1 צפייה בגלריה
מודיעין השדרה בלילה
מודיעין השדרה בלילה
מודיעין השדרה בלילה
(צילום: DIVISION3)
חברת אזורים מדווחת על הצלחה במכירת 16 דירות פרימיום מתחילת השנה בעלות כוללת של 54 מיליון שקל בפרויקט היוקרתי אזורים השדרה הממוקם בלב שדרות החשמונאים במודיעין צמוד לשדרות עמק בית שאן. המחיר הממוצע של הדירות שנמכרו הוא 3,342,000 שקל.
הפרויקט כולל ארבעה בניינים בני תשע קומות, ובהם 30 דירות בכל בניין, מדובר על דירות ייחודיות מרווחות ביניהן- דירות גן, מיני פנטהאוזים, ופנטהאוזים בנות 5 ו-6 חדרים במפלס אחד. בדירות המיני פנטהאוז והפנטהאוז יש רק שתי דירות בקומה מה שנותן פרטיות מקסימלית לדיירים. השבוע ניתן טופס 4 לפרויקט כך שבימים הקרובים צפוי להתחיל האיכלוס.
בפרויקט נותרו שלוש דירות אחרונות ביניהן שני פנטהאוזים מרוהטים שעוצבו ותוכננו על ידי האדריכל דודי סמרה וכוללים בין היתר ריהוט שהגיע מאיטליה וגינה תלויה עם נוף יוצא דופן.
מאזורים נמסר כי "בכל יחידה הנכללת בקומפלקס הושקעה מחשבה עיצובית ותכנונית מהמדרגה הראשונה, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר".
גיל גורביץ מנהל השיווק והמכירות של חברת אזורים מציין: "מתחם החשמונאים החדש מבסס עצמו כמרכז החדש של מודיעין, האזור מושך אליו משדרגי דיור מכל האזור. אנחנו מזהים שזוגות רבים מחפשים דירות במפלס אחד עם מרפסת גדולה ונוף פתוח וזה בא להחליף דירות צמודות קרקע נוכחיות עם 2-3 מפלסים באזורים ישנים יותר במודיעין".
פורסם לראשונה: 13:53, 16.12.19