רגעי אושר, בעיני עדי אלטשולר, הם נזילים. "אתה מגיע לשיא, נהייה רעב ורוצה עוד פסגה", היא אומרת, ומסמנת בכל זאת את ה-רגע שלה: לידת בנה דוד. "זה קרה בבית, בלי רופאה, בלי מיילדת, בלי דולה ובלי אפידורל. הייתי כמו חתולה שנכנסה לארון להמליט ואת הכאב תיעלתי לעונג. זה היה אירוע של 100 אחוז נוכחות עם קשר עמוק לעובר. הפיק של החוויה שלי כמין האנושי".
2 צפייה בגלריה
אלטשולר ודורון
אלטשולר ודורון
אלטשולר ודורון
(צילום: אבי מועלם)
אלטשולר הייתה בת 16 כשהקימה את "כנפיים של קרמבו", תנועת נוער מרגשת שמשלבת בין בני נוער לבני נוער עם צרכים מיוחדים, מפעל שנמשך כבר 17 שנים ועשרות אלפים בישראל מכירים מקרוב. היא נאמה באו"ם בשם החדשנות והיצירתיות הישראלית, נבחרה לאחת הנשים המבטיחות בעולם, הקימה את המיזם המדובר "זיכרון בסלון", שהפך לחלק בלתי נפרד מאירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה, זכתה בפרסים ובהוקרה על פעילות בתחום החינוך, ניהלה ב"גוגל" את תחום החינוך בישראל וכיום היא עומדת בראש רשת בתי ספר מכילים, מוכרים ורשמיים של משרד החינוך, המשלבים ילדים רגילים וילדים עם צרכים מיוחדים.
2 צפייה בגלריה
אלטשולר. "אתה מגיע לשיא, נהייה רעב ורוצה עוד פסגה"
אלטשולר. "אתה מגיע לשיא, נהייה רעב ורוצה עוד פסגה"
אלטשולר. "אתה מגיע לשיא, נהייה רעב ורוצה עוד פסגה"
(צילום: אבי מועלם)
בפודקאסט היא מספרת על הקשיים שחוותה, על הדרכים להתקדם, כיצד למדה להסתדר עם המגבלות שלה ואיך מסתערים על פרויקטים חדשים ולא זזים מהפוקוס של מה שחולמים עליו.
אייל דורון מנסה כרגיל לקבל ממנה טיפים ועצות לחיים של הצלחה ומימוש עצמי, ועדי, שמביאה איתה גישה מיוחדת ומקורית של יזמית חינוך המשנה את המציאות, מציגה חשיבה מקורית ותובנות מזוויות לא צפויות. יש לה דרכים מפתיעות לניהול זמן וטיפים מיוחדים לבחירת האנשים שבאמת משלימים אותנו. תקשיבו ותופתעו.
לחצו על המסך כדי לשמוע את הפודקאסט המלא: