא מבוטחת.
רוצים דוגמא נוספת לחוסר הידע של האזרח הקטן מול המוסדות הפיננסיים? הבנקים למשל רשמו רווחי שיא בשנת 2021 היא שנת הקורונה השנייה כבר והאזרחים לעומת זאת מתקשים להחזיר מענקים ועדיין לא התאוששו מהמכה הכלכלית שנחתה עלינו במרץ 2020. איך זה יכול להיות? ההלוואות שאנו לוקחים נשאו ריבית גבוהה יותר משנים קודמות ויש עוד דוגמאות: הר הכסף, מאגר של מיליארדי שקלים שמגיעים למיליוני אזרחים, מחכה לאותם אנשים להגיע לדרוש את כספם אך בקושי עשירית מהם יודעים על כך או עושים משהו בנידון. אותו הדבר עם החזרי מס שמגיעים למאות אלפי ישראלים עם החזר בממוצע הנע בין 5000 ל-8000 המגיעים לכל אחד!
אל תתנו לכסף שלכם לנזול לכם בין האצבעות – למדו, השוו וחסכו!
שורה תחתונה: תתחילו להכיר הכסף שלכם מקרוב יותר. תתעניינו, תחקרו ותבדקו טוב טוב איפה הכסף שלכם מושקע ונחסך, כמה דמי ניהול אתם משלמים ואיזה תשואות מספקות לכם הקופות והקרנות. יש לכם מקור מידע פיננסי מקיף כמו פורטל הביטוחים הגדול בישראל ואחרים המאפשרים לכם לרכוש ידע בחינם ולהתמחות בתחום, נצלו זאת ואל תשבו בחיבוק ידיים. לא מספיק רק לעבוד כמו חמור ובקושי לסגור את החודש. ברגע שתבינו שמכשירי החיסכון וההשקעה, קרנות הפנסיה, ההשתלמות, הגמל וביטוחי המנהלים הם כלים עוצמתיים לחיסכון והשקעה, תוכלו להיעזר בהם בדיוק לשם כך. תוכלו לקחת הלוואה טובה יותר על חשבון אחת הקופות ולא לשלם ריביות ענקיות בבנקים ואצל חברות כרטיסיי האשראי.
גלשו עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל וקראו עוד מאות מאמרים כמו זה העוסקים בביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח משכנתא, קופות גמל, פנסיה, השתלמות ועוד עשרות נושאים משיקים הנוגעים במה הכסף שלכם עושה, מתי, איפה, כמה ולמה. כשיהיה לכם ידע בתחום תוכלו להרגיש בטוחים יותר לעבור בין חברות ומסלולים בקלות ולחסוך אפילו יותר! היעזור במחשבונים ובהשוואות בפורטל, למדו את הנושאים והפכו למומחים פיננסיים ברמה מספקת שתוכל לאפשר לכם לחסוך ולהשקיע כל שנה קצת יותר ובסופו של דבר זה ישתלם לכם בענק לאחר גיל הפרישה ועוד לפניו. להתראות ובהצלחה!
פורטל הביטוחים הגדול בישראל
טלפון: 073-272-5261