נפרדים מאיש יקר: דדי ארנסט, תושב מודיעין (56) נפטר השבוע מקורונה לאחר שהיה מורדם ומונשם במשך חודש וחצי. ארנסט היה אלמן וגידל את ארבעת ילדיו במסירות רבה. אחד מהילדים עם צרכים מיוחדים.
1 צפייה בגלריה
דדי ארנסט ז"ל (משמאל), עם ביבס ומי-און
דדי ארנסט ז"ל (משמאל), עם ביבס ומי-און
דדי ארנסט ז"ל (משמאל), עם ביבס ומי-און
(צילום: פרטי)
רגע לפני הסגר הקורונה שייכנס מחר (שישי) לתוקף בשיא הגל השני שפוקד את הארץ, ולאור נתוני התחלואה העולים גם במודיעין, הגיעה בשורה מרה. דדי ארנסט, תושב העיר ופעיל ציבור, הלך לעולמו בערב שבת האחרונה, לאחר מאבק בן למעלה מחודש בנגיף הקורונה.
לפני כחודשיים זכה בנו של ארנסט להשתתף באירוע יוצא דופן: טקס סיום של המכינה הקדם צבאית "מיתרים לכיש שקף", בו השתתף בנו, רועי ארנסט, מחניכי סניף אקי"ם במודיעין, שלמרות המגבלה שלו, הצטרף לפני כשנה למכינה עם בני נוער בגילו - וסיים כמו כולם".
"זה מגיע לרועי ולכל מי שיכול לקבל מכך אמונה והשראה לפרוץ מגבלות, גבולות וסטיגמות", אמר דדי ארנסט, לאחר האירוע, שבו לא יכול היה להשתתף כיוון וכבר היה מאושפז בבית החולים. במקומו השתתף בטקס המרגש יו"ר סניף אקים במודיעין, חיים דואק.
קראו גם:
חבר המועצה שחר מי און ספד לו: "דדי היה חבר. שותף לדרך. דדי היה חבר הנהלת סניף אק"ים במשך שנים רבות בתקופת כהונתי כיו"ר. מתוקף כך כולנו משפחה. דדי הצטרף אליי בשנים האחרונות להקמת בית אק"ים. סייע בכלל הפעילויות ותמיד היה הראשון להתנדב (הכנת מארזים למשפחות, הקמת מערך קייטנות) ותרומה מכרעת להקמת עשרות מפעלים שפועלים עד היום למען אוכלוסיות וילדים עם צרכים מיוחדים. איש אופטימי, חייכן, אדיב ונעים הליכות. טוב לב. אבדן גדול".
גם בסניף אקים מודיעין מכבים רעות ספדו לו: "מרכינים ראשו בכאב רב ונפרדים מחבר וחלק ממשפחת אקים מודיעין - דוד - דדי ארנסט ז״ל איש יקר, האבא של רועי שלנו עם חיוך תמידי על פניו למרות כל התלאות שעבר בחייו, התחבר לכל יוזמה לקדם את רועי ולשלבו במסגרות רגילות.
ככה עשה בשנה האחרונה עת שיתף פעולה עם השילוב המדהים של בנו למכינה קדם צבאית. אנחנו עם כל משפחתו נשארנו עם זיכרונות מרגשים עם דוד דדי שהיה גם חבר הנהלה למופת והיה ממקימי הסניף. יהי זכרו ברוך לעד".
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות מודיעין