אז לפני הכל - למי מתאים השירות של ארז אהרון?
השירות שלנו מתאים למשרדים, אבל לא רק. אנחנו יודעים לספק היום ציוד משרדי גם למפעלים, חברות לואו-טק, חברות הייטק. למעשה כל השוק העסקי ומוסדות באופן כללי. אני חושב שאין היום משרד ברחבי מודיעין והסביבה שלא מכיר את השירות המיוחד שלנו.
למה כדאי להזמין דווקא אצל ארז אהרון הכל למשרד?
הכל למשרד זה אומר - הכל. יש לנו מגוון באמת עצום ואנחנו חושבים תמיד על הפרטים הקטנים כדי שהלקוח יוכל למצוא אצלנו כל מה שצריך, ולא יבזבז את הזמן והאנרגיות שלו בין ספקים שונים.
חשוב לי לציין פרט חשוב - שירות הוא חלק עיקרי במהות של העסק שלנו, ולכן, גם אם משהו חסר במלאי, אנו דואגים להזמין מראש שיהיה במיוחד עבור הלקוחות שלנו. אני יכול להזמין פריט אחד ספציפי שיגיע אליי למחרת במיוחד עבור הלקוח שלי. אני עושה את זה כי אני מאמין שזה חלק מהשירות הטוב ביותר שאני צריך להעניק ללקוח.

2 צפייה בגלריה
ארז אהרון הכל למשרד
ארז אהרון הכל למשרד
ארז אהרון הכל למשרד
(צילום: יח"צ)

בזכות השירות האדיב והמקצועי שלנו, אנחנו מובילים את הלקוח לפתרון הנכון. מתוך אלפי פריטים שיש במלאי אנחנו מתאימים את הפתרון לפי הצורך של כל לקוח ולקוחה.
העסק ממוקם במודיעין - האם גם אתה תושב העיר?
אכן, אני מאוד מחובר לעיר מודיעין. אני תושב העיר כבר 24 שנים. ב''ה הקמנו כאן משפחה ולאחר מכן את העסק. אנחנו פעילים בבית הכנסת השכונתי ומאוד מחוברים לקהילה.
את העסק הזה הקמתי אחרי הרבה מאוד שנים בהם צברתי ניסיון בחברות הגדולות בישראל לציוד משרדי. לאחר מכן התפתחנו והחלטתי להקים את ארז אהרון הכל למשרד.
כיום המחסנים שלנו ממוקמים בליגד סנטר 2, כאשר אנו מספקים את השירותים שלנו בעיקר לעסקים בעיר מודיעין. אבל גם להרבה עסקים מסביב למודיעין.
כמה שנים העסק קיים ומהו סל המוצרים שאתה מציע?
היום זה כבר 10 שנים שהעסק קיים. אנחנו מספקים את כל סוגי המוצרים למשרדים: ראשי דיו, למינציה, חותמות, חומרי ניקיון, כיבוד בכשרות גבוהה למשרד ועוד. יש מבחר גדול של עוגיות, מלוחים, פחיות שתייה ומבחר מוצרי מזון שמתאימים למשרדים מכל הסוגים. שזה אגב חלק מהמוצרים שהכנסנו לסל המוצרים בשנים האחרונות, מתוך הבנה שזה חוסך זמן ואנרגיות ללקוח.

2 צפייה בגלריה
ארז אהרון
ארז אהרון
ארז אהרון
(צילום: פרטי)

אם פעם הלקוחות שלנו היו צריכים לרוץ לסופר באמצע היום ולעמוד בתור כדי לקנות כמה עוגיות ופחיות שתייה כדי שיהיה מה להגיש בפגישה או בישיבה - היום אנחנו יודעים לספק לו את המוצרים האלה במשלוח ישיר עד המשרד. שתבין את הערך העצום והחסכון עבור הלקוח שלנו.
אם אני בעל עסק במודיעין והזמנתי היום בבוקר - מתי אני אקבל את ההזמנה?
יש מקרים שאנו מספקים באותו יום ממש, משתדלים לעשות זאת במקרים מסוימים אך באופן כללי אנחנו מתחייבים עד 24 שעות - כשאנחנו יוצאים מנקודת הנחה שכל המוצרים שהלקוח הזמין, אכן נמצאים במלאי.
איך ניתן להזמין אצלך?
אנחנו מקבלים הזמנות דרך הטלפון, בווטסאפ, לקוחות שמגיעים אלינו פיזית. אבל החידוש הגדול הוא האתר שהקמנו בשנים האחרונות. האתר של ארז אהרון הכל למשרד מאוד מושקע, דרכו אפשר לבצע הזמנה בקלות ולשלם בתנאי התשלום שנסגרו מולנו.
זה עובד בצורה כזו: פעם ראשונה אנחנו יוצרים כרטיס לקוח אצלנו במערכת, פעם שנייה אנחנו מספקים ללקוח שם משתמש וסיסמא באמצעותם הוא יכול להתחבר בקלות לאתר פעם אחת ומשם הוא מבצע הזמנות באופן שוטף בצורה קלה ויעילה. יש לנו לקוחות שמזמינים דרך האתר כבר שנים וזה מסתנכרן מצוין.
לסיכום - ספר לנו על שירות מיוחד שלך
אנחנו יודעים לתת מענה גם לאירועים עסקיים שמתקיימים מעת לעת בקרב קהל לקוחותינו. לקוח מבצע הזמנה בד''כ כמה ימים מראש ומזמין אצלנו את כל מה שהוא צריך לטובת האירוע: כלים חד פעמיים, כוסות לשתייה חמה, מפות לשולחן, כיבוד, שתייה קלה, פחיות שתייה מתוקה, תגי עובדים לאורחים וכד'. כך יוצא מצב שמספר ימים לפני האירוע, כל הציוד, מקצה לקצה נמצא אצלו במשרד והוא יכול להתארגן בצורה נינוחה לקראת האירוע בלי לחצים וחוסרים מיותרים בדקה ה-90.
חשוב לי לציין שכל השירות וכל השפע הזה שאנו מציעים עבור הלקוחות שלנו מגיע במחירים הכי נוחים, אנחנו עובדים מאוד קשה כדי להשיג את המחירים הכי טובים עבור הלקוחות שלנו ולהוזיל את סל המוצרים באופן תדיר.
נשמח לספק לכם שירות מכל הלב ולהפוך את החיים העסקיים שלכם לפשוטים יותר בעזרת השירות שלנו. אפשר להירשם בקלות דרך הלינק ולקבל פרטים נוספים על השירות שלנו.

מוגש מטעם ארז אהרון הכל למשרד