בצק פיצה קלסי
בצק לפיצה אינו מורכב מרכיבים מסובכים במיוחד, ההיפך הוא הנכון, כל מה שאתם צריכים זה קמח, סוכר, שמן זית, מלח, שמרים יבשים ומים פושרים. הבצק המגניב הזה יהיה מוכן תוך לא יותר מ-10 דקות, ואתם תוכלו להתחיל להעמיס עליו תוספות כיד המלך הטובה. ערבבו את כל החומרים יחד, לושו את הבצק כחמש דקות רצופות והניחו לו לתפוח בנחת בערך עשר דקות, בזמן שאתם מכינים את התוספות האהובות עליכם. לאחר מכן, מרחו רוטב עגבניות, פזרו גבינה בנדיבות ושימו את התוספות שלכם, הכניסו לתנור ל- 8 דקות והרי לכם פיצה בצ'יק צ'ק.

1 צפייה בגלריה
מתכון לפיצה
מתכון לפיצה
מתכון לפיצה
(צילום: pixabay)

בצק פיצה בלי שמרים
זה אולי נשמע ממש מוזר, אבל אפשר להכין גרסת בצק לפיצה גם בלי שמרים. כדי ליצור את הבצק הזה תוכלו להיעזר עם המתכון הזה: קמח לבן, שמן, מלח, סוכר ומים. ערבבו את החומרים היבשים היטב ואחר כך הוסיפו את החומרים הרטובים לאט לאט. לושו את הבצק כמה דקות בודדות, רדדו את הבצק ועצבו לכם את פיצת החלומות שלכם. הכניסו לאפייה לכ-10 דקות והינה פיצה נהדרת במהירות הבזק.
בצק פיצה מיוגורט יווני
האם יצא לכם לאכול פעם בצק פיצה שמכינים אך ורק מקמח ומיוגורט יווני? אם לא, זו הזדמנות הפז שלכם לנסות מתכון לפיצה שמעולם לא ניסיתם. ערבבו את שני הרכיבים יחד עד שיתקבל בצק, לושו אותו על גבי משטח מקומח עד שיתקבל בצק חלק ואלסטי. הניחו לו לנוח כעשר דקות ועצבו את הפיצה שלכם כרצונכם! תוכלו אפילו להכין פיצה בסגנון יווני עם עגבניות, זיתים שחורים, בצל סגול והרבה גבינה בולגרית או גבינת פטה.
בצק לפיצה שכולו בריאות
יש לא מעט אנשים שלא יכולים או שלא רוצים לאכול קמח לבן, הם מעדיפים להשתמש בקמחים אחרים כמו קמח חיטה מלא, קמח שיבולת שועל, קמח כוסמין ועוד. עכשיו תוכלו גם אתם להכין את בצק הפיצה שלכם בריא מתמיד. אתם יכולים להכין את המתכון של הבצק הקלסי ורק להחליף את הקמח הלבן בכל קמח אחר שתרצו. אל תשכחו לתת לבצק שלכם לנוח קצת לפני שאתם מרדדים אותו ומכינים ממנו פיצה.
טיפים מועילים להכנת הבצק המושלם לפיצה שלכם
כולם רוצים לדעת כיצד להכין בצק מצוין לפיצה. הינה מספר טיפים שיסייעו לכם לעשות זאת:
1. השתמשו במים חמים כדי להפעיל את השמרים היבשים.
2. תנו להם מספיק זמן מנוחה לפחות עד שיעלו קצף כך שיתחילו לפעול.
3. לאחר הכנת הבצק הניחו לו לנוח כדי לפתוח את קשרי הגלוטן בבצק
4. חממו את התנור לחום גבוה מאוד לקבלת קראסט קראנצ'י במיוחד.
5. אל תכניסו את הפיצה לתנור לפני שהגיע לחום המקסימלי.
6. התנסו עם קמחים שונים עד שתקבלו את הבצק שאתם הכי אוהבים.
7. רדדו את הבצק באופן שווה
לסיכום, ניתן להכין מתכוני בצק לפיצה שהם פשוטים, מהירים וקלים להכנה, וליהנות מפיצה ביתית משגעת בשיא המהירות!

מוגש מטעם chef-lavan