זוהי הסיבה שבגללה אנשים רבים שהתגרשו מבן או מבת הזוג שלהם מחפשים פרק ב. באופן טבעי זוגיות בפרק ב תהיה שונה מכל זוגיות אחרת שהייתה לפניה. יש כאלה שמכנים את הזוגיות הזאת, זוגיות שהיא בריאה ומשוחררת בהרבה. לא קיים את הצורך לרצות את הצד השני כמעט בכל פעולה שאותה עושים בשונה מהזוגיות בפרק א. אך מה שבאמת קשה זה להצליח את הפרטנר או את הפרטנרית בפרק ב. הרצון הטבעי של הכרויות פרק ב הוא שההכרות תהיה הכרות שמתאימה לכם ככל האפשר.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
האם מומלץ להתחיל פרק ב? התשובה היא חיובית ללא צל של ספק, זה לא משנה מה קרה במסגרת פרק א. יש כאלה שנוטים להשוות בין הדברים שקרו בפרק א, לבין הדברים שהולכים לקרות בפרק ב. אך המציאות היא שבמבחן התוצאה זוגיות שנייה תהיה טובה יותר בהשוואה לזוגיות הראשונה. שני הצדדים מגיעים לזוגיות כאשר הם מבינים דבר או שניים על זוגיות ועל נישואין. שלא נדבר על כך שיש כאלה שמגיעים עם ילדים, כך שהמחויבות משתנה מקצה לקצה. אתם צריכים למחוק את כל מה שאתם מכירים או זוכרים מפרק א. הכינו את עצמכם לזוגיות הרבה יותר יציבה והרבה פחות מלחיצה. מאוד יכול להיות כי תמצאו את עצמכם במצב שבו תגשימו את החלום שלכם.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
היכן מכירים אנשים לזוגיות בפרק ב? ישנה המלצה לחפש אחר בני או בנות זוג שנמצאים פחות או יותר במצב שלכם. הרי לא תרצו להתחיל זוגיות עם בני או בנות זוג בפרק א, כאלה שלא עברו דברים דומים לכם. אך כמובן שלא מדובר על עניין גורף, כל אחד יכול לקחת את האפשרויות לכיוון שלו. עם זאת יש המלצה לבצע הכרויות פרק ב דרך האינטרנט על מנת להקל עליכם. ראשית כאשר ישנם ילדים בתמונה יהיה מאוד קשה לצאת לחפש בני או בנות זוג במקומות שונים. מעבר לכך אתרי הכרויות כיום יכולים לאפשר לכם לסנן את האופציות השונות על פי פרמטרים מגוונים. אין סיבה שתתפשרו כאשר מדובר על פרק ב, הזוגיות הקרובה חייבת להיות זוגיות מדהימה.
מתי נכון להתחיל זוגיות נוספת? הטיימינג הוא אחד מהפרמטרים הכי חשובים בזוגיות פרק ב. יש כאלה שנכנסים לזוגיות חדשה מהר מידיי, כתוצאה מכך הם מתקשים לשכוח את הזוגיות הקודמת. לזוגיות חדשה מוטב להיכנס רק כאשר אתם מרגישים מספיק בשלים להיכנס אליה. כך לא תבואו אליה כאשר יש לכם ספקות שונים שקשורים לזוגיות הקודמות. בני זוג שנכנסים לזוגיות חדשה עם מטענים רבים ימצאו את עצמם מתקשים מאוד להצליח בה. כל דבר קטן שיעלה במעלה הדרך יהיה כזה שיזכיר לכם מאוד את מה שקרה בזוגיות הקודמת שכלל לא קשורה אליה.
היתרונות של הכרות באינטרנט אתם לא צריכים להיות בליינים מדופלמים בשביל להכיר את בן או בת הזוג הבאים שלכם. היכרויות פרק ב אפשריות גם מבלי לצאת מהבית, בטח כאשר מדובר על אנשים מבוגרים יחסית. תוכלו בקלות למצוא בני או בנות זוג שאמורים על הנייר להתאים לכם כמו כפפה ליד. נזכיר כי בפרק ב לא תרצו לבזבז את הזמן היקר שעומד לרשותכם. הזמן שעומד לרשותכם צריך להיות מנוצל בשביל לצבור חוויות משותפות. מוטב כי תעשו זאת עם פרטנר או פרטנרית שיהפוך את החוויות לכאלה שלא תוכלו לשכוח. הרי כל חוויה שמתרחשת כזוג הופכת להיות חוויה שלא יהיה ניתן לשכוח אותה.