מהו מסלול Probit BOOST ?
מסלול Probit BOOST הוא מסלול חדשני וייחודי שנוצר במטרה לגייס ולהכשיר סוכנים לביטוח, גם אם אין להם ניסיון קודם בתחום. מדובר במסלול שמתאים למי שרוצה לפתח קריירה מרשימה בתחום הביטוח, ומחפש את הדרך הנכונה לעשות זאת.
האימון וההכשרה במסלול
במסלול Probit BOOST, המשתתפים מקבלים אימון מקצועי ומעמיק, שמאפשר להם להכיר באופן מקיף את עולם הביטוח. האימון מתמקד בתחומים שונים כמו: ניהול סיכונים, תכנון פיננסי, ביטוחי חיים, בריאות ועוד.
לאורך כל המסלול, מסייעים במשרד הראשי של Probit בהכוונה ותמיכה מקצועית. מטרתה של החברה היא להכשיר סוכנים מקצועיים שישנו את פני השוק הישראלי של הביטוח, ולעשות זאת בדרך שמאפשרת לכל אחד להצליח.

1 צפייה בגלריה
כניסה לעולם הביטוח ללא ניסיון
כניסה לעולם הביטוח ללא ניסיון
כניסה לעולם הביטוח ללא ניסיון
(צילום: PEXELS)

הכשרה למקצוע סוכן ביטוח בProbit BOOST
המסלול של Probit BOOST מורכב משלבים מרכזיים שונים שמעניקים למשתתף ידע רחב ומקצועי בתחום הביטוח. מאמרים, סדנאות, הרצאות ופעילויות שונות מאפשרות למשתתפים להתמקצע במגוון נושאים הקשורים לתחום הביטוח. אלו מכילים ידע בנושאים כמו ביטוח בריאות, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח מקרה מוות ועוד.
בנוסף, מתוך הבנה שהידע המקצועי הוא רק חלק מהדרך להצלחה, מספקת Probit BOOST גם כלים תיאורטיים ומעשיים רבים שמאפשרים לסוכן פוטנציאלי להתמודד עם האתגרים השונים שהתחום מציב. בין אם מדובר בניהול זמן, בניית תוכנית עסקית או בהגשת הצעת ביטוח, משתתפי המסלול מקבלים את הידע הנחוץ להתמודד עם מגוון האתגרים.
למעשה, את המסלול BOOST צולחים דרך למידה אינטנסיבית המספקת לכל מי שלוקח בו חלק יתרון תחורתי משמעותי על פני סוכני ביטוח אחרים בפן המקצועי, השירותי והמכירתי.
אחריות ותמיכה ממשיכה
בעלי הקבוצה והאחראים על המסלול מבינים שההכשרה המקצועית והתיאורטית היא רק השלב הראשון. ולכן, לאחר שהמשתתף מסיים את ההכשרה, החברה ממשיכה לתמוך בו באופן ממושך; החל מתמיכה טכנית, ייעוץ מקצועי ואפילו תמיכה כלכלית בחודשים הראשונים.
כאשר מדובר בתחום שכמו הביטוח, שכל כך משתנה ומתפתח, התמיכה הממושכת היא חיונית. Probit BOOST מבטיחה שהמשתתפים לא ירגישו שהם נותרים לבד, ותמשיך לתמוך בהם גם לאחר שהם מתחילים את דרכם כסוכנים עצמאיים.
מהי ההתחייבות שלכם?
המשתתפים במסלול Probit BOOST מחויבים להשקיע זמן ומאמץ בלמידה ובהכשרה. אולם, התשואה הגבוהה מאוד - קריירה מרשימה בתחום הביטוח, הזדמנות להתמקצע ולהתקדם בקריירה, והזדמנות להכניס שינוי חיובי לחיים של אנשים רבים.
ההזדמנות שבמסלול Probit BOOST
מסלול זה מציע הזדמנות ייחודית לכל מי שרוצה להיכנס לעולם הביטוח, גם אם אין לו ניסיון קודם. באמצעות המסלול, מציעה Probit מסלול מקצועי שמתאים למי שרוצה להתמקצע, להתקדם בקריירה, לעסוק בתחום שהוא שליחות וגם להרוויח טוב. ההתמדה, המחויבות והתמיכה ש-Probit מספקת, מאפשרות למשתתפים להצליח ולהגשים את החלום שלהם להתמקצע בת/
החזון של Probit
ב-Probit מעניקים למשתתפים במסלול יותר מאשר סתם הכשרה לתחום הביטוח.
החברה מאמינה שביכולתה לשפר את השוק הישראלי לביטוח, ולהפוך אותו למקצועי, אמין ושקוף יותר.
על פי החזון שלה, לכל איש יהיה סוכן ביטוח אמין שאיתו הוא ירגיש בטוח, ושיכול לתמוך בו במהלך כל החיים. והיא מאמינה שהמסלול החדש הזה הוא דרך נוספת להגשים אותו.

מוגש מטעם קבוצת Probit ביטוח