לא נחים גם בסגר: עבודות הפיתוח של שכונת הדרים בשוהם ממשיכות במרץ. השבוע הותקנו 2 גשרי הולכי רגל שיחברו בין שתי גדותיו של נחל בית עריף. עד ספטמבר 2021 תושלם התקנתם של 3 גשרים נוספים שיחברו את השכונה גם לשד' עמק איילון ולכביש 444.
2 צפייה בגלריה
הגשרים החדשים בשוהם
הגשרים החדשים בשוהם
הגשרים החדשים בשוהם
(צילום: דוברות מועצת שוהם)
קראו גם:
פרוייקט הגשרים של שכונת הדרים מבוצע על ידי חברת רולידר, ומשם נמסר כי, "את הגשרים בנו במפעל הפלדה "עיסא חורי" והובילו אותם להרכבה בשטח בשעות הלילה והבוקר המוקדמות". עבודות הפיתוח והבנייה של השכונה נמשכות גם בתקופת הסגר לקראת אכלוס השכונה בשנה הבאה.
2 צפייה בגלריה
הגשרים החדשים בשוהם
הגשרים החדשים בשוהם
הגשרים החדשים בשוהם
(צילום: דוברות מועצת שוהם)
יעקב ירקוני, מהנדס המועצה: "הגשרים של השכונה הם חלק מתכנית התנועה והתחבורה, וחלק בלתי נפרד מהפארק המרכזי של השכונה, לאורך נחל בית עריף. האכלוס הראשון של השכונה צפוי בסוף קיץ 2021".
שכונת הדרים כוללת כ-1440 יח"ד, שמרביתן שווקו במסגרת תכנית "מחיר למשתכן". תכנית הבינוי של השכונה כוללת מבני מגורים בני 6, 5 ו- 3 קומות (גן – גג). בשכונה מתוכנן מרכז מסחרי שכונתי הפונה לפארק המרכזי ומעליו דיור מוגן, וכן ייבנו מוסדות חינוך, גני ילדים, מעונות יום, מבני ציבור לנוער, דת, תרבות ופנאי, בית לחיים לצעירים עם צרכים מיוחדים, פארק נחל ובמרכזו אגם אקולוגי וקריית ספורט יישובית.
תקציב הפיתוח של השכונה מוערך בכ- 230 מיליון שקלים. הפרויקט מבוצע באמצעות החברה הכלכלית שוהם, וצפוי להימשך עד לאכלוסה המלא של השכונה.