להיות בפנים ולהרגיש בחוץ. כמה תשלמו עבור התחושה הזו במודיעין אחרי שנת הסגרי הקורונה? הנתונים העדכניים מלמדים שהרבה מאוד. במודיעין חלה עלייה ניכרת במחירי דירות הגן והגג. שימו לב למחירים.
1 צפייה בגלריה
דירת גן במודיעין
דירת גן במודיעין
דירת גן במודיעין
(תמונת המחשה)
על פי נתונים שנאספו בחודשים האחרונים בנוגע לעסקאות נדל"ן בתחומי מודיעין ובערים אחרות באיזור השפלה, חלה עלייה של קרוב לעשרה אחוזים במחירי דירות אלה, מגמה הבולטת במיוחד במודיעין, שבשטחה מגוון גדול יותר של יחידות דיור בבנייה. בעוד שלפני תקופת הקורונה נמכרו דירות גן בנות ארבעה חדרים במחיר של כ־2.3 מיליון שקלים, הרי שמחירן כיום עומד על 2.5 מיליון שקלים ואף יותר.
קראו גם:
עלייה דומה נרשמה בחודשים האחרונים גם במחירי דירות גג (פנטהאוזים) בנות חמישה חדרים, המוצעות היום למכירה בסכום התחלתי של 2.9 מיליון שקלים, שנה בלבד אחרי שנמכרו במחיר נמוך בהרבה ‑ סביב 2.7 מיליון שקלים.
לדברי רונן מלכיאור, סוכן נדל"ן באיזור השפלה, הביקוש של משפחות ובני זוג צעירים ליחידת דיור עם מרפסת גדולה או חצר, גדל מאוד בעקבות מגיפת הקורונה, מתוך הבנה שאם יוטלו שוב מגבלות על הציבור, שגרת יומם של מי שיגורו בדירות גן או גג תהיה קלה יותר.
"זה נשמע פשטני אבל זה נכון, כי אנשים חוו שנה לא פשוטה", אומר מלכיאור. "להיות תקוע שבועות בדירה בקומה שלישית בבניין מגורים בראשון לציון או נס ציונה זה לא הכי נעים. מהמצב הזה נולד ביקוש גדול לדירות עם חצר ולפנטהאוזים, בהן אפשר להיות בבית אבל לחלוטין להרגיש בחוץ, והשוק מגיב בהתאם לביקושים החדשים".
עודד שלום, תושב רחובות, המחפש עם שני, בת זוגו, דירת גן במודיעין, מאשר את דבריו של מלכיאור: "כן, אנחנו משקיעים המון זמן באיתור דירת גן עם חצר גדולה משמעותית, כדי שנוכל ליהנות ממנה בימי מגיפות לא עלינו, ובכלל כדי שיהיה לנו אוויר לנשימה, כי זה ממש חשוב".