נבחרת הכדורשת של נשות מודיעין סיכמה במוצאי שבת שעברה את השתתפותה בטורניר המכביה ה־21, ועל אף שלא הצליחו לעלות לשלב הגמר, הן סיימו את המשחקים באווירה טובה, ובתקווה כי יחזרו לטורניר גם במכבייה הבאה.
1 צפייה בגלריה
 "זכות גדולה". נבחרת הכדורשת
 "זכות גדולה". נבחרת הכדורשת
"זכות גדולה". נבחרת הכדורשת
(צילום: קובי קואנקס)
13 השחקניות, חלקן עם ותק של שנים רבות כשחקניות כדורשת, הודרכו בטורניר על ידי אחת המאמנות המבוקשות והמוערכות בישראל, ונסה פרץ, אולם למרות השאיפה להגיע לשלב הגמר של הטורניר, נאלצו נשות מודיעין לסיים אותו מוקדם מהצפוי.
נבחרת מודיעין שובצה בבית בו שיחקו נבחרות ממרחב שפלה, ומאוחר יותר פגשו נבחרות מיישובים בשרון.
בסיכום הכולל הן שיחקו חמישה משחקים, ניצחו שניים (יבנה, קדימה צורן), והפסידו בשלושה (נס ציונה, הוד השרון, עמק חפר), כשכל המשחקים היו צמודים למדי.
"השחקניות שלנו עבדו קשה מאוד לפני תחילת המשחקים ובמשחקים עצמם, והצליחו להרים את עצמן בכל פעם מחדש", אומרת עדי מן, אחר מיוזמות הקמתה של הנבחרת העירונית. "הבנות שיחקו כאילו אין מחר, נתנו את כל הגוף והנשמה למען ההצלחה ולמען העיר שלנו, ולמרות שלא הגענו לשלב הגמר, לא עשינו חיים קלים לאף נבחרת יריבה ששיחקה מולנו".
"זו הייתה בהחלט זכות גדולה לקחת חלק במשחקים האלה, ועוד כקפטנית הנבחרת", אומרת מי אלכסיד. "חודשיים של חוויה משכרת, שהסתיימו בשבוע מטורף של רכבת הרים. ניצחנו, הפסדנו, נלחמנו".