התגעגעתם לשופינג? רגע לפני שהממשלה מאשרת פתיחה מחדש של הקניונים, לאחר שנסגרו במשבר הקורונה, בשורה טובה לחובבי הקניות.
חברת עזריאלי חתמה עם גוטקס על שתי עסקות בשווי מאות מיליוני שקלים. במסגרת ההסכם, שטחן של חנויות זארה בירושלים ומודיעין יגדל פי שניים ופי שלושה, בהתאמה. משנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי: "מדובר בהבעת אמון יוצאת דופן בחוסנו של ענף הקניונים".
1 צפייה בגלריה
קניון עזריאלי במודיעין
קניון עזריאלי במודיעין
קניון עזריאלי במודיעין
(צילום: רונן כרם)
קבוצת עזריאלי, המנוהלת על ידי אייל חנקין ונמצאת בשליטת דנה עזריאלי, חתמה בסוף השבוע עם חברת גוטקס על שתי עסקות בהיקף של מאות מיליוני שקלים. גוטקס היא הזכיינית הבלעדית של אינדיטקס הספרדית, והיא מפעילה בישראל את זארה, פול אנד בר, ברשקה וסטרדיווריוס.
במסגרת ההסכם, שטחה של חנות זארה בקניון עזריאלי ירושלים יוכפל לכ-3,000 מ"ר, ושטח חנות זארה בקניון עזריאלי מודיעין יגדל לכ-2,500 מ"ר, פי 3 מהחנות הקיימת. החלק החדש צפוי להיפתח במהלך 2021. גוטקס האריכה את כלל ההסכמים שלה עם קבוצת עזריאלי לחמש שנים נוספות.
ארנון תורן, משנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי וראש תחום הקניונים: "עסקאות אלה בשיאו של משבר הקורונה העולמי, מהוות הבעת אמון יוצאת דופן בחוסנו של ענף הקניונים בכלל ושל הקבוצה בפרט. אין ספק שאנו נמצאים בעיצומה של תקופה שהשלכותיה ותוצאותיה עדיין לא ברורות, אך עם זאת, אנו ממשיכים בעשייה ונמצאים עם הפנים קדימה - הן בזיהוי הזדמנויות עסקיות והן בהטמעת חדשנות וקידמה בענף. אנו נערכים באופן המיטבי ליום שאחרי, במטרה להמשיך ולתת בית לאלפי עסקים ולהעניק למיליוני הצרכנים את חווית הקנייה והשירות המיטבית".
קניון עזריאלי מודיעין נמצא בצמידות לכיכר התחבורה (תחנה מרכזית ורכבת) במודיעין כולל 2 קומות מסחר, 2 קומות חניון תת-קרקעיות, אולם כנסים, 3 בנייני משרדים ו- 3 מבני מגורים אשר הדירות בהן להשכרה.
בשנת 2019 הודיעה קבוצת עזריאלי שהמתחם עומד לעבור הרחבה אשר תכלול אגפים נוספים לקניון, שני מגדלים בני 14 קומות, במסגרת תוספת שטחי מסחר, משרדים, מגורים להשכרה ולראשונה במודיעין גם בית מלון וכ-400 מקומות חניה בארבעה מפלסים אשר יחוברו לחניון הקיים של הקניון. זאת ועוד, מגרש נוסף נרכש לאחרונה בגודל של כ- 17 דונם עם זכויות של כ- 37,000 מ״ר מסחר ומשרדים - קבוצת עזריאלי שוקדת בימים אלה על תכנון ופיתוח הכפלת שטחי הקניון.