דנה אינסל (38) נשואה ליוני, אמא של יובל, איתי ועומר. תושבת גבעתיים.
1 צפייה בגלריה
דנה אינסל
דנה אינסל
דנה אינסל
(צילום: דניאל כהן)

על הקריירה שלי...
"את דרכי בתחום התחלתי כמדריכה בבתי ספר שונים בתוכניות אנגלית עם ABC. לאחר מכן, קודמתי לתפקיד של אחראית שטח. התפקיד כלל תצפיות, בניית תוכניות הדרכה וליווי מורים. בארבע השנים האחרונות אני מכהנת כסמנכ"לית החברה.
"אני מקבלת תמיכה מבני הבית וכולם מגויסים לנושא ויודעים שהעבודה אינה ומתחילה ומסתיימת בשעה מסוימת, אלא יכולה לתפוס אותי בכל מקום וזמן. אני מאמינה מאוד שבשביל תפוקה טובה ואיכותית, יחד עם שירות טוב צריכים לתת את המענה גם אם הוא לפעמים לא בשעות עבודה קלאסיות".
מהי התשוקה האמיתית שלך בתחום העיסוק שבחרת?
"אני רואה לנגד עיניי את האהבה לילדים והאמונה בהם בשילוב עם מסגרות "פורצות דרך". בעזרת פרויקטים ותוכניות חדשות המובילות פדגוגיה, אנחנו מצליחים להביא את הילדים לרמת שיח באנגלית על במה, בסגנון Ted, ואת זה אנו מיישמים בכל התוכניות שלנו.
"אני מובילה ומדריכה צוותים, בונה איתם מגוון דרכים ומיומנויות המותאמות לילדים, יוצרת איתם דרכים הוגנות לקבלת הילדים כמו שהם, ורק על בסיס ראיית טובתו של הילד וחוזקותיו, שדרכן נקדם הצלחות".
ספרי על האתגרים שאת מתמודדת איתם מאז ה-7.10.
"עם פרוץ המלחמה הצוות התכנס במשרד לחשיבה שיתופית כיצד נוכל, דרך התוכניות שלנו, לתת מענה רגשי-נפשי לילדים בבתי הספר ובדיגיטל. שקדנו על הדרכים לעסוק באנגלית וגם לתת מענה רגשי עם פריצת גבולות כיתה ויציאה מחוץ לקופסא במשחקים שירים ותנועה. בנוסף, נתנו מענה אינדיבידואלי ככל שנדרש לתלמידים והצוות. בהזדמנות זו אני רוצה לציין את הצוותים שלנו שגויסו למילואים ותורמים מעצמם למען הגנת המדינה. אנו מאחלים להם המון הצלחה וחזרה לשלום".
סיפור מרגש שאת לוקחת איתך מהתקופה?
"היו המון רגעים מרגשים שזכורים לי מהימים הראשונים של הלחימה. במסגרת שיתופי הפעולה שלנו כחברה עם בתי הספר, זיהינו את הצורך 'להרים את הכפפה' ולהציע למנהלת בית ספר מקסימה להפעיל גני ילדים של מפונים בתחום האנגלית על בסיס משחקים, שירים ותנועה. חימם את הלב להיות שם ולראות את פני התום של הילדים ואת ה'בריחה' מהמציאות אליה הם נקלעו. אני חושבת שזה מראה שאקח איתי לעוד המון שנים קדימה".
מהיכן שואבים כוחות בתקופה זו?
"אני חושבת שאת הכוחות מקבלים כשמתעסקים בעשייה ובתרומה. בתכונות האופי שלי אני לא יכולה לשבת ולא לחשוב על מקומנו בחברה בזמנים קשים שכאלה. אנו משתדלים מאוד להעצים את הצוותים שלנו דרך מפגשי זום ומפגשים פרונטליים דרך ביקורים, שיעורים בהפתעה ויוזמות שאנחנו מובילים. בסוף כל העשייה הזו גורמת לך להתמלא ולהרגיש חשוב ונחוץ לחברה שבה אתה חי".
כיצד העבודה עוזרת לך לצלוח את התקופה המורכבת?
"העיסוק היום יומי בחברה בהחלט ממלא אותי בהמון חשיבה ופיתוח. אני מסתכלת קדימה לנוכח המצב במטרה לעודד את הצוותים שיטפחו ויעלו את הילדים ובצד זה גם דואגת לשמור על הצוות המגויס שלנו".
משהו אופטימי לסיום?
"אני מאחלת בראש ובראשונה שכל החטופים ישובו לביתם בבריאות ובשמחה, להצלחת חיילינו בכל מקום שהם ולכל עם ישראל ימים של שלום, שקט ושלווה. זו הזדמנות טובה להודות לריקי ליפשיץ, בעלים ומנכ"לית החברה, ולצוות שלי שי, הראל ודיאנה ולכל צוותי המורים המתכננים והפועלים בשטח. אני רוצה לאחל לכל ילדי ישראל להמשיך לפרוח ולהתפתח כאנשים טובים, מצליחים והגונים".

יצירת קשר:
www.abc4u.co.il
050-9307773

מוגש מטעם דנה אינסל