ליאת חי טל יועצת רוחנית כנראה פתרה את השיטה.
בעזרת ההכוונה שלה והמתנה שהיא קיבלה מהבורא, היא עזרה למאות נשים למצוא את הפתרונות הנכונים לסיטואציות שלהן בחיים.
תכירו את ליאת חי טל מעכו, יועצת רוחנית, שנולדה עם ערוץ תקשורת פתוח, המחבר בינה לבין עולמות עליונים נסתרים, שעם השנים הלך והתעצם.
כילדה, האמינה שכך זה אצל כולם, אבל מהר מאוד הבינה שהיא מתקשרת בצורה שונה באופן מהותי עם העולם מהילדים האחרים שסביבה.
"השדה האנרגטי המרחבי של הסובבים אותי מאז ומתמיד היה חשוף בפניי, ולעתים תכופות יכולתי לראות את זעקת ״ההילה״ שלהם, הרגשתי שאני יכולה לרפא ולהשלים אותה דרך תקשור, ובאופן טבעי ביותר, נטול מחשבה הייתי פורשת את שתי ידי משלימה את ההילה שלהם, מרפאה ומביאה מזור לכאבם".

4 צפייה בגלריה
ליאת חי טל
ליאת חי טל
ליאת חי טל
(צילום: אושרי כהן)

עם השנים, התקבצו סביבה חברים ומשפחה, שמצאו בה את תמיכה לכל צעד בחייהם. בין לקוחותיה נוספו גם פוליטיקאים, שמבקשים הכוונה על דרכם הפוליטית, ועל המצב המדיני והמוניציפלי. בבחירות לרשויות המקומיות בשנת 2018, חזתה חי-טל במדויק את כל המהפכים ואת ניצחונם של ראשי הערים החדשים והיא הוזמנה להתראיין בערוץ הכנסת לפני כל סבב בחירות בשנים האחרונות.
ליאת לא משתמשת בקלפים או בעזרים, היא קיבלה מתנה של תקשור ישיר, כל מה שליאת צריכה זו תמונת פנים עדכנית של האדם, שם ותאריך לידה כדי לקבל מסרים המצביעים על הבעיות, ממה הן נובעות ומה צריך לעשות כדי לפתור אותן ואם יש חסימה אנרגטית המשפיעה על האדם – היא תדע לנטרל אותה ע"י טיפול מיוחד המותאם לכל מטופלת.
כדי להגיע לקהל רב היא מוזמנת להרצאות ברחבי הארץ בה היא מספרת את סיפור חייה כיצד זה התחיל ומדגימה על הקהל כיצד היא מקבלת מסרים באמצעים שונים לפי הילת העיניים, קבלת מסר על פי תמונה, תקשור על פי תדר הקול ומציאת מקורות הכאב בגוף על ידי סריקה אנרגטית.
ביום יום, ליאת משוחחת עם לקוחות מהארץ ומהעולם בשיחות טלפון האורכות החל מחצי שעה ועד כשעה וחצי לכל שיחה או טיפול.
בנוסף היא מעלה בלייב מאזינים בפודקאסטים שלה ברשתות החברתיות, בפייסבוק ובטיקטוק.
היא עושה הפרשות חלה מרגשות ומסיבות רווקות לנשים.
ניתן לראות אותה מככבת גם בפרק 12 בעונה הרביעית של תוכנית הריאליטי "בואו לאכול איתי"

אז ספרי לי ליאת, איך את יכולה לעזור לאנשים במסגרת המתנה שקיבלת?
"אני מטפלת בהמון נושאים ובכמה דרכים:
יעוץ זוגי – אני עוזרת לזוגות לגשר בניהם בנושא גירושין, תקשורת וחיבור בינה לבינו.
אני עושה שיחות משותפות לבני הזוג ומשתמשת ביכולת שלי לראות את האדם בצורה שקופה כך שהם לא יכולים לומר לי דבר שאינו נכון .
בעקבות כך, יש לי יכולת להביא את הזוג לפשרה ולהחזיר ביניהם את האמון המשותף .
טיפול ושיחות לילדים - הרבה ילדים סובלים מקשב וריכוז, פחד וחרדה ויש מצבים שההורים לא יודעים איך לטפל בבעיה, ע"י תמונה עדכנית ושם הילדים אני מקבלת את המסרים ומייעצת להורים איזה טיפול יכול להתאים לילדים.
פריון לנשים - הרבה פעמים פונות אליי בנות שמנסות זמן מה להיקלט להריון ולצערן זה לא הולך והן מתמלאות ייאוש. ע"י תמונה והשמות שלה ושל הבן זוג, אני מקבלת את המסרים ואומרת בדיוק מהיכן נובעת הבעיה. כמובן שאני מציינת תמיד לפני כל שיחה שאני לא רופאה אבל קבלתי מתנה שיכולה לראות מעבר." לעיתים קרובות אני מקבלת תאריך יעד מתי הן צפויות להיקלט להריון .

4 צפייה בגלריה
טיהור אנרגיה
טיהור אנרגיה
טיהור אנרגיה
(צילום: אושרי כהן)

עיסוי אנרגטי לנשים
אני מטפלת באנרגיות באמצעות עיסוי משולב, כשתוך כדי טיפול נוגעת בדיוק בנקודה הכואבת ומעבירה מסרים למטופל.
טיהור רוחני על ידי עופרת משולב בטיפול אנרגטי
במשך השנים נדבקות אלינו אנרגיות לא רצויות (עין הרע) העלולות להשפיע עלינו בכל תחומי החיים: פרנסה, זוגיות ועוד. אנרגיות שליליות אלו יוצרות חסימות המביאות לתקיעות והעופרת והאנרגיה שאני מעבירה למטופל מנטרלת את החסימה. לקוחות פונים אליי לגבי בית שם מנסים למכור כבר הרבה זמן, ללא הצלחה, תקיעות במציאת זוגיות, בכניסה להריון, בהצלחת העסק ועוד.
ערכת טיהור מיוחדות
בנוסף לטיפול האנרגטי, אני מרכיבה ערכות טיהור בהתאם לכל בעיה, לטיהור הגוף והמרחב האישי בבית.
ערכת הטיהור מגיע בקופסא מהודרת אשר מכילה מיצויי צמחים ע"פ הקבלה שחלקם שומשו הקטרה בבית המקדש ולכל אחד יש את היעוד שלו לפתרון הבעיות של מזמין הערכה כגון :
זוגיות, פרנסה, עין הרע, פתיחת מזל והגנה מפני אנשים ואנרגיות שליליות .
ערכת הטיהור מותאמת בצורה אישית לכל אדם ואדם והיא מגיעה עם הוראות מפורטות לביצוע הפעולה .
מדהים! שמעתי שיצרת ליין מיוחד של תכשיטים, תוכלי לספר לי עליהם?
בשמחה, בשנתיים האחרונות התחלתי לייצר תכשיטי קבלה מתוך 72 שמות האלוהות בקבלה שקיבלתי במסרים.
המלאכים המלווים אותי העניקו לי במתנה מסרים לשפע, זוגיות טובה, פריון ובריאות, אותם החלטתי לשלב בתכשיטי אנרגיה ייחודיים. בתכשיטים רשומים שמות מתוך הקבלה שנבחרו בקפידה ושמקיפים את שם האדם העונד את התליון ומעליו ציפוי זהב כפול 14 K או בכסף 925.

4 צפייה בגלריה
תכשיטי קבלה ליאת חי טל יועצת רוחנית
תכשיטי קבלה ליאת חי טל יועצת רוחנית
תכשיטי קבלה ליאת חי טל יועצת רוחנית
(צילום: אושרי כהן)

כל אחד ואחת מקבלים את התכשיט עם שמו חרוט במרכז התכשיט, בהזמנה אישית.
השמות הקבליים מסביב מיועדים לריפוי, לניקוי אנרגיה שלילית, להגנה מעין הרע, להתגבר על פחד, לפוריות , לזיווג קוסמי, להצלחה בזוגיות, להמתקת דינים, לקבל את כוח השפע, לקבל את הכוח ולהוציא מהכוח אל הפועל ולבסוף גם אהבה לזולת כי רק אהבה תנצח.
ניתן לקבל היום את התכשיט בצורת תליון עם שרשרת, בצורת צמיד כדורי, ובצורת טבעת וניתן אף להרכיב סט תואם.
כל התכשיטים מגיעים עם שליח עד הבית והסברים לגבי פעולת התכשיט ומשמעויותיו.

