מהם מזרוני פולירון?
המותג מזרוני פולירון מהווה שם נרדף לאיכות ונחשב מאוד בארץ וידוע בתור מותג המשלב את מיטב הטכנולוגיות בתחום, תוך הקפדה על תו התקן האירופאי המחמיר וכמובן גם מחירים שווים לכל נפש. אם במקרה הגעתם הנה ואתם בדיוק מעוניינים להחליף את המזרן שלכם במזרן חדש, בוודאי ביצעתם סקר שוק כלשהו לגבי מזרונים. אם כן, בטח גיליתם כי תחום המזרנים איננו זול וקיימים מותגים של מזרנים שמחירם מתחיל מכמה אלפי שקלים טובים. היתרון הגדול של פולירון הוא שהוא מאפשר לרכוש מזרן שיכול להתאים לכל כיס ולכל תקציב. מחירי המזרונים מתחילים מ2,000- ש"ח, כאשר גם המזרן הזול ביותר נהנה מרמת איכות גבוהה ביחס למזרנים זולים של המתחרים.

1 צפייה בגלריה
מזרוני פולירון
מזרוני פולירון
מזרוני פולירון
(צילום: iStock)

הייחוד של מזרוני פולירון
מזרוני פולירון נהנים מיתרונות רבים על פני המתחרים האחרים. היתרון הגדול הוא שנות האחריות שלהם. כל מזרוני פולירון מקנים 15 שנות אחריות. אין אף מזרן בשוק שמגיע עם אחריות בכזה טווח. מזרן הוא מוצר יקר יחסית שאיננו מחליפים לעיתים תכופות ולכן אחריות ארוכת שנים היא יתרון בעל ערך וחשוב לקחת זאת בחשבון, במיוחד אם אנו קונים מזרן יקר בטכנולוגיה חדישה. כל המזרונים מגיעים במידות סטנדרטיות כמו 200/160, או 190/140, אך את מזרוני פולירון ניתן להזמין גם בכל מידה אחרת. יתרון נוסף הוא היכולת שלנו לבחור את מידת הקשיחות של המזרן. בעוד מזרנים אחרים מגיעים כל אחד וקשיחותו הוא, כל מזרוני פולירון מגיעים ברמת קשיחות 3 או 4, כאשר דרגה 3 מייצגת מזרון גמיש ודרגה 4 מזרון קשיח.
למה לקנות מזרוני פולירון דווקא באינטרנט?
כיום אין יתרון אמיתי בקנייה בחנות רגילה ולא בחנות באינטרנט, גם לא בכל מה שקשור למזרנים. זה נכון שעל מזרנים צריך לשכב, אבל למה לכם לשכם עליהם בחנות אם אתם יכולים לבחור בנחת ולשכב על המזרן אצלכם בבית? אנחנו ב"רק מזרנים" מציעים לכם שירות ומחיר ללא תחרות, על 15 חברות מזרנים ובמיוחד על מזרוני פולירון. המחירים באתר הם המחירים הטובים ביותר שתמצאו. האחריות שתקבלו על מזרוני פולירון באתר היא אחריות יצרן והיכולת שלכם לקנות מזרן בלחיצת כפתור אחת מבלי אפילו לצאת מהבית בשקט נפשי לגבי איכותו היא יתרון משמעותי ולכן את המזרן הבא שלכם אל תהססו לקנות בחנות שלנו באינטרנט מאחר והחנות מציעה הנחות משמעותיות, רכישה בטוחה, גב של אמון הציבור וחוות דעת חיוביות בזאפ – הם אלו שעושים את כל ההבדל.
איזה מזרון פולירון הכי מומלץ?
זו שאלה קלה. הדרך הנכונה היא להיכנס לאתר זאפ השוואת מחירים, לסנן ולהציג רק את מזרני פולירון ולבדוק לאיזה מזרן יש הכי הרבה חוות דעת חיוביות. במקרה של פולירון – המזרון הכי מומלץ (לפחות עד לשנת 2024) הוא טופר נטורל של פולירון. תוכלו לקרוא עליו בקישור הזה .

מוגש מטעם: רק מזרנים