כמעט לכל אישה יש חברה טובה, איתה היא מבלה בשיחות טלפון, בבילויים ובהתייעצויות.
כך היו גם יחסיהן של אישה נשואה, אם לשלושה בשנות ה-40 לחייה, עם חברת ילדותה שטרם נישאה. השתיים בילו יחד פעמים רבות, לעיתים גם עם בעלה של החברה, עד שצעד אחד טרף את כל הקלפים.
2 צפייה בגלריה
למה התחתנת איתי אם את אוהבת אותה?
למה התחתנת איתי אם את אוהבת אותה?
למה התחתנת איתי אם את אוהבת אותה?
( צילום: shutterstock)

מאז שהאישה הכירה את בעלה הפכו היחסים בין השלושה לטובים מאוד, ורבים ממכריהם ראו בהם שלישייה בלתי ניתנת להפרדה. האיש הפך לידיד טוב של חברתה של אשתו, וזו הפכה לבת בית אצלם וגם הם היו פוקדים את ביתה פעמים רבות. החברה אף הצטרפה אליהם לבילויים ולחופשות ונהגה לשכור חדר משלה.
לאחרונה, באחד הערבים, כשהאישה נכנסה למקלחת, מכשירה הסלולרי נותר בסמוך לבעלה. כעבור מספר דקות, שלחה לה החברה הודעה: "אני רוצה לשחזר את הלילה שהיה לנו אתמול. את לא מבינה כמה נהניתי", זאת בצירוף אימוג'ים שמרמזים על פעילות מינית.
האיש ההמום המתין שאשתו תצא מהמקלחת וכשזה קרה הוא הציג בפניה את ההודעה וביקש הסברים. האישה לא הכחישה והודתה בפניו: "אני לא אשקר- אנחנו אוהבות אחת את השנייה ולא סתם אנחנו מבלות הרבה זמן ביחד. אנחנו גם נמשכות זו לזו. אבל אני אוהבת מאוד גם אותך וזה לא השתנה".

קראו גם:

האיש ההמום, שהבשורה נחתה עליו כרעם ביום בהיר, ענה: "כל עוד היא הייתה חברה טובה לא הייתה לי בעיה איתה, אבל העובדה שקיימתן יחסי מין מאחורי גבי במשך זמן רב כל כך זו בגידה לכל דבר, גם שלך וגם שלה. למה התחתנת איתי אם את אוהבת אותה?".

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

האישה, שהבינה לאן נושבת הרוח, ניסתה להציל את המצב: "רציתי להקים משפחה והתאהבתי בך. אתה בעל טוב, החיים שלנו יפים למרות הקשר שיש לי איתה, יש לנו שלושה ילדים והסתדרנו מצוין, גם כשהיא בתמונה. לא חשבתי שזה יפריע לך, אפילו חשבתי שתאהב את זה כשתגלה, כי זו פנטזיה של לא מעט גברים".
"לא רק שאני לא אוהב את זה, מבחינתי זה קו אדום, למרות ששכבת עם אישה ולא עם גבר. אני רוצה להתגרש", הגיב הבעל.
ימים ספורים לאחר השיחה הטעונה בין השניים הגיע אליי האיש במצב רוח ירוד במיוחד ולבקשתו פתחתי עבורם בהליך גירושין.