איזה יופי! אני חייבת לומר לך ליאת, שמעתי רבות עלייך ואני רוצה שתספרי לי בקצרה על כמה סיפורים מרגשים שקרו לך לאחרונה:
"בהריון או לא בהריון"
לקוחה שהעלתה תמונה עם בן הזוג שלה, שניהם בפרק ב' כל אחד עם ילדיו ולפי התמונה הרגשתי שהיא נקלטה להריון והיא עצמה לא מודעת לכך.
החלטתי לשלוח לה הודעה וכתבתי לה "היי יקירה, אני רוצה לבשר לך שקיבלתי מסר עבורך שאת בהריון".
כמובן שאם אני מקבלת מסר אני תמיד שולחת ולא משאירה את זה אצלי והמלצתי לה ללכת לקנות בדיקת הריון, היא ענתה: "אין מצב שאני בהריון, אני שומרת, לוקחת גלולות, אז הסיכוי קלוש, אבל ממה שאני מכירה אותך ומהניסיון שלי, כל מה שאמרת לי עד היום לא טעית מזה אני חוששת".
היא הלכה וקנתה את הערכה לאחר שבדקה התוצאה הייתה שלילית .
היא חזרה אליי שמחה ואמרה "יש! ליאת הפעם אני לא בהריון", עניתי לה "את כן בהריון, לכי תעשי בדיקת דם ואח"כ תדברי איתי". היא עשתה את בדיקת הדם וגילתה שהיא אכן בהריון.

"הכוונה לזוגיות מנצחת"
לקוחות רבות שולחות לי תמונות של בני זוג שהם רוצות להכיר ואני מקבלת מסרים האם יש ביניהם התאמה זוגית לנישואין.
בין הסיפורים, אני מספרת את הסיפור בקצרה של מור שלחה לי תמונה של בחור שהיא הכירה ורצתה לדעת האם כדאי לצאת איתו לדייט למרות שלא נמשכה אליו חיצונית.
לאחר קבלת המסר הרוחני שהוא אישיות טובה בשבילה, שהוא התאמה מושלמת בשבילה ושבסופו של דבר היא כן תמשך אליו והוא יהיה אהבת חייה, המלצתי לה למרות כל חששותיה לתת סיכוי ולהיפגש עם הבחור .
לאחר חודש היא חזרה אליי שוב ואמרה לי שהיא לא מעוניינת בו ואני המלצתי לנסות ולתת צ'אנס לעצמה ולא לוותר על ההזדמנות הטובה הזאת.
היא הקשיבה והחליטה לקבל את הצעתי ולהמשיך עם הקשר, ולאחר שלושה חודשים היא פנתה אליי שוב והודיעה לי שהיא מאוד שמחה שהקשיבה למסרים שקיבלתי עבורה, ותוך כדי שיחה קיבלתי הארה ואמרתי לה שאני מקבלת מסר שתוך שנה מהיום היא מקבלת הצעת נישואין ! וכך היה.

"זוגיות – לפעמים צריך להקשיב "
לקוחה ותיקה שמתייעצת איתי מידי פעם על נושאים שונים בחייה פנתה אליי שאבדוק לה על בחור חדש שהכירה, האם הוא נכון לה והאם יש התאמה ביניהם.
לאחר בדיקה לפי הילת העיניים ומסרים שקבלתי ע"י תמונה עדכנית שהיא העבירה, אמרתי לה שהבחור לא מתאים לה כלל, שהוא מאוד מניפולטיבי, יש לו התפרצויות זעם, אין לו דעה משל עצמו והוא נשלט ע"י אמא שלו ולכן אני לא ממליצה כלל להיפגש איתו.
למרות שהיא יודעת שאני לא טועה בדרך כלל, היא בחרה להתעלם מאזהרתי כי היא נמשכה אליו חיצונית והיא החליטה לצאת עם הבחור.
אחרי מספר חודשים היא יצרה איתי קשר שוב ואמרה לי שאכן צדקתי וכל תיאורי האופי שלו היו מדויקים ואימא שלו גם התערבה להם בקשר והייתה מתבטאת מולה בגסות ומתערבת בזוגיות שלהם ובכל דבר.
היא החליטה להיפרד ממנו, ואמרתי לה שאחרי הפרידה הוא ירצה שתחזרו ויבטיח הבטחות ולא המלצתי לה לחזור אליו כי הסיפור יחזור.
הוא אכן פנה אליה לאחר שבועיים וביקש לחזור והבטיח הבטחות והיא נענתה בחיוב .
לאחר כחודש הוא הציע לה נישואין, היא הסכימה והם התחתנו בחודש אוגוסט והתגרשו כחודש לאחר מכן מכיוון שהיחסים התדרדרו במהירות.
היא התקשרה אליי מיד לאחר הגירושין ואמרה לי " ליאת אני ממש מצטערת שלא הקשבתי למסרים שלך".

