באים עם ניסיון: כחודש וחצי נותרו לבחירות לרשויות המקומיות, ואחד מחברי מועצת העיר מודיעין, עמיעד טאוב (מחוברים למודיעין), המכהן גם כמשנה לראש העירייה, נוקט בצעד ייחודי: בעוד חלק גדול מהרשימות מבקשות לצרף אליהן כוחות רעננים וצעירים, בוחר טאוב לבצע מהלך אחר, והודיע השבוע כי נציגי הגמלאים בעיר יחברו לרשימתו.
1 צפייה בגלריה
אבני, טאוב, גלטר וטובה ביבר
אבני, טאוב, גלטר וטובה ביבר
אבני, טאוב, גלטר וטובה ביבר
(צילום: פרטי)
מי שהצטרפו לרשימה, ומיקומן המדויק טרם נקבע, הן שתיים מהנציגות הבולטות של ארגון הגמלאים במודיעין: גילה גלטר ואסתר אבני. צעד זה הפתיע רבים, ולא מעט מהמעורבים במערכת הפוליטית סבורים כי מדובר במהלך שיוכיח את עצמו. "הרשימות משבצות אנשים צעירים, ליברלים, אלא שחלק מהם חסרי ניסיון פוליטי", אומר גורם במערכת הפוליטית בעיר, "ודווקא הצעד של עמיעד יכול לעשות לו טוב. אנשים מבוגרים הם אנשים מנוסים, חכמים".
עוד בחדשות:
ואכן, גלטר ואבני הן פעילות חברה ותיקות, שתרמו רבות לקידום תחומים שונים בעיר. גלטר הייתה זו שהקימה את הבית החם למתמודדים עם מחלת הפרקינסון ואת המדרשה לגמלאים, והיא מתנדבת ותיקה בפרויקטים קהילתיים ועירוניים עבור אוכלוסיות הוותיקים. אבני, אשת חינוך, שימשה בעבר כיו"ר סניף אקי"ם בפתח תקוה. היא מראשי ארגון חותם בעיר, ומוכרת כמי שמתנדבת למען שורדי שואה תושבי העיר, ומובילה פרויקטים למען הקהילה.