1 צפייה בגלריה
דניאל ודניאל כתריאלי | צילום: ערן צדוק סטודיו לצילום
דניאל ודניאל כתריאלי | צילום: ערן צדוק סטודיו לצילום
דניאל ודניאל כתריאלי | צילום: ערן צדוק סטודיו לצילום
דיירי הבית: דניאל ודניאל כתריאלי. דניאל (22) מאמנת כושר, ודניאל (23) ראש צוות במחלקת מכירות בחברת 'טלכלל' וסטודנט לעיצוב פנים.
איפה גרים: בני הזוג כתריאלי התחתנו לאחרונה ומתגוררים ברחוב נחל הירמוך בשכונת הנחלים במודיעין. דניאל גדל בשכונת הר חומה בירושלים ודניאל נולדה במודיעין. "כשהתחלנו לצאת ועד שהתחתנו היינו יום במודיעין ויום בירושלים למשך כל השבוע. לאחר שהתחתנו החלטנו לעבור לגור במודיעין", מספרת דניאל.
על העיר: "אנחנו מאוד אוהבים את מודיעין ומתחברים לאנשים הטובים שתמיד מתגייסים לעזור לאחר. העיר תמיד נקייה, ויש הרבה פארקים ויופי מסביב. אנחנו מרגישים שזה המקום להקים בו משפחה. חסרים פה מקומות עבודה ובילוי לתושבים".
על העיסוקים: "אני מאמנת כושר כבר כחמש שנים", מספרת דניאל, "למדתי במכון וינגייט והייתי שחקנית טניס במקום 17 בארץ. התחלתי להדריך כושר עוד כשהייתי בצבא ואז החלטתי להמשיך גם במודיעין. כיום אני מעבירה אימוני כושר לכלל האוכלוסייה ‑ מילדים ועד מבוגרים, ואני בעלת סטודיו וקבוצות כושר. אני מעבירה הרצאות לחברות בנושא תזונה ומוטיבציה בספורט ופעילויות ספורט כמו 'קנגו ג'אמפ'. האני מאמין שלי הוא שדרך הספורט אנחנו משפרים את החוזק המנטלי שלנו ודרך זה נגיע לעוד הצלחות בחיינו, בנוסף לתוצאות הגופניות. כמו כן יש לי חנות דיגיטלית של מוצרי כושר וספורט. מה שייחודי בה הוא שאני מתאימה את הציוד לצורך של הלקוח. כמובן שדניאל לוקח חלק ומנהל את החנות".
דניאל, סטודנט לעיצוב פנים, התלבט זמן רב מה ללמוד. "האמת שמאז ומתמיד אהבתי צבעים וסגנונות של בתים", הוא מספר. "כשהחלטנו לעבור לגור ביחד לקחנו מעצבת פנים שתעצב לנו את הבית וזה עשה לי את החיבור שזה מה שאני רוצה לעסוק בו. לכן החלטתי להתחיל ללמוד עיצוב פנים".
על התחביבים: "אנחנו אוהבים לטייל בעולם, ובעיקר אנחנו אוהבים לטוס לתאילנד. טסנו כבר פעמיים", הם מספרים. "אנחנו גם אוהבים לצאת לפעמים לדוג, למרות שלא תמיד מצליח לנו, לשחק טניס בשכונה, ובעיקר לצאת ולבלות".
על הבישולים: דניאל גדל בבית מרוקאי ודניאל גדלה בבית עיראקי. "במהלך השבוע שנינו אוהבים לבשל יחד", מספרת דניאל. "בסוף השבוע אנחנו מכינים אוכל לשבת. אני אחראית לקובה ודניאל לחמין. מבחינת אפייה, כרגע לא נראה שיש לנו עתיד מזהיר בתחום, אבל דניאל הבטיח שנלך לקורס אפייה יחד".
מוטו משפחתי: "הבית שלנו בנוי על המון כבוד הדדי אחד לשני, ואנחנו מאמינים באתגרים ושואפים תמיד להצליח בכל תחום בחיינו".
חוויה משפחתית מיוחדת: "הכרנו במקרה בפייסבוק לפני כחמש שנים ונפגשנו", מספרת דניאל. "בהתחלה היינו צעירים מדי ולכן זה לא הלך, אבל אז דניאל הזמין אותי למסיבת הגיוס שלו ושם הבנו שכדאי לנסות והחלטנו לצאת. לאחר שחזרנו מתאילנד בינואר האחרון דניאל הציע לי נישואים בכותל בירושלים והתחתנו ב־11 ביוני באולם 'הרמוזו' במודיעין.
יש רגע שמחבר בין בני הזוג וזה היה הרגע הזה. מאוד התרגשנו לקראת החתונה והתרגשנו לראות את כל החברים והמשפחה שבאו לחגוג ולשמוח בשמחתנו. אנחנו מרגישים שנועדנו אחד לשנייה. הרבה אומרים לנו שאנחנו 'הדניאלים' מרוב שאנחנו דומים אחד לשני".