"מעצב השיער מניו יורק"
באמצע הלילה הטלפון צלצל ועל הקו היה מעצב שיער מפורסם, ישראלי שעובד בניו יורק והוא היה צריך לפנות את החנות הקיימת תוך שבועיים וביקש להתייעץ לגבי שלוש חנויות למעבר אפשר אליהן. ביקשתי ממנו צילום בוידאו של החנויות שאומר לו מבחינה אנרגטית מה אני מקבלת.
לאחר בדיקה, המלצתי לו אחת החנויות שהרגשתי שבה הוא יקבל את השפע שהוא צריך והחנות טובה לו מבחינת מיקום וגם אנרגיות טובות.
הוא קיבל את עצתי, השכיר את החנות וכיום הוא מנהל עסק פורח ומשגשג בנקודה זו.
כיום הוא שואל אותי לגבי כל עובד שהוא רוצה להכניס לעסק האם הוא יתאים לו והאם הוא אמין.

4 צפייה בגלריה
ליאת חי טל
ליאת חי טל
ליאת חי טל
(צילום: אושרי כהן)

"בעיות פוליטיות בפרנסה"
לקוחה שפנתה אליי שבעקבות שינוי פוליטי בראשות העיר עשו שינויים במערכת והחליטו להשהות אותה מהתפקיד (ביקשו שהיא תמתין חודש ימים בבית עד קבלת ההחלטה האם משאירים אותה במקום העבודה או שיפטרו אותה) חשוב לציין שהלקוחה עובדת במקום הציבורי 15 שנה ומאוד חששה לאבד את מקום העבודה שלה.
לאחר המסרים שקבלתי, אמרתי לה שתוך שבועיים אני מקבלת תשובה חיובית שהיא חוזרת למקום העבודה, הסירי דאגה מליבך .
היא ענתה לי, "תראי ליאת לא אמרתי לך שפניתי ל 2 מתקשרות לפנייך שאמרו שאין מצב שאני חוזרת לעבודה ואת אומרת לי שאני חוזרת?!", עניתי לה, זה המסר שאני קיבלתי וברגע שאני מקבלת מסר אני מאוד בטוחה במסרים שלי "תמתיני ותעדכני אותי בהמשך .
לאחר שבועיים בדיוק היא כתבה לי בהודעה: "רציתי לעדכן אותך שצדקת, עדכנו אותי שאני חוזרת !"

"הסבלנות משתלמת"
לקוחה שפנתה לאחר שפיטרו אותה מהעבודה ורצתה לדעת תוך כמה זמן תמצא עבודה ותתחיל לעבוד, לאחר בדיקתי קיבלתי מסר שבחודש 7 ( יולי ) אני רואה אותה מתחילה לעבוד ולא לפני.
במהלך כל התקופה היא הלכה לראיונות עבודה ולא התקבלה.
שוב היא פנתה אליי בחודש 5 (מאי) וביקשה שאבדוק לה האם היא תתקבל לפני חודש יולי, לאחר בדיקתי הנוספת שוב הראו לי את אותו חודש, ביקשתי ממנה להתאזר בסבלנות, ואכן בדיוק בתחילת יולי היא התקבלה לעבודה והתחילה לעבוד.

"מי יקבל את הדירה"
לקוחה שהתייעצה איתי לאחר חצי שנה מסוף תהליך הגירושין לגבי תביעה שהגיש מחדש בעלה לשעבר אודות הדירה שהוא העביר אליה במסגרת ההליך.
לאחר שהוא פגש אישה חדשה בחייו, אותה אישה שכנעה אותו לשוב ולבקש את הדירה שהוא ויתר עליה לטובת אשתו והילדים.
הלקוחה שלי שהייתה לחוצה מהעניין, רצתה לדעת מה יקרה בתהליך והאם הוא השופט יקבל את התביעה שלו בנוגע לדירה.
לקחתי את הנתונים ובדקתי באמצעות המלאכים שלי את השאלות ברמה יותר ספציפית וקיבלתי תשובה חד משמעית שהשופט ידחה את טענתו וכך היה.

רוצים לראות ולשמוע עוד סיפורי לקוחות והמלצות על ליאת חי טל יועצת רוחנית.
תוכלו לפגוש אותה במדיות החברתיות השונות, בערוץ היוטיוב ובאתר האינטרנט שלה.
אתר אינטרנט: https://liathaital.com
טלפון לייעוץ והכוונה – ניתן גם בווטסאפ - ליאת חי טל יועצת רוחנית 052-6121834

מוגש מטעם: ליאת חי