הלוואה מיידית מול הלוואה רגילה - מה ההבדל?
מרבית האנשים רגילים לפנות אל חברת כרטיסי האשראי שלהם או אל הבנק שלהם על מנת שיוכלו לקחת הלוואה. אולם, בימינו ניתן לקחת הלוואה מיידית כאשר מדובר על הלוואה שיש לה מספר הבדלים בהשוואה אל הלוואה רגילה, הבדלים כדוגמת סכום מקסימלי, בטחונות וערבים, תקופת החזר וריבית. בדרך כלל, מאשרים הלוואה מיידית תוך זמן קצר מאוד בהשוואה לזמן ההמתנה הממושך אותו צריך לחכות כאשר מבקשים לקחת הלוואה רגילה.
1 צפייה בגלריה
הלוואה מיידית
הלוואה מיידית
הלוואה מיידית
(צילום: freepik)

מה הסכום הממוצע שניתן להלוות?
בכללי, חברות המימון השונות והבנקים מציעים הלוואה מיידית בסכום של עד 80,000 שקלים, כאשר אותו סכום מלווה לתקופה של עד 60 תשלומים חודשיים של החזר. אולם, יש גם בנקים וחברות מימון אשר מציעים סכומים הנחשבים לנמוכים יותר, לרוב עד כ-60,000 שקלים.
הלוואה מיידית - למה זה כדאי?
• הלוואה מהירה - הלוואה מיידית היא הלוואה מהירה אשר מועברת באופן ישיר אל חשבון הבנק שלכם, כך שתוכלו לקבל במיידי את הכסף שאתם זקוקים לו מבלי להמתין זמן רב לכך.
• אין צורך להגיע אל סניף הבנק שלכם - בעידן המודרני שבו אנו חיים, גם הלוואה מיידית הפכה להיות מקוונת, כך שתוכלו להגיש את הבקשה מרחוק ולקבל את הכסף ישירות אל החשבון, מבלי שתצטרכו לראות בנקאי ולהגיע אל סניף הבנק שלכם באופן עצמאי, כך שתוכלו לחסוך זמן יקר.
• אין צורך להחתים ערבים - כאשר אתם לוקחים הלוואה מיידית, אתם לא צריכים להתחיל לחפש אחר ערבים שתחתימו או לחילופין, להעמיד בטחונות.
למי זה מתאים?
הלוואה מיידית היא הלוואה אשר מתאימה למרבית האנשים, החל משכירים ועד לעצמאים. למעשה, הלוואה זו מיועדת עבור כל אדם שצריך כסף למטרה מסוימת בהקדם האפשרי, אם כי ניתן גם לקחת הלוואה מיידית על מנת לנצל הזדמנויות שונות שיכולות לפגוש אותנו במהלך הדרך. במידה ותרצו לדעת עוד על כך, מומלץ מאוד לבקר באתר www.loan4.org.


מוגש מטעם: loan4