סימה טייר, נשואה באושר ליגאל טייר עם ארבעה יהלומים: ירדן בת 27, יובל בת 24, יהלי בת 16 ואורי בן 9. מתגוררים בכפר בן נון ביישובי גזר.
2 צפייה בגלריה
סימה טייר
סימה טייר
סימה טייר
(ענת קזולה)

על הקריירה: "כמעט עשור שאני חיה את עולם הנדל"ן, בחברת הנדל"ן הבינלאומית RE/MAX. אני רואה בתחום העיסוק שלי כשליחות של ממש והיא העזרה לאנשים להגשים את חלומם בתחום הנדל"ן. כמובן שאני גם שמחה להיות אוזן קשבת להתייעצות בכל תחום בחיים. בעולם הנדל"ן שבו אני עובדת יש אתגרים עם מאפיינים מעט שונים מאשר הנדל"ן הקלאסי: יש נישה של נחלות, משקי עזר, בתי יוקרה, מגרשים, בניינים ועוד.
"כל אדם שמגיע אליי מביא עמו סיפור חיים וחלום, ואם הוא בחר להפקיד את החלום הזה בידיים שלי אני אעשה את כל המאמצים כדי לעזור לו להגיע למטרה הנכספת. מבחינת המשרד אני מרגישה תמיד שיש לי תמיכה גורפת משני הזכיינים המדהימים שאיתם אני עובדת: אבי תיבי ומולי ארבל. שניהם מלווים אותי כבר חמש שנים, וכמובן מיגאל, בעלי היקר, שכבר נהיה חלק מהעסק הזה".
מהי התשוקה האמיתית שלך בתחום העיסוק שבחרת?
"אני חושבת שמקור ההנעה שלי נמצאה בידיעה שאני רוצה לקום בכל בוקר ולהביא את הלקוחות שלי לתוצאה אליה הם מייחלים. זה יכול להיות בעסקאות של מכירה וקניה, יעוץ או מציאה של נכס שמתאים ללקוח שלי. אני אתן טיפ למי שחושב להיות מתווך: מי שמניע אותו התגמול הכלכלי עבור העסקאות לעולם לא יצליח. צריך באמת להשריש לעצמך שאתה כאן קודם כל בשביל השליחות".
ספרי על האתגרים שאת מתמודדת איתם מאז ה-7.10.
"כמובן שלצד חוסר הוודאות של כולנו מהמצב הנוכחי, ראינו שעולם הדיור חווה אתגרים מאוד גדולים. באופן טבעי, אנשים פוחדים לעשות צעדים משמעותיים בתקופות כאלה בגלל חוסר הוודאות. לא פעם קרה שהתחלתי לשווק בית מסוים עבור לקוח ואז הוא התחרט על כך והחליט שזה לא זמן טוב".
סיפור מרגש שאת לוקחת איתך מהתקופה?
"הגיעה אליי פניה מזוג שפונה מביתו שבאחד הקיבוצים שבדרום ושחיפשו נואשות בית להשכירה לטווח קצר. לשמחתי, בזכות הקשרים שלי, הצלחתי לחבר בינם לבין בעל דירה שהסכים לתת להם את הבית ללא תמורה. דאגנו להביא אליהם משחקים לילדים, בגדים ובמידת הצורך גם ערכנו עבורם קניות. באופן אישי, הרגשתי טוב עם המעשה הזה, לדעת שלקחתי חלק בסיוע אחרי האירוע הנוראי שהם עברו ריגש אותי מאוד".
מהיכן שואבים כוחות בתקופה הזו?
"אני מניחה שאת הכוחות אנחנו שואבים מנקודת המבט האחרת שיש לנו פתאום על החיים שלנו. המצב במדינה מטורף ואין יום שעובר בלי שכולנו נחשוב על החטופים, נתפלל לשלום חיילינו היקרים וזה מביא אותי להביט בחצי הכוס המלאה.
"בבית הספר של הבן שלי הוצב גדוד מילואים. יצא לנו לדאוג להם למוצרי היגיינה, אוכל חם לשבתות ודאגנו לפנק אותם על בסיס קבוע, וזה ממלא בכוחות להמשיך הלאה בימים הקשים הללו".

2 צפייה בגלריה
סימה טייר
סימה טייר
סימה טייר
(ענת קזולה)

כיצד העבודה עוזרת לך לצלוח את התקופה המורכבת?
"אני מרגישה שעצם העיסוק בעבודה משאיר אותי שפויה וחיונית ומזכיר לי את השליחות שלי. כשאתה נמצא בעשייה יש לך פחות זמן לחשוב ולהיכנס למרה שחורה. חשוב להגיד שבתקופות הללו יש המון עסקאות שכושלות, ובטח עסקאות יוקרה שנופלות ראשונות. לשמחתי היה לנו לאחרונה אירוע מצטייני חברה שמסכם את השנה שהייתה, וזכיתי בו בפרס. הפידבק הזה גורם לך לראות את חצי הכוס המלאה ולזכור שבסוף יהיה טוב".
משהו אופטימי לסיום?
"אני חושבת שהמשפט 'אין לי ארץ אחרת' קיבל משמעות אדירה בתקופה הזו. אני מקווה שנפיק לקחים חברתיים בימים אלו ונזכור שכוחנו באחדותנו. היה מדהים לראות את ההתרגשות של כולם. בעזרת ה' ננצח בגדול, נחזיר את החטופים הביתה במהרה וחיילינו ייצאו ללא פגע".

פרטי התקשרות:
סימה טייר-כי הבית שלך שווה יותר
052-8481484
משרדי רימקס success:
הרצל 92, רמלה
יהלום 1, באר יעקב
אינסטגרם: sima.tayar

מוגש מטעם סימה טייר