בין השירותים שחשוב להכיר: ליסינג תפעולי לרכבי חברה, שירותי מזכירות וניהול משרד חיצוניים ומערכת CRM.
מערכת CRM מהווה למעשה כתוכנה אחת, ידידותית למשתמש, אשר מאפשרת לנהל דרכה את כל התהליכים העסקיים, בכל התחומים וזאת, בהליך פשוט של לחיצה על מספר כפתורים.
באמצעות המערכת ניתן לנהל קשרי לקוחות, לבצע פעולות שיווק, הנהלת חשבונות והרשימה עוד ארוכה..
כאמור, המערכת יכולה להיות מותאמת באופן פרטני לסוג העסק ולתחומי פעולתו.

1 צפייה בגלריה
מערכות CRM
מערכות CRM
מערכות CRM
(צילום: pexels)

התכונות השונות של מערכת CRM
לפני שבוחרים מערכת CRM חשוב ללמוד ולהכיר את התכונות השונות שלה ואת הדרך באמצעותה הן יכולות לייעל ולשרת את העסק.
בין התכונות שחשוב להכיר:
• ניהול תהליכי המכירה – המערכת כוללת תכונות שונות אשר מייעלות את הליכי המכירות ופותחות צוהר להגדלתן.
• קשרי לקוחות – בכדי שעסק יוכל לגדול ולצמוח, יש לדאוג לחזק ולהדק את הקשר עם הלקוחות. באמצעות המערכת ניתן לספק שירות מהיר, יעיל ומותאם אישית.
• הנהלת חשבונות – המערכת מציעה דרכים לייעל את הליך לניהול החשבונות, ניתן להשתמש בה לצורך הפקת חשבוניות, הצעות מחיר, סליקה וחתימה דיגיטלית.
• ניהול משימות – באמצעות המערכת ניתן לנהל משימות ופרויקטים בצורה איכותית, טובה ונוחה יותר ולהבטיח השלמתם בצורה יעילה ומהירה.
• בקרה – הודות למערכת המתקדמת ניתן לנתח נתונים, לקבל דוחות בחתכים שונים, לדעת תמיד מה קורה בעסק בכל תחום ובהתבסס על כך, להטמיע שינויים חיוביים.
כאמור, אלו הן רק חלק מהתכונות אשר יכולות להוות חלק מהמערכת. בכדי לוודא מהי רשימת התכונות המלאה, כדאי לבדוק את הנושא הזה, לפני שבוחרים את המערכת המתאימה. כאשר, בחירה נכונה תאפשר למצות בצורה המקסימאלית את היתרונות של אותה המערכת.
איך לבחור את המערכת המתאימה?
ברגע שתתחילו להתעניין באותה מערכת CRM אתם עתידים לגלות שיש לא מעט חברות שונות אשר מציעות את אותן המערכות. בכדי ליהנות ממקסימום של תועלות והתאמה לא פחות ממושלמת לדרישות ולצרכי העסק, קיימת חשיבות גבוהה לבחור הן את החברה והן את המערכת בקפידה.
לפני שמקבלים החלטה, חשוב לחפש מידע נרחב לגבי החברה אשר עומדת מאחורי המערכת – האמינות שלה, הניסיון שלה והרמה המקצועית שלה. אם יש אפשרות לקרוא חוות דעת והמלצות הן על החברה והן על המערכת אותה היא מספקת, ההמלצה היא להתעמק גם בהן. יש לוודא שהמערכת הנבחרת היא ידידותית למשתמש – כאשר, אין צורך בידע או הבנה טכנית מקדימה על מנת לשלוט בה. מעבר לכך, כדאי לבדוק גם את הנושא של התמיכה – כאשר המטרה היא לוודא שאם חלילה תתקלו בבעיה או בתקלה במערכת, תוכלו לזכות בפתרון מהיר ויעיל – ולהימנע ממצב בו אין לכם גישה לאותה המערכת לאורך תקופת זמן ארוכה.
חשוב לציין, שגם אחרי שבחרתם במערכת, לא מדובר בחתונה קתולית, ובמידה ותגלו שהמערכת לא מספקת מענה על הציפיות שלכם, תמיד ניתן לעשות צעד ולעבור לחברה אחרת ולהטמיע מערכת אחרת – יחד עם זאת, מומלץ לנסות ולהימנע ממצב שכזה, מכיוון שהטמעת מערכת שכזאת יכולה לקחת זמן.
לסיכום, בכוחה של מערכת CRM לתרום תרומה גדולה לעסק, לייעל את ניהולו, לאפשר מעקב ולהטמיע שינויים לצורך צמיחה וגדילה של העסק ועוד..
כאמור, בכדי ליהנות מכל אותם היתרונות אשר טמונים במערכת CRM, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את אותה המערכת – תוך דגש על כל הפרמטרים אשר בכוחם להשפיע על הבחירה המתאימה.
מוגש מטעם: אלדן