תזוזות פוליטיות במועצת העיר מודיעין: חבר המועצה עמיעד טאוב הודיע כי הוא עוזב את הבית היהודי, סגן ראש העיר, אילן בן סעדון הודיע כי הוא עוזב את מפלגת העבודה. חבר המועצה, השנה לראש העיר, עמיעד טאוב מסיעת הבית היהודי, ששימש גם יו"ר הבית היהודי במודיעין, הודיע אמש כי הוא פורש מהבית היהודי אחרי 20 שנה לאור חבירתם לבן גביר.
לדבריו, להחלטה זאת לא תהיה כל השפעה על עבודת המועצה שלו ועוד הודיע כי הוא מתכוון להצטרף לרשימת הימין החדש של בנט ושקד.

1 צפייה בגלריה
טאוב ובן סעדון
טאוב ובן סעדון
טאוב ובן סעדון
(טאוב ובן סעדון)
בפוסט שהעלה בפייסבוק שהודיע על עזיבתו הוא כתב בין היתר: "אחרי 20 שנות בחירה ב'טב' אני בוחר בטוב אבל בלי הפתק. הודעתי הבוקר למנכ''ל מפלגת הבית היהודי על פרישתי בצער ובכאב מהמפלגה בה גדלתי ומתפקידי כיו''ר מועצת ראשי הסניפים ויו''ר הבית היהודי במודיעין... בחודשים האחרונים נלחמתי יחד עם חבריי למען איחוד השורות וכנגד החיבור עם עוצמה שלטעמי הינו בכייה לדורות אך לצערי הפוליטיקה ניצחה את המהות... אמשיך לעסוק בבניית עירי האהובה מודיעין והשירותים החברתיים תוך מתן מענה לכל תושב ללא הבדלי דת מין או מגדר כפי שאמורה לעשות הציונות הדתית בתפיסתי לצד המאבק המתמשך לשיפור מערכת הבריאות במסגרת עמותת אופק שייסדתי וקידום התפיסה הציונית דתית המאחדת ומחברת בכל דרך במסגרת הארצית".
בד בבד, הודיע אמש סגן ראש העיר אילן בן סעדון, ויו"ר סניף מפלגת העבודה בעיר, על פרישתו ממפלגת העבודה בעקבות חבירתם לתנועת מרצ. "אני לא מרצ", הוא כתב בהודעתו, "חברים יקרים, בלב כבד אני מודיע כי אני מסיים את פעילותי במפלגת העבודה-מרצ... מכבסת המילים 'בלוק טכני' הוא לא מספיק. ליבי לא יאפשר לי לתמוך ולהצביע מרצ. מפלגה שתומכת בארגונים כמו 'שוברים שתיקה' וארגון 'בצלם' הפוגעים פגיעה חמורה בבטחון המדינה, בחיילי צה"ל ובלגטימציה שלנו בעולם. מעולם לא שמעתי את נציגי מרצ מלינים ולו פעם אחת על פועלם של ארגונים מסוכנים אלו. לכן לצערי, החיבור שבו מפלגת העבודה בחרה מהווה קרע בדרכנו המשותפת....".
פורסם לראשונה: 08:37, 16.01.20