"השקעה בפינטק וטכנולוגיה היא מסוכנת בגל התנודות בשווקים והשינויים המהירים של המגמות"
נקש מסביר שתכנון אסטרטגי מקיף, ניתוח שוק, ניתוח מתחרים והכרה בתנודתיות השווקים, מאפשרים להימנע מסיכונים משמעותיים.
"אבטחת סייבר היא מרכז עלות, לא מרכז רווח"
חי נקש מפריך את המיתוס הזה עם הדגמת הסיפור של מוזיאון בסאפורו, יפן, שהציג יצירות אמנות יוקרתיות.
אתר המוזיאון הפעיל חנות מקוונת גדולה למכירת יצירות אמנות, ספרים, מגזינים, ופריטי אספנות יקרים, ועם שיפור תשתית אבטחת הסייבר של האתר, בהנחיית הצוות של נקש, התרחשו פחות פריצות לאתר, כך שלקוחות המוזיאון ביצעו את העסקאות שלהם בבטחה, מה שהוביל, כמובן להגדלת האמון בהנהלת המוזיאון, ולגידול של 150% במכירות במשך 18 חודשים.

1 צפייה בגלריה
שיווק דיגיטלי, החזרה השקעה ופיתוח עסקי
שיווק דיגיטלי, החזרה השקעה ופיתוח עסקי
שיווק דיגיטלי, החזרה השקעה ופיתוח עסקי
(צילום: Mikael Blomkvist באתר PEXELS)

"הצלחת השיווק הדיגיטלי נמדדת אך ורק לפי הנראות והתנועה באינטרנט"
לדברי נקש, שיווק דיגיטלי יעיל עוסק במעורבות והמרה, לא רק בתנועה. הוא ממחיש טענה זו עם הדגמת המקרה של סוכנות נסיעות בפאי, תאילנד, ששדרגה את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלה עם הצוות של חי נקש.
הקמפיינים הממוקדים של הסוכנות הביאו לעלייה של 70% במעורבות ולעלייה משמעותית בשיעורי ההמרה, וכתוצאה מכך להחזר ROI גבוה.
"בעלי עסקים קטנים צריכים להימנע ממיזמים בינלאומיים עקב תקנות מורכבות, הבדלי תרבות וסיכונים מוגברים"
נקש מאתגר את הרעיון הזה על ידי הדגשת כוחה של הגלובליזציה הדיגיטלית. הוא טוען שעם האסטרטגיות הנכונות, בעלי עסקים קטנים יכולים להתמודד היטב וביעילות עם שווקים בינלאומיים, וכדוגמא הוא מזכיר את המקרה של חברה קטנה ממלזיה, שיצאה לשוק האירופי בסיוע הצוות של נקש.
עם שימוש נכון בכלים דיגיטליים חדשניים לניתוח השוק וניתוח המתחרים, בקיאות בניואנסים התרבותיים ושימוש באסטרטגיות שיווק ממוקדות, החברה הרחיבה בהצלחה את בסיס הלקוחות שלה ללקוחות באירופה, והשיגה גידול של 90% בהכנסות במשך שנתיים.
כמה מילים לסיום
חי נקש מגדיר מחדש את תחום השיווק הדיגיטלי והפיתוח העסקי ומסביר שכשמתעלמים מהמיתוסים הנפוצים ומתמקדים באסטרטגיות מותאמות אישית, אפשר להשיג החזר השקעה מרשים, וליצור מיזמים חדשניים.
עם הליווי של נקש והצוות שלו, בעלי עסקים בתחומי הפינטק, הטכנולוגיה, אבטחת הסייבר והשיווק הדיגיטלי בארץ ובעולם פיתחו אסטרטגיות עסקניות מקיפות שהובילו אותם להצלחה בשווקים בינלאומיים. זה קורה כל הזמן וזה יכול לקרות גם לכם.


מוגש מטעם: חי נקש -מתמחה בפיתוח עסקי