1 צפייה בגלריה
אוהבים אוכל מרוקאי מסורתי. משפחת צ'יפרוט | צילום: באדיבות המשפחה
אוהבים אוכל מרוקאי מסורתי. משפחת צ'יפרוט | צילום: באדיבות המשפחה
אוהבים אוכל מרוקאי מסורתי. משפחת צ'יפרוט | צילום: באדיבות המשפחה
דיירי הבית: רועי צ'יפרוט (41) מנכ"ל ומנהל השיווק של חברת 'איתנים סיטי', חברה לייעוץ וליווי משכנתאות במודיעין. הילה צ'יפרוט (41) מנהלת תפעול ואדמיניסטרציה בחברת 'איתנים סיטי'. יהונתן (5), עולה לגן חובה.
איפה גרים: "אנחנו גרים בדירת ארבעה חדרים ברחוב שבט בשכונת הכרמים במודיעין. הגענו למודיעין כל אחד בנפרד, והקמנו בה בית ומשפחה. אנחנו מתגוררים בעיר יותר מ־15 שנים. המשפחות שלנו מתגוררות במודיעין ‑ ההורים של רועי והאחים של שנינו".
על העיר: "הכרנו בעיר מודיעין. כאן הכל התחיל. מודיעין נמצאת בצמיחה תמידית. העיר מעניקה חינוך מצוין ואנחנו מאוד מעריכים את השקט שבה. בעינינו, מודיעין זו עיר שנפלא לגור בה, ואנחנו תמיד שמחים כשאנחנו עוזרים לעוד זוג צעיר או לעוד משפחה להקים את ביתם בעיר".
על העסק: חברת 'איתנים סיטי' מעניקה ללקוחותיה ליווי אישי ומקצועי עד לקבלת משכנתה בתנאים אופטימליים ובהתאמה אישית לצורכי המשפחה.
"המשרדים של 'איתנים סיטי' נמצאים בשילת", הם מספרים. "פתחנו את המשרד במטרה שיהווה לתושבי מודיעין והאזור בית למשכנתאות. אנחנו מנהלים ומתפעלים תיקי משכנתאות עבור לקוחותינו, מסייעים להם לקבל את התנאים הטובים ביותר מהבנקים וחוסכים להם מאות אלפי שקלים בדרך אל בית החלומות שלהם. העבודה משלבת ייעוץ פיננסי עם ליווי אישי ורגשי ואנחנו גם מייעצים בתחום הכלכלי וגם משמשים עבור המשפחות שעובדות איתנו מעין פסיכולוג. הליווי והיחס האישי, השקט הנפשי והחסכון בכסף הם שעושים את כל ההבדל מלקחת משכנתה בבנק".
הילה הצטרפה לאחרונה אל צוות המשרד והביאה איתה ניסיון ניהולי רב.
על התחביבים: רועי אוהב טיולי שטח ואת הטבע. הוא מתנדב בעמותת 'מחוברים לחיים', עמותה שמסיעה חולים ואת בני המשפחה שלהם לבתי חולים ומסייעת לשנע תרופות בהתנדבות. הוא משמש מנהל הסניף של העמותה במודיעין. כמו כן הוא גזבר קבוצת הנטוורקינג BNI המאגדת בעלי עסקים עצמאיים במודיעין.
הילה חובבת מוזיקה ואוהבת ומתמחה בעולם הביוטי. בימים אלה היא מפתחת את העסק שלה בתחום האיפור לאירועים. יהונתן אוהב לבנות בלגו ולשחק בפארק.
על הבישולים בבית: הילה מבשלת בבית. "אנחנו אוהבים לאכול אוכל מבושל ואוכל מרוקאי מסורתי".